@ Sallie, Wat fijn dat je vriend weer thuis komt, dat zal een prettig gevoel geven. Het lijkt mij niets, dat mn man op het laatst nog weg zou moeten Ondanks dat je straks niet meer met zn tweeen bent, vind ik wel dat het belangrijk is dat je samen dingen blijft ondernemen en dat de kleine dan even naar opa en oma kan gaan. Mn man en ik hebben in 2012 ook een avondje geplant voor ons zelf, dan gaan we samen naar het theater een caberet voorstelling, dus dan zal de kleine ook een avondje of naar opa en oma, of oom en tante gaan. Verder geen vreemde dingen meer gevoeld! Vandaag komt een vriendin uit Gelderland gezellig op bezoek, dus die moet ik straks ophalen van het station en dan maken we er een gezellig dagje van. Morgen hebben we ook kennisen over de vloer, dus het wordt een druk weekendje. Meiden, geniet van het weekend alvast!
Goedemorgen meiden! Alles rustig vannacht?! Zeker blij dat vriendje weer thuis komt . Leuk dat jullie vast een uitje samen hebben gepland, erg belangrijk! Proberen wij ook al erg op te letten, maarja zal je net zien dat ik dan helemaal niet meer weg wil bij die kleine haha... Ik heb net lekker mijn ontbijt op. Nu even stofzuigen en douchen, de harde buiken zijn weer vrolijk aanwezig. Denk dat ik maar weer eens ga timen straks, hoeveel er nu tussen zit....
maar nu mag het he sallie, dan is hij er bij. jullie hebben allemaal leuke dingen vandaag, geniet er lekker van. ik word hier gek van de jeuk, de uitslag is verplaatst naar mijn armen en bovenbeen. zwitsal werkt het beste nu. net nog even lekker geslapen, nog wat eten en dan eens wat strijk werk doen...bah. hou het rustig dames...
Haha, het zal inderdaad ook best kunnen dat ik straks zeg; nee.... ik blijf lekker bij de kleine thuis Maar ik vind het wel erg belangrijk, om naast een mama ook mezelf te kunnen zijn en mn eigen dingetjes ( ook samen met mn man ) te kunnen blijven doen. Mn man heeft ook zijn eigen hobby's, die hij natuurlijk wel moet kunnen blijven doen, maar alleen met mate... Doe maar rustig aan met je harde buiken en geniet straks van je vriendje
zeker is het belangrijk, Wij hebben ook al een etentje voor ons 2 voor in 2012.. & we gaan zeker nog wel samen ff op stap en dan de kleine bij opa en oma! Dat is ook gezond.. Hier is het rustig en bij jullie?? er word hier niet meer zo veel gebabbeld zie ik, deze topic belandde op pagina 2.. kon het niet eens meer vinden hahaha!!
@ ch11, moet je een abbo erop nemen, vind je hem altijd terug Hier even een kort berichtje, nog steeds alles hetzelfde, alleen wat krampjes heel af en toe en harde buiken af en toe. Kleine uk is wel flink actief de laatste paar dagen, dacht echt dat ie als ie minder plek zou krijgen niet meer zo actief was, verkeerd gedacht!
iedereen was denk ik.druk vandaag. hier ook alles rustig. voor de dames met een smartphone, er is een app waar je je weeen op kan klokken. ideaal! ben vandaag weer zo moe.... ben toe aan een teen massage haha
Ik was even socializen met vriendje, en even geslapen. Toch een soort rust nu hij er is... Lenrebloem: kan je me die app showen? Lijkt me wel handy....
via market... contractie calculator van rio park = gratis. er zijn er nog meer dacht ik, maar deze leek me wel handig in gebruik. je moet alleen maar op start en stop de drukken, dan rekent hij zelf de duur van de wee en de tijd daar tussen. ik las die tip hier elders op het forum, dacht misschien wel handig om even te delen haha
Haha, heb zelf net nog even me teen een massage gegeven.. Heb het nog niet echt actief gedaan.. omdat er staat 15 min masseren en dan pauze en dan weer 15 minuten.. Phoeh!! Zou dan wel fijn zijn als het werkt.. haha!! Ja heh kan begrijpen dat dat een rust geeft.. en de kleine hoort nu ook weer de stem van de papa haha! Hier weer een lekker avondje alleen tegemoet, LEUK! haha..
Zeker handig, ga ff zoeken. Hier het afgelopen half uur meer pijn dan de dagen hiervpor, zal ik het dan toch hebben tegengehoudrn?! Ik ga ff de app zoeken en kijken of er regelmaat te ontdekken is.....
