Ik vind het juist een leuk idee! Ze zullen met ander speelgoed vast ook wel samen doen, dus waarom zou dit niet kunnen? Hier hebben ze waarschijnlijk ook meer aan dan dat ze afzonderlijk drie kleinere cadeau's krijgen.
Vroeger kregen wij regelmatig lego. Mijn ouders hebben 6 kids en soms kregen we het ook gewoon voor onze verjaardag. Toch ging het gewoon in de grote legobak. Die grote legobak staat nog steeds bij mijn ouders en zal ook niet verdeeld worden. De kleinkinderen spelen er nu lekker mee. Er zijn maar weinig cadeau's die ik nog steeds zelf heb, alleen gezelschapsspellen. De stelten en skippybal van mijn zusje hebben we ook allemaal gebruikt en zijn dus ook kapot. De grote skelter van mijn broertje wordt nu ook afgeragt door mijn neefjes. Zo leer je vanzelf delen! Ik zie er geen probleem in hoor, lekker doen! Zo blijft sinterklaas ook nog een beetje betaalbaar!
Gewoon doen. Wij doen dit jaar aparte cadeaus maar volgend jaar krijgen ze ook samen een groot cadeau en dan iets kleins apart. Zou niet weten waarom het niet zou kunnen.
idd een heel leuk kado, kunnen ze mooi samen mee spelen. wij doen ook aan gezamelijke kado`s, maar ook een paar losse erbij mijn ouders deden dat ook met spellen of lego dingen die heel groot waren
Ik zou hem bij de intertoys kopen daar krijg je momenteel 15% extra korting dan is ie nog "maar" 76 euro. Enneh keileuk kado voor alletwee hoor, ik heb vroeger ook een barbiehuis voor mij en mn zusje gekregen, dan kregen we wel alletwee ons eigen barbies bv, niets mis mee!!
natuurlijk kan dat. Ik en mijn zusje kregen ook een gezamelijk cadeau, was meestal iets van een spelletje. En dan een leuk briefje van de sint erbij.
Die is leuk! Maar als ik jou was zou ik even op MP kijken. Onze jongens krijgen zaterdag extra rails een wisselspoor en de brug in hun schoen. Heb daar 20 euro voor betaald op mp. Terwijl je alleen al voor de brug in de winkel 33 voor kwijt bent...
Hier ook een gezamenlijk cadeau. De werkbank van de ikea. Vind er niks raars aan bijna alles wat ze hebben word gezamenlijk mee gespeeld. Ook de cadeuatjes die ze ieder nog apart krijgen.
mijn broer en ik hebben vroeger ook eens iets samen gekregen en dat ging prima hoor. ik vind het juist goed dat ze dan samen leren delen. niets mis mee hoor
hoewel onze jongste nog totaaaaaal niks mee krijgt van sinterklaas, krijgen ze wel samen 1 cadeau. En dan nog wat losse dingetjes. Het gaat ons inderdaad om het idee dat het dan van hun allebei is. Hier gaat het dan om een badspel...vooral omdat de oudste zich nu speelgoed begint toe te eigenen. "Nee, die is van mij!!!"
Cadeau samen kan prima, juist dan eigenen ze zich iets minder snel toe omdat het immers van hen allebei is...
Kan makkelijk, zo leren ze meteen om te delen Hier moeten ze sommige dingen ook delen, anders is het niet te betalen.