nou ik ben dus nu weer de "gelukkige" ik ben dus ongesteld geworden.heb dus nu maandverband in maar ik vind het dus echt 10 keer niks:x. mag je de eerste ongesteldheid na de bevalling gelijk tampons gebruiken?
haay ja hoor dat mag al... indd zoals hier boven aangegeven, als je het zelf prettig vind zitten, ik was 2 maand na de geboorte al ongesteld en gebruikte ook gewoon tampons,
oke dan. ik was aan het twijfelen. maar dan weet ik het goed gemaakt. moet nu alleen even heeel diep nadenken waar dat die dingen ook al weer eens liggen.
Al gevonden? Je mag ze idd gewoon gebruiken. Alleen de eerste weken na de bevalling (kraamzuivering) niet en geloof dat het ook afgeraden word in de eerste menstruatie als die al snel is of als je nog hechtingen hebt zitten, maar weet het niet meer precies eigenlijk, zo goed luister ik nou als me wat verteld word want het is me bij Benthe echt verteld.
ik heb ze deze menstruatie wel gebruikt...de 1e niet...omdat mn laatste hechting nog niet opgelost was.... Heb er gewoon al 2 opzitten....heb het echt niet gemist!
alsje dat zelf prettig vind mag dat best. zou ook geen reden weten waarom dat niet zou mogen. sex mag ook en daar komen ook bacterien bij vrij (dat zou een reden kunnen zijn dacht ik). Ik denk dat sommige meiden het niet gebruiken na de bevalling ivm dat alles heel gevoelig kan zijn. Maar als alles goed voelt moet je dat gewoon doen. Is ook vervelend als je maandverband moet gebruiken als je dat helemaal niks vind.