En? Kunnen we al nieuwelingen verwelkomen, of is het nog niet zo ver! Ik lees van alles over strippen, bitterlemon, tonic, kammetjes, benen die overal op gelegd "moeten" worden, monden en ogen die open en dicht moeten tijdens het persen... het schiet lekker op nu de baby's nog! Hier vandaag een rustige dag gehad, gisteren avond was het behoorlijk aan het rommelen! De kleine is wel drukker als normaal, maar of het iets betekend? Aan de ene kant zou ik het niet erg vinden, maar toch heb ik liever dat hij nog even 2 weekjes zou blijven zitten. En hebben jullie nog wat bijzonders gedaan vandaag? Of had iedereen weer een flutdag
als je het laat doen maakt het niet uit, leker liggen of zitten met de benen op de bank ofzo. als je het zelf doet dan denk ik dat het het handigste is als je je ene enkel op je andere knie legt als je gewoon zit. en dan enkel voor enkel. kan zijn dat ik het helemaal fout heb, maar zo heb ik het opgevat van cursus
Het is wel een gevoelig plekje als je er hard op drukt ofniet, ik heb vast weer helemaal het foute plekje.. Ik zit nou gewoon in de kuil te wroeten haha,,( naast die bobbel zeg maar ) ik zal nog eens goed naar je verhaal kijken haha!! Vandaag niks bijzonders gedaan, alleen controle.. maar waren we ook zo weer weg haha!! verder is het hier rustig vandaag..
heb even gegoogled: iemand geeft dit als reactie: "Ik heb zelf een diploma voetreflextehrapie en als je onder je grote teen kijkt zie je dat er zich een bultje heeft gevormd! als je dat bultje blijft masseren dan stimuleer je de hypofyse, en de hypofyse die regelt je hormoonaansturing! Dus als je die stimuleerd dan gaat alles in zijn werking! en het helpt echt, kheb het bij mijn zussen gedaan, die waren vrij snel bevallen! Tis antuurlijk geen garantie!! Ik zou van dat plekje bij je hiel/enkel af blijven dan zit je direct op je baarmoeder en dat is niet zo heel erg goed!" verder heb ik deze link gevonden, moest het wel even downloaden. over drukpunten en de uitleg. heb het niet helemaal doorgespit, maar het zag er leerzaam uit: op google even dit intypen: drukplek op achillespees om weeën op te wekken en dan het tweede zoekresultaat openen/dowloaden, dit is een pdf bestandje. het heet Yongquan KID-1 zelf wist ik niet beter dan het kuiltje in je hiel, dat daar een drukpunt zit. als mijn partner het doet voelt het inderdaad gevoelig. als ik het zelf doe is het minder gevoelig.
de kam word ook uitgelegd, met plaatje. denk wel dat je er voorzichtig mee moet zijn, heb er verder ook geen verstand van hoor
okee, ziet er inderdaad wel goed uit. Er zit inderdaad wel een bult onder de grote teen en dat dus gaan masseren.. Nou ben benieuwd haha! Jaa die kam dat werkt niet hoor..
ja ik weet er ook niet veel van, en of het werkt enzo... het is te proberen he haha (met voorzichtigheid!)
Heb het ook gelezen inderdaad, De hiel masseren is niet goed omdat gelijk in aanraking met de baarmoeder staat.. & die bult in de dikke teen is beter omdat dat via de hormonen gaat en dat alles in werk zet. 15 minuten masseren en dan weer pauze en dan weer 15 minuten masseren.. ect ect !
heb best wel wat kampen nu, maar ik denk dat dat eerder mijn darmen zijn. die gaan altijd gepaard met harde buiken. ik ga zo douchen en met een kruik alvast lekker liggen. ben laatste dagen zo vroeg moe, normaal ben ik nogal een nachtbraker.
OJEEH, de bult onder de grote teen is een WONDER.. haha grapje hoor!! Nou meid, ik ga ook lekker het bedje in zo.. ben ook al kapot!! Lees morgen weer hoe het is afgelopen.. Goeie nachtrust alvast!
ja wie weet haha. ik ga ook slapen, je kan beter maar goed uitgerust zijn. je weet maar nooit... tot morgen allemaal, hou het rustig en anders veel succes!
Hahah, jullie blijven maar ouwehoeren ! Ch11: was de loempia lekker? Lentebloem: al effect van de kam? Ik ga zo maar weer slapen, kijken wat morgen ons brengt... Vriendje komt dan weer thuis. Voor wie bevalling wil zien, rtl 5.
het is dat ik al in bed lig, anders keek ik nog even. blijft je vriend nu voor langere tijd thuis? hier nog geen effect van de kam, wel gerommel. maar dat is nu iedereen wel gewend he haha
Je slaapt vast al maar ik reageer toch maar even! Het was best heftig, vacuum, kreeg spontaan de hardste buik van de afgelopen dagen... Haha. Vriendje heeft 4 weken een plaatsing op de wal, en twee vrije weken op te. Nemen als kindje geboren is. Dus vanaf morgen.mag.hij komen . Truste en tot morgen!
goedemorgen, bij iedereen alles rustig? wat ben ik weer vroeg wakker. toch nog moe, maar kan de slaap niet meer vatten. zo'n bevalling met de pomp schijnt geen pretje te zijn nee. hopelijk valt het allemaal mee bij ons. fijn dat je vriend vandaag thuis komt. toch fijn dat hij in de buurt is. ik zou er de hele dag zenuwachtig voor zijn, om hem weer te zien haha. vanmorgen schoot me ineens te binnen dat we straks niet meer met z'n weetjes zijn. soms kan dat ineens zo doordringen haha. wij gaan wel proberen om tijd voor elkaar te maken, misschien niet in het begin. het zal ook wel wennen zijn aan het nieuwe leven.
Goedemorgen allemaal!! T is hier rustig.. Heb alleen wat last van rechts onder in mijn buik, zouden mijn banden wel zijn.. vast verkeerd gelegen ofz?? Me partner heeft gister toen die thuis kwam om 1 uur nog even mijn dikke teen gemasseerd haha.. zou die vandaag weer mee verder gaan. Straks lekker op de koffie bij Paps en Mams,, gezellig bijkletsen! Heerlijk dat je vriend weer thuis komt, wat een fijn gevoel moet dat weer zijn zeg! Ja ik zou dan aan de ene kant ook wel een beetje zenuwachtig zijn inderdaad haha! Ja, daar denk je dan ineens aan he.. Denk ik ook wel eens aan, zijn we met z'n 3en.. & niet meer met z'n 2en! haha, we wouden nog uit eten gaan.. maar hebben toch maar besloten om dat na de bevalling te doen, voor het geval dat het verpest word door gebroken vliezen haha!