Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haai dames!!

Ben er een beetje laat bij vandaag.
    Had gisteravond wel hele krampjes, maar 's nachts heerlijk geslapen.. en het is nu rustig hier.

Sallie;
    Nog steeds niet op de 5 min.. Het zou toch wezen meid?!
    Spannend zeg!!

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nou, inmiddels bijna 5 pagina's bijgelezen!:p

Ik herken die nestel drang ook helemaal niet. Ik ben echt zo lui als een varken:D
    Been 1 voor 1 op het aanrecht? Ik krijg mn sokken en schoenen amper aan, dus laat staan mijn been op het aanrecht haha

@ Sallie, en nog steeds weeen?

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Mooi dat jij ook goed geslapen hebt, ch11!

Ik net bij de vk geweest. Hij is volledig ingedaald en zit ook vast nu. Daar kunnen de krampjes vandaan gekomen zijn. Ze herkende mijn omschrijvingen van de krampen, steekjes en harde buiken als voorweeën, en stelde me gerust over de bewegingen van de kleine man. Als ik hem weer wat minder voel moet ik meteen bellen.

Qua gewicht/lengte schatte ze hem aardig groot in, hij loopt een weekje voor begreep ik eruit. Geeft niets, kom maar op :D.

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Goeiemiddag allemaal!!!!

Oh kijk aan! die van ons word ongeveer 8 pond ( zeiden ze heh haha )
    Inderdaad kom maar op, het moet er so wie so uit:p
    Oh, dus daar kon het aan gelegen hebben die krampen??
    Bij ons is die al meer dan een week goed ingedaald en ligt daarbij ook al goed vast.. dus ja!
    Ik voelde 5 voor 1 een kramp, ( alsof je naar de wc moet zeg maar haha ) en die duurde een halve minuut en voelde net weer een kramp..
    Ik ga lekker door vanmiddag, zo lekker soepje maken dan de was even doen dus dan vergeten we dat zo weer haha!!

hahaha, de schoenen worden bij mij ook al lastiger.. nee ik heb het gister voor de gein geprobeerd nou werkt niks hoor haha!
    Ik ga ook helemaal niks uit proberen, ik laat het lekker de natuur gaan! :D De krampen zetten vanzelf is door, denken we dan heh :( haha!

5. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ja, hij moest nog een minibeetje zakken, dus dat was een gedeelte van de krampjes. De rest noemt ze voorweeën. De één heeft er meer last van dan de ander zei ze. Heb na het geduw in mijn buik en onderbuik wel weer een beetje last van menstruatiekrampjes... Maar weer een glas tonic :D. Vind ik toch lekker! Kind gaat er ook lekker van tekeer!

Ik ben een stuk rustiger na het bezoekje. Heerlijk ontspannen en ik laat het maar komen. Stiekem hoop ik dat ie snel komt, maar ik ga erop vertrouwen dat alles een doel heeft!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Nou hier nog steeds onduidelijk hoor! Wel regelmatig harde buiken, maar nog niet per 5 min :S.

Rijtje van de laatste keren is nu zo:

4,5,7,7,7,8,6. Dus wat ik er mee moet?! VK zei dat het zou afzakken of doorzetten, maar geen van beide dus blijkbaar in mijn geval....

Jullie hebben ze flink gemaakt, de 8 ponders :). Hopen dat ze er snel zijn, té groot is ook niet alles!

Ch11: jij ook niet op het aanrecht gehangen met je benen vanmorgen?! ;).

Hier al vanaf 32 weken ingedaald en vast trouwens, misschien dat dat ook al nu die harde buiken verklaart.

7. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sallie: is je vriend wel op de hoogte? misschien hou je het nog uit tot vrijdag? moeilijk inschatten he?

@redhead: hier ook aan de bitterlemon hoor, smaakt prima. zou het trouwens uitmaken bitterlemon of tonic?

de benen op aanrecht heeft hier niks geholpen hoor.

weetje wat het zal zijn? 10-11-11 is het volle maan, men zegt dat dat wel eens invloed zou kunnen hebben. nou dan krijgen we allemaal ons kindje op 11-11-11 ;)

heb vandaag echt nergens puf voor trouwens, wel even om een boodschap geweest. och ik word toch verevelend van al die mensen die goed bedoeld vragen hoelang ik nog moet en of ik nog steeds rondloop. ze bedoelen het goed, maar 8x het zelfde vertellen pff. ik zal wel erg ongeïnterreseerd over zijn gekomen vandaag

8. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Volgens mij maakt het niks uit, ze zeggen telkens.. bitterlemon of tonic! Maar moet je op 1 dag heeel veel liters van op drinken wil het wat gaan werken..

Ik hoop ook stiekem dat die snel komt haha, maar als je er juist op gaat wachten duurt het langer dan als je het loslaat en er juist helemaal niet aan denk ( bevallen en weeën ) haha!

