Het lijkt alsof we altijd pech hebben met een provider. Wie heeft echt hele goede ervaring met een provider en raadt deze ook echt aan. Ik zie door de bomen het bos niet meer, We hadden Alice, maar dat is echt heel slecht gebleken. Al vanaf het begin ging het mis ( een voorteken, ) Tele2 leek wel wat, maar ik lees daar ook niet veel goede dingen over. Wie heeft wel goede ervaringen met een provider en welke?
Zoals ik al zei wij zitten bij telfort. Internet werkte meteen, heeft er nog nooit uit gelegen, prima dus! Weet echter niet hoe ze het afhandelen als er iets mis gaat, want daar hebben we dus geen ervaring mee
Zitten hier al 2 jaar bij orange, nu online.nl Bevalt ons prima en hebben 1x problemen gehad met onze verbinding, probleem was moeilijk te vinden maar bleek te zitten in de buurt (kast in de wijk ergens).
Ja dat kast probleem hebben we nu ook gehad bij Alice Ik heb nu ook iets gevonden van HetNet. Ik ga ze maar eens bellen voor informatie geloof ik.
wij hebben @Home zelf ook geen problemen mee of ja nu heet het ziggo. Weet niet of dat ook bij jullie te verkrijgen is?
Ja Ziggo hebben we gehad. Maar dat is bij ons in de buurt heel slecht. Slechte verbinding waardoor het vaak uitvalt.
Ahh dan zou ik het inderdaad niet doen. Zag ook pas na deze topic je andere topic en daar las ik al dat ziggo geen optie is. Ik zou dan eigenlijk niet weten welke dan goed is. Succes met zoeken!
Wij hebben kpn zakelijk gehad wat een drama zeg... Nu upc al een hele tijd en op een opgegraven kabel na nooit problemen gehad en erg snel.
Zou het misschien aan de regio liggen of het wel of niet goed is. Ik baal hier steeds zo van. Van die grote lompe bedrijven die vaak bij een klein probleem niks kunnen doen.
Wij hebben HetNet sinds 1,5jaar SUPER internetsnelheid is al een paar keer gratis verdubbeld en ligt er nooit uit en als je vragen hebt kun je ze makkelijk bereiken.
grr nou niet Telfort nemen Wat hebben wij er gesodemieter mee zeg! We hebben internet en telefoon in 1. Een ramp is het! In het begin ging het 2 maanden goed. Toen kreeg de buurman ook internet van Telfort en toen begon het hele circus. Geen internet meer. Ook geen foon. Toen maar af en toe internet en toen wel internet maar bijna 3 maanden geen foon gehad. En wij maar bellen. De ene onderzoek na het andere. Ze wisten het niet en gaven het maar op Wij weer bellen ( mobiel dan he want je MOET bij je internet kastje zijn om zo'n knopje in te drukken anders dan kunnen ze geen onderzoek starten zeiden ze ) Ze belden niet terug dus dan weer bellen en dus weer iemand anders aan de lijn die het allemaal niet snapte. pffff Na 1 jaar kwam er eindelijk een monteur aan de deur van KPN die onderzoek deed naar de kabels in de centrale kast. Daar bleek een draad op sterven na dood te zijn ( ) en die vervangen en toen hadden we eindelijk internet en foon die het goed deed. Maar nu 2 maanden later begint het weer overnieuw. Internet doet het goed maaar 8 van de 10 keer hebben we geen telefoon. Errug vermoeiend Je kunt wel op je vingers natellen dat we niet bij Telfort blijven. Trouwens we hebben een aangetekende brief gestuurd dat we geld terug willen voor al die maanden zonder internet en telefoon. Maar de brief zijn ze op mysterieuze wijze kwijtgeraakt Tweede brief is onderweg maar ook daar nog niks over gehoord. Zucht
wij hebben internet, telefoon en tv van Tele2. en zijn er echt heel tevreden mee hoor. heb in drie jaar tijd maar 2 keer storing gehad. dat is een stuk minder als dat ik bij upc had vroeger.
Wij hebben al jaren Orange/Online met de livebox, helemaal tevreden. We hebben er 3 computers op en goede snelheden.