Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Het zet nog niet door :( en ik word gek van al die berichtjes.... Zucht, hopelijk gaat het wellicht snel beginnen....

2. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Ik hoop ook voor je dat het snel begint..
    Maar van welke berichtjes word je gek.. :$:p

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Wat een rust hier vanavond, zijn we allemaal lui moe??
    Ik stap zo wel het bed in.. begin aardig in te kakken door het gehang.

Morgen weer naar de verloskundige samen met mijn partner..

Dames, slaap lekker.. en komt de nacht maar weer goed door!!
    Tot morgen!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Ben ik ook weer even!

Ik was de chocomel helemaal vergeten, dus goed dat jullie het weer even zeggen ;).

CH11: geen krampen meer?!

Kiekeboe: spannend hoor! Hoelaat ben je gestript? Ik hoop voor je dat het doorzet, snap dat je het zat bent! En die berichtjes misschien even negeren, als het er is laat je het wel weten toch ;).

Hier ook weinig eetlust hoor, helemaal als ik op een dag zo weinig doe. Het is hier nog allemaal hetzelfde, harde buiken, af en toe een kramp en verder niks. Raar hoor :S....

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Nee heb het aardig rustig hier, af en toe wat lichte krampjes.. maar verder alles Okee..!

Hoe gaat het bij jou?? Nog veel last??

Ik heb al 2 hele grote koppen warme chocomelk op haha!!

6. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    de truc met de kam zal ik morgen eens proberen, waarom niet? we hebben alle tijd haha.
    ik ben nu 13 kg aangekomen en ook alleen van voren, ik baal meer van de straie op mijn heup aan 1 kant.

pff de baby heeft 1 plekje in mijn buik wat volgens mij helemaal beurs is getrapt, het voelt als een scherpe messteek in mijn spier.

doet strippen eigenlijk veel pijn?
    en ontsluiting voelen, doet dat ook zeer?
    vorige week een vaginaal onderzoek gehad, niks van gevoeld. dus dat viel reuze mee. net de positie vind ik wat ongemakkelijk, maar daar moet ik maar alvast aan wennen haha

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    CH11: lekker hoor, ga het als ik dit heb getypt lekker ook maken! Ik heb geen kam in huis, anders zou ik het proberen ;). Fijn dat het rustig is opzich, wie weet zet het dan gewoon snel in een keer goed door.

Lentebloem: Laat je weten wat de kam truc doet?! ;). En die onderzoeken, sja. Ik vond het ontsluiting voelen niet lekker, maar niet erg pijnlijk. Het is meer heel gevoelig en ze moeten even harder drukken om te kijken wat erachter zit. Een beetje beurs :).

Hier is het nog steeds hetzelfde. Alleen af en toe wat steken in mijn bil/heupen/bovenbenen... Maar verder gewoon harde buiken die niks lijken te doen. Vermoeiend....

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ontsluitinng voelen deed hier geen pijn (had toen wel al 8 cm, misschien maakt dat uit), alleen het breken van de vliezen deed een beetje pijn..

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hmm, het gaat hier toch een beetje zeer doen. Wie weet gaat er dan toch wat gebeuren...

10. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben benieuwd....

11. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Pffff, voor de tweede keer deze nacht op de bank. Nog geen oog dicht gedaan vannacht. Ik kan niet in slaap komen terwijl ik zo moe ben. M'n buik en onderrug doen pijn en ik weet niet goed hoe ik moet liggen. Inmiddels frustreert het zo erg dat ik maar weer beneden ben gaan zitten. Ben het zo zat... :(. Die buik zit overal in de weg! De tranen komen er nu wel weer een keer uit, dus misschien helpt dat straks met slapen...

Kiekeboe, balen dat het nog niet doorzet. Misschien vannacht?

Sallie, ben benieuwd hoe het bij jou is!

Hopen dat ik nog wat kan slapen straks...

12. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal

nog een beetje kunnen slapen?
    al nieuws van iemand?

13. happymama

happymama Niet meer actief

hier al weken ongi krampen , van de week is de vk zelfs geweest omdat ik dacht weeeen te hebben , dit was niet t geval ook geen ontsluiting . is ook beter van niet maar over een week mag t wel gebeuren vind ik hahaha

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Heb je nog een beetje kunnen slapen Redhead?

Ik ben gisteren om een uur of elf in slaap gevallen en wordt net wakker, en hoefde er gelukkig maar 1 keer uit om te plassen... Gelukkig eens een goeie nacht gehad.

En is er al iemand aan het bevallen? ;)

15. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Goeiemorgen dames, daar waren we weer!!

Ontsluiting voelen deed bij mij geen pijn, had maar 1 cm..
    T was gewoon een raar gevoel haha. Ook meer omdat er dan een vrouw in je loopt te graaien denk ik haha!

Hoe gaat het hier verder?
    Ik moet zeggen dat ik vreselijk vast heb geslapen.
    @ Redhead, vreselijk heb eergister ook 's nachts op de bank gezeten.. overal last van, me rug en hoofdpijn.. Weet wat je voelt, vreselijk!!

Ik heb al met de kam in de hand gezeten net, weet niet eens hoe lang het moet.. haha maarja! Alle tijd van de wereld, dus proberen kan nooit kwaad.

Sallie; hoe gaat het daar? Doet het nog pijn, heeft het doorgezet?

Straks weer naar de vk om kwart over 1, zou ook eens even vragen als je al ontsluiting hebt.. dat door die krampen de ontsluiting zich niet kan ontwikkelen.
    Had gisteravond wel ineens vreselijk last van me rug, ben op bed gaan liggen ben wel in slaap gevallen.. heb nu alleen last van af en toe een vervelende steek in me onderbuik. Geen idee wat het is.

Het kereltje is hier nu rustig, geen last van een beurse plek.. heb ik ook gehad hoor, links onder mijn borst.. voelt inderdaad niet fijn is nu aardig afgezakt.
    Gister zat die met zijn kont de HELE avond met zijn kont onder mijn borst.. mijn borst kon er letterlijk op leunen haha, kon er niet eens van zitten, moest eerst weer een stukje lopen om het weg te laten zakken, maar hij zat er zo weer haha!!

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    O, ik hoop ook dat ik snel weer in mijn eigen broeken pas! Ik ben inmiddels ruim 14 kilo aangekomen:(

17. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ja, je eigen broeken weer aan.. wat fijn heh!

Moet zeggen dat die kam wel in contact komt met mijn kereltje, zei net nog dat die aardig rustig was.. maar sinds ik hier met die kam in me handen zit, begint die te bewegen haha!!

18. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal eens terug lezen hoe de truc met de kam ging... zit je dan nu al die tijd met je kam in je hand? haha vind het wel grappig die trucjes

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zie het al voor me:D

20. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haha is toch leuk dames, hebben we wat te doen..
    Ik vind het wel geinig inderdaad.. om van alles te proberen Misschien werkt het wel niet eens, maar hebben we toch weer LOL gehad haha!

Ik heb af en toe wel wat scheuten in me onderbuik, maar misschien hoop ik dat gewoon en lijkt het zo hahah!

Deel Deze Pagina