Ik heb een vraagje over het injecteren bij ivf. Moet dit elke dag op hetzelfde tijdstip? Ik vraag dit omdat ik wisselende diensten heb en dan dus op mijn werk moet gaan injecteren eventueel. Is het bijvoorbeeld dan handiger het elke avond te doen voor je gaat slapen? (ene keer zal dit dan half elf zijn en de andere keer half twaalf)
Ik moest dit elke dag voor 12:00 doen, maar van wat ik heb gelezen is dit in elk ziekenhuis anders veel succes met je poging
je mag dus zelf niet het tijdstip bepalen???? das wel balen want dan moet je dus altijd overal de injectie meer naartoe nemen
Wij deden dan icsi is wat spuiten het zelfde al ifv alleen andere soorten vaak. Wij moesten tussen 7 en 9 uur in de ochtend spuiten. We hebben gevraagt of het ook om 6 uur mocht zo dat manlief er bij was voor het geval er wat mis ging. En dat mocht geen last gehad om de boel mee te nemen, alleen wel toen ik de utragestan moest gebruiken. Hebben ze je geen tijden mee gegeven ? hier dus wel.
ik moet 20 januari pas naar het ziekenhuis maar wilde het eigenlijk een beetje weten ivm mijn werk. dan zal ik dus op het werk moeten gaan spuiten
Ik moest 's avonds altijd spuiten, wel rond dezelfde tijd. Ik spoot altijd rond half 8 en de laatste keer moest ik ook 's morgen spuiten en dat was dan ook rond half 8. Dan zaten er 12 uur tussen de spuiten. Overleg met je kliniek, zij geven aan wanneer je moet spuiten.