Hoi meiden, Lentebloem: ik denk dat pindas echt geen kwaad kan hoor, misschien ivm zout en.bloeddruk?! Dat kan ik me wel voorstellen.. Ch11: komen de steken in een harde buik of los?! Hier is hij al vanaf 31 weken ingedaald, dus vrij vroeg... Hier blijven de harde.buiken gevoelig. Hoef niet te puffen maar ze zijn ook niet te negeren....
Ja zijn van die vervelende steken, losse steken zitten geen harde buiken bij ( misschien heel licht ) .. Maar echt onderin.. Scheiding onderbuik/richting vagina zeg maar!
maar heb ook het gevoel, dat die flink met zijn hoofd loopt te drukken daar beneden.. Zit ook een drukkend gevoel bij.. Het is ook allemaal zo moeilijk te omschrijven haha!
In Engeland zijn ze vrij "streng" wat dat betreft, men is van mening dat je evt pinda/notenallergiën zou aanwakkeren bij je kindje wanneer je als zwangere mama dus noten/pinda's zou eten. Dus niet te veel zorgen maken en zeker niet wanneer je maar een paar handjes vol hebt gehad.
ja moeilijk he om te omschrijven hoe iets voelt. zal in vervolg van de pinda's afblijven haha. de harde buiken blijven het zelfde, niet pijnlijker, niet sneller op elkaar. we wachten af...en anders pakken we de app erbij haha.
Afwachten dus! Spannend.. Vannacht in bed is de baarmoeder helemaal tot rust, misschien zet het dan wel door.. Anders, volgende week met volle maan hahaha!!
ja wie weet, we hebben ook al de tenen gemasseerd. wel lekker trouwens haha. lig al lekker in bed, denk niet dat het doorzet hoor. zo voelt het niet tenminste. bij jullie ook alles rustig?
Haj meiden! Mag ik ook met jullie meekletsen.. Wilde me dinsdag al melden, maar toen kwam hier allemaal ellende tussendoor, dus was ik een paar daagjes niet online.. Ik heb inmiddels al tonic en ananashart gehad en een flinke boswandeling, maar helaas... Vannacht veel ongi-achtige pijn, maar is ook alweer weggetrokken.. Verder nog geen regelmatige dingetjes.. Pinda's; laatst gelezen dat t onzin is.. Hier zeiden ze dat t kind er astma van kon krijgen, maar dat alles (ook pindaallergie) is nergens op gebaseerd.. Dus ik eet met liefde mijn broodjes pindalaas
hi, welkom je móet ook niet zo lang meer.... gaat alles goed met de.zwangerschap? ik werd vanmorgen gewoon zwanger wakker, nog niet door gezet dus.
Lentebloem; Ja, ik mag absoluut niet klagen.. Ben er ook nog niet echt zat van, maar ik ben zoooooo nieuwsgierig! Zou ook wel raar kijken als je 's ochtends wakker wordt en ineens niet meer zwanger bent.. Hihi.. Ik ben vannacht wel bevallen trouwens.. Ben alleen vergeten te vragen wat t was en toen ik wakker werd zat de beeb alweer op zn plek..
Haha, zo beval ik bijna iedere nacht hihi, wel steeds verschillende beeb's en verschillende versie's! Hier vannacht rustig geweest, eens nergens last van gehad, heerlijk! Wel dat ie heel actief was, maar dat is altijd fijn om te voelen. Pas laat naar bed, 9 uur weer wakker, meteen maar even de kapper gebeld, werd weer tijd! Kan om 12 uur terecht. Dan even de stad in om een cadeautje te halen voor de verjaardag van mijn tante, ff middagdutje en dan naar mijn tante toe, zonder dutje ga ik het niet lang redden vandaag! Verder hier nog alles rustig zo te lezen??
Nog steeds redelijk rustig zie ik hier . Nog iets van Kiekeboe vernomen? Vannacht eindelijk weer eens een goede nacht gehad. Gisteren wel heel veel last van krampen en het drukkende gevoel wat Ch11 omschrijft. En heel eerlijk gezegd: IK BEN HET SPUUGZAT!
ik ben het ook SPUUGZAT!!! hahaha.. Gisteravond in bed 2 vreselijke pijnlijke krampen gehad, lopend werd het erger.. dacht dat ik naar de wc moest ofz ( voor de grote boodschap.. sorry! ) maar nee dus.. Daarna ontzettend misselijk geweest en kreeg het heel erg koud.. geen idee wat dat moest zijn! Nu op dit moment verlies ik aardig veel witte dunne afscheiding ( norgmaals sorry haha ) Geen idee waar me lichaam mee bezig is.. Hier verder nog niemand bevallen vannacht zie ik haha! T is weer weekend!! Ben er echt klaar mee haha!
Erg he, elk krampje, pijntje, misselijkheidje zie ik als mogelijk begin... Maar zo gauw ik een sprankje hoop heb, laat ik dat meteen maar weer los. Het lukt me meestal wel om positief te blijven, maar nu even niet... Wel een ontzettend goede nacht gehad! Goed en vast geslapen op de gebruikelijke 4/5 keer m'n bed uit om te plassen na dan. Dus kom maar op vandaag, ik heb goed geslapen en ben uitgerust! Die klachten herken ik wel, ch11! Ineens pijn in m'n buik of misselijkheid. Maar die afscheiding dan weer niet... Ik heb vandaag al 4 pukkels ontdekt, terwijl ik die normaliter nooit heb! Ook een frisse, hè ?
Afscheiding is goed hoorde ik.. Klinkt allemaal wel hoopvol.. Hier is t nog een stuk rustiger.. En die stomme pukkels zijn hier ook ineens aangeland.. Hele zws pukkelvrij geweest en de laatste week... huid ziet er sowieso vlekkerig uit nu.. En 's avonds en 's nachts doen mn handen zo'n zeer van t vocht dat ik mn deken niet eens op kan tillen als ik naar de wc moet.. MAARRRR... Lang kan het iig niet meer duren!
yep hier ook een grote pukkel net onder mijn lip. charmant...haha vandaag is het kleine klusjes dag hier. wat gaan we vanavond allemaal eten?
Hahaha, die pukkels komen dus bekend voor . Heb ze gelukkig niet in m'n gezicht, maar wel op m'n borst en bij m'n oksel. Vreemd... Marr, die handen herken ik! Beetje lastig buigen en dingen vasthouden! Akelig gevoel hè? Gelukkig kan het inderdaad niet lang meer duren en zijn we er straks vanaf! Wij gaan toch maar weer even de deur uit. Vind het wel spannend hoor... Maar de hele dag zitten wachten vind ik ook maar niets.
Oeh, heb ook zin om uit eten te gaan en me schaamteloos vol te schransen.. maar wij eten chili con carne vanavond.. Lekker pittig.. Wie weet werkt t dit keer wel... Redhead; Ja, 's ochtends als ik wakker word zitten mn vingers echt op slot..hoop dat dat snel over is.. Heb ook niet t idee of t uitmaakt of ik veel of weinig drink.. Ach ja, je moet toch iets te klagen hebben..
hier gaan we aan de pannekoeken....hmm. vandaag het een en.ander afgemaakt in huis, morgen nog wat huishouden en dan vind ik wel.dat het tijd is voor de.baby. alles nog rustig vandaag? hier geen enkel teken...