ik ben nu 9 weken en continu misselijk snachts en in de middag ben ik de hele tijd in de buurt van de wc of een emmer.. heb al weet ik hoe vaak de tip gekregen over de hele dag kleine beetjes te eten maar dat helpt niet. het enige wat een beetje mijn red middel is... MELK voor mijn gevoel vult dat een beetje en houd het de misselijkheid weg eten gaat gewoon niet alleen avond eten krijg ik binnen en hou het dan ook binnen maar wel pas tegen een uurtje of 8 eerder gaat gewoon niet
ooohhh hou er over op, ik moet 's ochtends meteen ontbijten als ik wakker wordt, anders moet ik overgeven. Als ik een vies geurtje ruik (kattenbak, of de lucht uit de vaatwasser ) dan moet ik al kokhalzen.. Heb ook vreselijk honger steeds, echt aaargh haha.
ja echt verschrikkelijk.. ik lig ook echt alleen maar op bed of op de bank honden uitlaten gaat nog net
Waarom ga je niet gewoon naar de huisarts toe? Ik was ook in de 6de week heel erg misselijk maar blijf er echt niet mee rondlopen ook al hoort het bij de zwangerschap, betekend toch niet dat je dan maar weken niks kan binnenhouden en de hele tijd misselijk moet zijn? Heb toen Emesafene voorgeschreven gekregen en was er per direct vanaf, heb die een paar weken 2 keren per dag ingenomen en dat hielp geweldig, was niet meer misselijk en kon gewoon alles weer eten. In de 12de week had ik ze niet meer nodig want toen was de misselijkheid gelukkig over.
zal de huisarts er eens naar vragen want was er van de week nog en toen zei ze ja je moet proberen over de hele dag kleine beetjes te eten
Ik krijg geen medicatie omdat ik niet vaak hoef over te geven. Dus kom ik al een aantal weken de dagen al kokhalzend door.
Ik weet precies hoe je je voelt. Hier helaas ook vanaf het begin af aan al misselijk. Helaas ook met overgeven dus heb wel medicijnen gekregen helaas is de misselijkheid altijd gebleven en inmiddels ben ik al 36 weken. Ik heb helaas nooit iets kunnen vinden wat echt goed hielp tegen de misselijkheid.
Suprimal reistabletten. Daar zit dezelfde werkzame stof in als in emasafene. Dit is vrij verkrijgbaar bij de apotheek en mag gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Dit heb ik voorgeschreven gekregen van de huisarts. Die schrijft eerst dit voor en als dit niet helpt dan pas zwaarder geschut. Bij mij werkte het super! Gelukkig.. Of Okugest. Dat is een homeopatisch geneesmiddel bij misselijkheid. Deze hielpen ook maar niet zo goed als de suprimal.
Helaas ervaring hier ook kotsmisselijk , lijkt ook alleen maar erger te worden . ik spuug constant , avondeten is een hel gaat bijna niks binnen en helaas is het er even snel uit als in . Overdag net hetzelfde . heb nu primperan siroop en dat helpt soms maar laatste dage ook weer meer niet dan wel
Herkenbaar! Ook het 'mevrouw misselijkheid hoort bij de zwangerschap de eerste maanden en u houdt nog wel iets binnen' van de doktersassistente.... En dan op het moment dat ik denk dat het beter gaat, is het een uur later alsnog raak. Ik ben heel blij met ons kleine mensje in mijn buik, maar pffffffff wist niet dat misselijkheid zo vervelend kan zijn.