Ik heb em, handig! Laat vriendje nog maar even slapen, wie weet heeft hij het hard nodig . ( en dan blijkt dit straks natuurlijk ook niks)...
nouja misschien geeft je lichaam wel een reactie dat het nu mag komen, lekker over je heen laten komen. volgende week moet mijn vriend 3 dagen weg voor zijn werk dat is meer dan 3 uur rijden vanaf ons huis, hij twijfeld heel erg of hij moet gaan... vind het zo zonde voor hem! ik zeg dat hij gewoon moet gaan, en dat ik bel zodra er ook maar iets veranderd. zal je net zien.... ik heb het jullie gezegd he over de 10e...let maar op!
Misschien geeft je lichaam nu een seintje dat het mag komen, dat je het inderdaad onbewust hebt tegengehouden.. is je lichaam nu helemaal tot rust omdat je weet dat je nu niet alleen bent. Ben Benieuwd wat het doet? Ooh meen je niet, lastige situatie.. mijn partner zou niet eens weg durven denk ik. Zenuwen worden bij hem nu wat erger vanaf week 37 omdat het nu elk moment kan gebeuren.. Hij zit gelukkig maar 4/5 kilometer van mij af.. Ik heb vanmiddag nog even lekker de douche gepoetst.. wou mijn partner doen, maar ik was hem voor haha! Ik moet zeggen dat het hier heel rustig is met de pijntjes.. Jammer dat je niet kan weten als je bbm al verweekt is.. Ik zou wel benieuwd wezen, als die er al klaar voor is, omdat mijn vk zei dat die krampen komen van de baby die dus al wel probeert eruit te komen .. te drukken met z;n hoofdje tegen de baarmoedermond, alleen mijn lichaam er nog niet klaar voor is! Nou, voor mijn gevoel wel hahah!!
Wat een rust hier haha! Allemaal bevalling s verhalen aan het kijken,, Ik zit nu lekker aan een kop thee en een grote bak haribo kindermix haha!!!
Ben ik weer even, weer blijft het hier weer beetje hangen. Steekjes en krampen maar niet.heftig.. afwachten dus denk ik ( zoals altijd) maar wel raar... Ch11: lekker dat.hij zo dichtbij is. Mag hier ook helemaal niks in hiis doen, maar constant stilzitten is ook niks voor mij... Lekkere snoepjes! Ik heb net nog een chocomelletje op, had er trek in. Lentebloem: snap dat het lastig is... Ik zou hem ook gewoon laten gan. Als je afspreekt dat je bij de eerste kik belt kan jij even.gaan douchen oid en is hij er al bijna....
ja precies zo denk ik zelf ook hoor, ik red me tot die tijd wel. maar hij wil het zelf niet.... want stel je voor. we zien wel na het weekend. sallie: was je kindje eigenlijk al helemaal ingedaald? wat hoorde ik net op shownieuws: kate van prins william at geen nootjes en nu denkt iedereen dat ze zwanger is. pff ik heb laatst 3 handjes met gezouten pinda's op. en daarvoor redelijk wat boterhammen met pinda kaas. nu zeggen ze dat je tijdens de zwangerschap geen pinda's mag eten???? dit wist ik echt niet. oei denk je dat de baby nu iets mankeert?
Ik heb ook wel pinda's gegeten, dat heb ik namelijk nog nooit gehoord.. En cashew en pistasch is juist wel weer goed want daar zit foliumzuur en ijzer in haha! Nee, stilzitten is ook niks.. weet precies hoe je je voelt haha!
waar je je al niet druk om kunt maken he haha... het zal wel goed komen allemaal. alles nog rustig? hier redelijk wat harde buiken, maar vind het moeilijk te zeggen wanneer ze beginnen en wanneer ze stoppen want ze zijn niet pijnlijk ofzo.
Ja is wel zo hoor, me partner word soms ook wel een beetje gek van mij.. ik ruik aan pakjes, vaak kijken als iets nog goed is haha!! Pinda's durf ik echt niet te zeggen.. heb het nog nooit gehoord, maar zelf ook wel gegeten.. Het is hier aardig rustig, ons kereltje is aardig druk vanavond. Heb in ieder geval niet het gevoel dat ik alleen ben haha! Ik had begin van de avond ook last van irritante steken, wis ook niet hoe ik het moest klokken.. want ze waren weer niet echt pijnlijk en kwamen niet regelmatig, dan weet je niet zo goed wat je moet.. Worden ze niet pijnlijker na weer een harde buik en komen ze ook sneller achter elkaar?