hier alles rustig hoor, darmen hebben het weer druk. zo ook maar eens de keuken in duiken...geen zin in maar ja. de avond begint weer...spannend! het lijkt mij wel wat om in het donker naar het zh te gaan haha. warme thee of warme chocomelk is toch wel een reden om van de bank te komen?
Hoi Flutjes . CH11: balen dat je vriend zo laat pas thuis komt! Werkt hij in de horeca ofzo?! Redhead: vind het ook wel een fijn idee, en omdat ze er zo op heeft gehamerd durf ik ook gewoon te bellen als ik denk dat dat nodig is! Wat ga je koken?! G89: hij is zich naar beneden aan het werken denk ik . Heb er pistoletjes in, had vandaag geen fut om boodschappen te doen. Heb ook al de hele dag geen trek :s....
Lentebloem: lees je nu pas! Goed idee voor na het "eten" lekker warme chocomel. Heb ook no slagroom.. hmmm!
Een harde onderbuik ook nog eens... Heb ik ook volgens mij, nu voel . Ik maak hutspot. Dat wilde mijn man graag. En ik moet zeggen, het huis ruikt er helemaal lekker naar .
Mijn pistoletjes zitten er in . Wil er nog wel iets bij, maar weet nog niet wat. Ben eerlijk gezegd erg moe na vandaag. Het eten ven Lentebloem lijkt me erg lekker, dat van Redhead minder hahah, maar eetse!
Nee; hij werkt gewoon in een fabriek met ploegendiensten. Ik ben er geen voorstander van.. vind het niks! Maar ja, daarom hou ik niet minder van hem, ik vind het alleen NU zo k*t. Ja warme chocomelk ga ik maar eens maken denken ik.. heb alleen geen slagroom Ik heb nu nergens last van, alleen af en toe een steekje net onder mijn navel. Wel raar, ben elk dingetje wat je voelt denk je dat het begonnen is haha.. ik denk het dan ook telkens .. wil dan bijna van de bank springen van blijdschap maar ja, hoef ik niet te doen want het is telkens niks haha!
wie kent frambozenbladthee, of heeft er wel eens van gehoord? of een massage bij je dikke teen of hiel? Waar zit dat drukplekje.. Want dan zet ik me partner vannacht nog even aan het werk haha!
Vanmorgen laten strippen. Ze wilde eigenlijk tot 41 weken wachten, want anders zou het een hele kleine kans zijn als het werkt, maar ze willen me maandag zien (en dan eventueel afspraak met gyn maken). Maandag moet ik mijn dochters weer meenemen en dan vind ik het geen goed idee om gestript te worden.... Het rommelde vanmorgen wel en daarna ook. Hopelijk zet het door...
alles rustig! eten was heerlijk! nu even bevallingsverhalen kijken...haha. dat drukplekje zit op je enkel. dat hebben we bij zwangerschapscursus gehad. wel een gevoelig plekje hoor, weet niet of het werkt als je het zelf doet, maar dat is fijner dan dat je partner het doet. tenminste die van mij doet het zo hard haha. die thee heb ik ook al een en ander over gelezen ja...ik pak maar weer een glaasje bitterlemon
Hier ook alles rustig, heb de hele tijd al niet zo'n eetlust. Ik ben ook al bevallingsverhalen aan het kijken haha, altijd wel even leuk om te zien. Ja, ik zag ook op internet dat er 1 bij je hand zit.. die is zelf wat makkelijker om te doen, maar je erbij ontspannen is ook belangrijk denk ik.. dus kan ik het beter wel door me partner laten doen. Nou de rug masseren kan die wel aardig gevoelig doen, dus misschien word dit het ook niet haha! Maar wat doet dat precies dan, merk je ook wat als je partner dat doet? Gniet lekker van je bitterlemon haha!
wij hebben dat bij partnerles gehad. dan moest hij eerst mijn benen maseren, en daarna die drukpunt stimuleren. zomaar even natuurlijk want toen waren we nog niet zo ver. ik vond het een gevoelige plek hoor . hij zit in het kuiltje van je enkel, als het aangeraakt word dan voel je hem gelijk. als een ander het doet is het gevoeliger als dat je het zelf doet, maar bij mij blijft hij er af haha. hij is nogal ruig met maseren e.d. wat wel heel lekker is als iemand anders je rug scrubt, dat kan hij wel heel goed haha. heb zelf ook geen eetlust, alleen in lekkere dingen. en dat probeer ik juist te vermijden....:x
haha okee, ja ik las zo'n heel stuk op internet dat er een onderzoek was geweest bij zwangere vrouwen en wat hielp hebben ze helemaal uitgetypt zeg maar.. en botje boven in de rug is er ook 1 in je arm zit iets wat zeg maar helpt als je heel erg misselijk bent in de zwangerschap en in je hand en voet zit inderdaad druk punten voor het stimuleren en onder op de voet ook geloof ik, nou daar hoeft die al helemaal niet te komen haha! Heb pas half 7 bord warm eten gehad, ik had er helemaal geen trek in.. maar ja we moeten wel wat eten natuurlijk! Ja inderdaad heb nu ook al weer zin in wat lekkers, maar probeer er niet aan te komen..
Ik heb wat gevonden, wat getest is bij zwangere vrouwen.. This niet gezegd dat het ECHT werkt natuurlijk.. maar valt altijd te proberen toch?? Heb je een kam?? leg die in het midden van je vingers, met de doffe kant in het midden ( waar je vinger dubbel gaat zeg maar ) je vingers gaan dan voor de helft over de kam en je moet de puntje met de druk van je vingers laten drukken/prikken in de binnen kant van je hand.. Door die prikkels, kunnen dus de weeën worden opgewekt.. Proberen kan nooit geen kwaad natuurlijk haha!
Goh eetlust... Heb net ook moeten wurgen... Pfff.. Had dit in het begin van de zwangerschap ook al, toen een paar weken niet en nu begint het weer... Tis dat ik toch wat moet eten, al is het voor de baby... Maar ja, resultaat, vanmorgen bij de verloskundige op de weegschaal gestaan, na 36wk en 2 dagen is het -4,5kg! ( heb wel genoeg reserve, dus de baby doet het prima. ) Kan wel handig zijn na de bevalling, dat dan weer wel, kan ik meteen mijn eigen broeken weer aan, die zijn tenminste wel mijn smaak hihi.
Ik moet morgen weer naar de verloskundige.. Ben al 20 kilo aangekomen haha, t is alleen niet te zien het enige wat dikker is geworden is mijn buik die steekt echt vooruit.. van achter zie je niet dat ik zwanger ben. Voor de rest, me benen, armen, billen, ect zijn allemaal nog even dik.. Vreemd heh! Achja!