jeetje dolphi wat een ....situatie Ik hoop voor jou dat je lekker zwanger bent. Hier nog steeds dit onzekerheid, en dat rare gevoel in mijn buik maakt het alleen maar erger het is een licht soort kramp, net spelderprikjes af en toe en echt onderin mijn buik volgens mij bij baarmoeder. ook af en toe creme kleurige druppeltjes uit mijn tepels. Ik ben zo bang dat mijn lichaam me helemaal voor de gek houd en dat t weer een teleurstellng wordt volgende week. maar er zullen er toch heus wel meiden zijn die dit jaar zwanger afsluiten....nu hopen dat wij er 1 van zijn
IK hoop het niet Noesje, dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik ben afwezig en moe, vergeet van alles. Heb last van mijn darmen. Borsten doen wat zeer... IK hoop ook niet dat mijn lichaam mij voor de gek aan het houden is.. Ik heb sensitesten besteld.. Als het goed is zijn ze voor de kerstdagen binnen. Misschien vrijdag stiekum testen alvast.. Ik zou eigenlijk moeten afwachten tot maandag vind ik zelf, maar ja..
ja ik heb ook testen besteld maar dan van predictor en de digitale van clearbue, ik heb ze als het goed is morgen in huis, dus moet me nog even in kunnen houden Ik kan dinsdag pas testen. Ik [-o< [-o< [-o< [-o< voor ons dat wij het jaar zwanger afsluiten
hoi ik mag vrijdag ook testen ik hoop dat ik zwanger ben ik had een heleboel symptonen maar die zijn verdenen mijn zoontje wilt graag een zusje
ja het is echt hopeloos met mij weet het verschil tussen voor en achter nog niet meer hihihihihihi ik voel me zwanger maarja dat kan ook aan mijn baarmoeder liggen pffff het enige wat ik kan doen is [-o< [-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o< en hopen dat dit keer mijn lichaam me niet voor de gek houd gelukkig ben ik niet de enige met zenuwen alleen kan dit mijn laatste keer zijn om mijn droom uit te laten komen hopen dat de engeltjes me deze keer wel goed gezind zijn ik wens jullie echt allemaal heel veel succes met de uitslag van jullie testen groetjes uit limburg ps test niet te vroeg geloof me dat maakt je alleen maar nog onzekerder spreek behoorlijk uit ervaring hhihihihihi
ja ik heb daar ook ervaring mee, dus ik test niet te vroeg, hoewel mijn man het wel wil, terwijl hij normaal degene is die zegt nee joh niet doen. Nu wil hij dat ik zaterdag test maar dat ga ik niet doen, dan is er misschien nog meer onzekerheid. meis, ik wens jou heel veel succes en blaas ontzettend veel zwanger kusjes jou kant op, het is je gegund en hoop dat het een beetje help pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft zo ze zijn onderweg naar jou. Liefs Noesje
Voor mij is dit ronde 4 en mijn NOD is 29 dec. Zijn jullie ook zo aan het twijfelen? Heb last van spraakgebrek, kan niet in slaap komen 's nachts omdat ik dan toch denk dat het wel eens zover kan zijn. Heb zere tepels, maar ook last van veel bruinverlies en dan denk ik toch weer dat ik ongi. wordt. Volgens de calculator kan ik 26 dec al testen, maar durf eigenlijk niet goed. Heb net al bijna getest, maar kon het nog net laten. Veel last ook van mijn darmen. De ovtest heeft 14 dec positief aangegeven dus dan is de eisprong 15 dec. Dan zou ik 29 dec ongi. moeten worden. Heb wel last van buikpijn... pfff moeilijk moeilijk moeilijk.... Wel of toch niet.... wel of toch niet..... Succes iedereen!