Wat vervelend Sallie, nee lijkt inderdaad op geen 1.. afzakken of doorzetten? Het blijft een beetje hangen.
    Heb je je partner al gebeld? Stel je voor dat het ineens omslaat en het vanavond om de 5 minuten is, moet je naar het ziekenhuis en sta je er alleen zonder partner..
    Of we hopen dat het afzakt, zodat het weer terug mag komen als je partner er weer is..:D

9. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    we wachten netjes ons beurt af... dus alle benen van het aanrecht!

10. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    is iedereen al uit over bv of.fv?

11. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haha, zeker.. 1 keer proberen gister vond ik al genoeg hoor haha!
    uuh ja ik wil borstvoeding geven, ben benieuwd of dat lukt.
    & Jij??

Pff ik zit echt helemaal in een dip ineens, voel me verdrietig.. heb de gordijnen al dicht.. bah bah bah!!

12. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    jA wil het ook graag proberen. lijkt me wel pijnlijk, maar toch. jij ook al zo'n dag. kom hier ook niet van de bank af...

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Lentebloem: nee hij is niet op de hoogte, kan hem niet persoonlijk bereiken, alleen via een tussenpersoon...

CH11: ah meid, dat zijn van die rotdagen. Dat je echt zit te wachten lijkt me! Pfft. Heb je iets lekkers?! Kaarsjes aan en wat leuks kijken op tv, misschien helpt het.

Hier is de vk net langsgeweest. Er was wel wat opening maar dat was minimaal. Ze kende het eigenlijk niet wat ik had, dat harde buiken zo regelmatig waren. Dus ze zei al wel dat het zomaar om kon slaan. Ze heeft vannacht ook dienst, dus ze zei dat ik echt meteen moest bellen als het heftiger zou worden, ook al is het niet in de 5 min, maar gewoon als het pijn doet. Ze had veel begrip voor de situatie met mijn vriend, erg lief. Dat voelen of je ontsluiting hebt is ook geen pretje trouwens....

14. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Klopt ik heb het met week 36 gehad, had 2 uur lang om de 3 min een vreselijke pijn.
    Dus vk ook geweest in de avond en ze voelde bij mij toen 1 cm ontsluiting.. het is inderdaad ff geen pretje haha!

Ja heb net al een zak chocolade pepernoten gehad.. bah ben het wachten echt beu!!
    Als ik er iets aan kon doen, nou dan was de baby nu gelijk alle minuut welkom ik ben er echt helemaal klaar voor!!
    Dit zijn echt Flutdagen! haha..

15. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dat lijkt me echt moeilijk, ook niet even een sms sturen. petje af hoor!
    gelukkig kan je de vk bereiken,en weet ze van de situatie.

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    CH11: zoals jij het omschrijft verwachten ze voorweeen ook op deze termijn zei de vk, maar bij mij duurt het nu al 24 uur :S. Lekker chocoperpernoten, die zou ik nu ook wel willen hebben, maar blijf maar lekker rustig op mijn bankje zitten voor deze dag ;). En snap dat je wilt dat hij komt, wie niet! Misschien toch nog wat trucjes proberen?!

Lentebloem: normaal kunnen we wel wat meer contact hebben hoor, maar nu zit hij buiten de bereikzone. Ik kan ook mailen, dat wel, maar wil hem niet onnodig ongerust maken, bereik ik niks mee :). Hoe is het bij jou nu?

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Fijn dat de vk nu zo goed op de hoogte is, Sallie!

He bah, zo'n flutdag, ch11? Die komen soms ineens voorbij, bagger he! Dan wil ik alleen maar de hele dag huilen :(.

Ik kom niet van de bank af, maar heb geen flutdag. Zo maar eens beginnen met koken...

Ik wil wel bv geven als het lukt. Zo niet, ga ik er geen probleem van maken :).

18. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Wie weet nog een paar trucjes dan? Dan kom ik wel de bank voor af haha!

Ja klopt voor weeën komen nu veel voor, maar omdat de vk wil dat als de weeën een uur lang om de 3 minuten komen dat we dan bellen want dan begint het zeg maar.
    Maar wij waren 36 weken en het duurde al 2 uur.. dus moesten we maar eens gaan bellen haha! Dat verwacht je gewoon niet op zo'n termijn..;) maar we zijn alweer meer als 38 weken.. :)

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik wil ook bv geven, mocht het niet lukken dan houdt het helaas op en stappen we over op fv.

Hier de hele middag al wat krampjes en steekjes van onderen, en ook de kleine man is extreem druk....

@ dames met een flutdag,
    Ga maar lekker bank-hangen en lekker niks meer doen!

Ik ben bezig met het eten en vanavond kijken mn man en ik lekker een filmpje en lekker vroeg slapen.

20. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Ja hier geen man om gezellig een avondje filmpje mee te kijken, avonddienst heh die is er pas om half 1 weer nou dan heb ik al helemaal geen puf meer! Niet zo gezellig, dus deze dag blijft flut haha!

Deel Deze Pagina