Zit vandaag op 49 dagen in de 6e ronde. Vorige cyclusen waren:34,40,34,33,38. Heb al 2 testen gedaan maar beide keren negatief Dus voor overmorgen een afspraak staan bij dokter dan ben ik 51 dagen. Heb al wel een 2 weken last van lichte misselijkheid, net of je licht wagenziek bent en last van onderrug net als bij ongesteldheid. Weet echt niet wat ik moet denken. We hebben ovutest voor het eerst gebruikt en op de juiste dag gedaan, dus kan is zeker groot. Maar ja.....wat denken jullie?
hoelang ben je van de pil af? gebruik je eventuele andere medicatie om zwanger te worden ? Kan zijn dat je cyclus van slag is, kan ook zijn dat door medicatie of stoppen met pilgebruik is, of misschien wel zwanger.
We zitten nu in de 6e ronde. Ben half mei gestopt met de pil en heb ruim 8 jaar de pil geslikt en de laatste 2 jaar nuvaring. Gebruik verder geen medicijnen
Heb deze ochtend een afspraak staan bij de dokter. Ben vandaag 50 dagen. Wil toch graag weten waarom mijn cyclus opeens zo afwijkt. Net nog wel en test gedaan die was natuurlijk negatief. Mijn man gaat mee. Erg lief van hem. Best moeilijk als je steeds denkt dat het zo is omdat je overtijd bent, maar steeds teleurgesteld wordt.