Ik zal even mijn klachtjes weer opschrijven er zijn er een aantal bijgekomen: *lege maag, hongergevoel *licht spierpijn gevoel af en toe in lies *vanaf gisteren pijn onder mijn navel *best veel witte afscheiding *stoelgang van slag *vaker plassen *troebele donkere urine *als ik s'ochtends niks eet ben ik trillerig *wit vocht uit tepels af en toe een druppeltje *bovenbenen moe *spraakgebrek, vaak letters omdraaien of niet uit mijn woorden komen *buik opgezet Meiden allemaal fijne kerstdagen en geniet ervan. Dikke knuffel Noesje
Helaas had ik gisterenavond voor ik naar bed ging weer roze afscheiding dus ik neem aan dat mijn ongi weer is begonnen. Mijn droom op een kleintje moet ik helaas afstaan aan anderen. Voor mij is het gedaan dat wordt begin volgend jaar een baarmoeder verwijdering. Maar voor iedereen die nog lekker in spanning zit ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop voor jullie op een goede uitkomst. En lukt het deze ronde niet dan voor 2009 heel veel goede wensen en dat 2009 voor jullie wel een goed jaar mag worden. IK zal zo nu en dan nog eens langskomen op de site om te kijken of jullie ondertussen wel mogen gaan genieten van alle dingen rond een zwangerschap. Verder wens ik iedereen hele fijne en warme kerstdagen toe en een heel liefdevol en gelukkig nieuwjaar Groetjes en dikke knuffels vanuit limburg
Eh meis dat vind ik echt zoooooo sneu voor je, de aankomende feestdagen zullen wat minder voor je zijn nu. ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen alleen dat ik jullie het allerbeste wens. Toch super van je dat je ons het gunt. Ik wens jullie sterkte want makkelijk zal het zeker niet zijn. Dikke knuffel en liefs Noesje
@dolphi wat verschrikkelijk zeg, bah ik vind het knap dat je nog zo rustig kan blijven ik heb als het goed is 30 of 31 december mijn nod, mijn vorrige lf was 10 dagen dus daar ga ik nu ook maar van uit.... ik vind het ook wel spannend deze keer, is anders dan de vorrige x-en...ik zit nog maar in ronde 3 maar het zou zo geweldig zijn.... ik heb wel af en toe wat steekjes in mijn buik en wat rommelende darmen af en toe maar niet echt iets byzonders eigenlijk verder... wel zijn mn boobs af en toe wat gevoelig, maarja dan denk ik weer, misschien beeld ik me dit gewoon maar in! als mn boobs zeer doen dan is dat ook aan de binnekant zegmaar, dus niet als ik er zelf aan voel ofso dat niet... ik hoop zo dat wij het nieuwe jaar zwanger mogen beginnen maarja we moeten gewoon afwachten! suc6 dames!
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk je bent er zo mee bezig, of je het nu wit of niet, alles herinnert je eraan en het blijft door je hoofd spoken...heel veel succes meid. Fijn dat je zo'n lieve vent hebt!
Hoi dames, Nou ik mag op nieuwjaarsdag testen (heb mijn banner ruim aangehouden). Hoop dat het nu eens raak is. Jullie allemaal heel veel succes gewenst voor het nieuwe jaar. Hopelijk kunnen we in 2009 in het zwanger topic over kwaaltjes klagen!
Nou meiden, ik zie het somber in eigenlijk. de kwaaltjes zijn weg....dus ik denk dat me lichaam me weer eens lekker voor de gek heeft gehouden, nog 3 daagjes tot nod maar heb me erop ingesteld dat ik gewoon ongie wordt woensdag. Maar we geven het niet op 2009 wordt een nieuw jaar met nieuwe kansen en zullen we er alles aan doen zwanger te worden. Ik laat het jullie natuurlijk weten als de ongie langskomt hier. Liefs Noesje
Ik heb gisteren getest met de sensitest, maar die was negatief. Ik wacht nu gewoon af tot ik ongesteld word. Ik kon het gewoon niet laten.. Voel me wel een beetje stom nou.. Haha, nou ja.. Geduld moet ik echt nog leren.
Oooh oohhhh.... dat gek gevoel in de liezen en bovenbenen had ik dus ook.... en heb dat nooit.. En wij waren niet bezig met het krijgen van een kindje. 1x niet goed opletten.... Dat van die liezen was ook de enige reden waardoor ik ook echt voor NOD dacht: hmmm, volgens mij..... En ja hoor... zwanger.
En oh, dat gevoel in de liezen verdween ook vlak voor NOD..en ook een paar andere kwaaltjes. Dus het zegt niks. Zelfs mijn borsten deden niet meer pijn na mijn positieve test
Pfff ik moet ook nog een paar dagen wachten... Het lastige is, is dat ik dan net met mijn nachtdiensten zit. Ik kom de 31e uit de nachtdienst.... En tja, als je snachts toch wakker moet blijven dan drink je dus ook. Niet echt bevordelijk voor de ochtend urine lijkt me. Ik heb op het moment niet echt kwaaltjes... soms zeer kleine pijntjes in onderbuik. Als ik kracht zet voor de grote boodschap voel ik mijn schaambeen Thats it! De vorige x had ik juist enorm veel kwaaltjes; zere borsten, steekjes liezen en onderbuik... enorme zeikdagen... maar helaas niet zwanger. Maar wel heftig ongi. Oud en nieuw blijven we bij de ouders van mijn vriend slapen. Misschien een test en schoon (urine)potje in mijn tas doen? Want ik kan niet wachten :x Ik duim voor ons alemaal! Groetjes Cynthia