Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    verdacht stil....?
    iedereen aan het bevallen?

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik niet, maar wel klaar met de zinloze krampen ;)

3. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal voor werk....
    ik lees zoveel over voor weeën, maar heb daar zelf weinig tot geen last van gehad. terwijl de baby wel in het bekken ligt.

baby is wel weer druk vanavond, en soms lijkt het of ik klotsjes water hoor ofzo, viel me vanmiddag ook al op.

zou de baby voor de bevalling begint druk of juist rustig zijn?

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ze zeggen dat de beeb van te voren rustig is.. Energie aan t verzamelen denk ik.. ;)

Hier is het de hele avond (dag eigenlijk en gisteravond ook al) al aan t rommelen.. Vanavond erg veel harde buiken en ze beginnen een beetje pijnlijk te worden af en toe.. Ben benieuwd of t doorzet en zo ja, wanneer.. Heb manlief iig gewaarschuwd t niet te gezellig te maken vanavond zodat ik m vannacht wel nuchter kan gebruiken.. Hihi.. Mannetje lekker in de stress nu ;) Hoeft niks te zijn natuurlijk en zal ook wel niks zijn, maar vind t wel een leuk idee om mezelf voor te houden dat t wel eens kon beginnen een dezer uren/dagen.. :p

5. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend he? ik ga proberen slapen nu het rustig is in mijn buik. hoe zit het met de rest?
    morgen baby nieuws?

6. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Meld me ook weer even, hier alles rustig, op een harde buik na dan.
    Ga ook proberen te slapen, drukke dag gehad!
    Truste all!

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik meld me ook even snel! We hebben dit weekend bezoek, dus zit weinig achter de pc...

Kleine is wel erg druk en draait veel met zn hoofdje in mn bekken of zn schouders, het geeft mijn in elk geval een gigi k*t gevoel van onderen:)

Vanmorgen even de boel schoon gemaakt, maar kreeg al snel last van harde buiken, dus mn man heeft het over genomen!
    Zo te lezen is het bij iedereen een beetje rustig momenteel?!

Slaap lekker allemaal

8. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen,

Ik meld me ook maar weer even. Oef, Mar! Van jou kunnen we misschien wel wat verwachten vandaag :D. G89, dat gedraai in je bekken herken ik inderdaad, wat een rotgevoel. hè!

Ik werd vanmorgen wakker met krampjes en een zeurende pijn. In bed werd het niet minder, maar nu ik eruit ben lijkt het toch af te nemen. Jammerdebammer :(.

9. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Goeiemorgen allemaal!!

Gister weinig achter de laptop gezeten, maar laat weer even van me horen.
    Ben nog niet bevallen haha!!

Dames, voel me niet fit de laatste dagen..
    Gisteravond weer last van pijnlijke harde buiken, heb nu weer vreselijke menstruatiepijn.. & af en toe wat misselijk. Nu heb ik net maar wat brinta gegeten, maar iets te blij geweest met de suiker er door heen..

Misschien moet ik vandaag maar is flink gaan wandelen..
    Wie weet helpt het?
    En dan vanavond een hamburger bij de mac donalds.. misschien helpt dat ook wel haha!

heb ook het gevoel dat me buik veel dikker is als anders, zo ineens!
    Gister deed elke trap me letterlijk zeer..
    Bah ik zit er echt helemaal door heen, morgen dan ook al 39 weken natuurlijk.. maar ik vind het lang zat!!

Hoe zit het hier, rustig? Aan het bevallen..??

Trouwens van Kiekeboe ook al weinig gehoord laatste tijd..
    Denk dat daar de kleine geboren is..

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ook hier niks doorgezet helaas.. :( Vanmorgen werd ik alleen wakker met ontzettend pijnlijke darmen? Beetje vaag.. Nu nog steeds wel de harde buiken, maar daar hebben we zo weinig aan he...

Ch11; die hamburger heb ik eergister geprobeerd.. Hoop dat ie jou meer geluk brengt.. ;) We lopen trouwens precies gelijk zie ik.. Spannend!

11. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ooh jammer! Dacht misschien bevalt er eindelijk iemand haha..
    Ja irritant is dat he.. had eergister ook vreselijke krampen, ik naar beneden ( wc beneden ) moest gewoon zitten op de trap, zooo zeer.. maar ik hoefde helemaal niet! Weet niet wat dat nou weer voor teken is haha.

Ik heb nu de hele tijd een gevoelige buik.. Bah!
    't mag van mij vanavond wel gebeuren, collega van me partner had gezegd vrijdag.. Jij bent er maandag niet van zondagnacht komt jullie kleine!
    Het zou toch Fantastisch zijn!! hahaha..

Okee, nou zou bij mij ook wel geen resultaat hebben..
    Neem aan dat je iets moet hebben met veel ui? of?

12. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hihi, heb eerlijk gezegd nog niet gehoord dat mac kan helpen.. Krijg ook alleen daarvan ontzettend gevoelige darmen sinds ik zwanger ben.. Maar ik geloof je met liefde! Dan zit ik er straks ook weer.. Zal es big mac proberen of cheeseburgers.. ;)

Heb hier nog een halve fles tonic staan, denk dat die vandaag ook op gaat.. Al deed dat vorige x ook nilks.. Mn buik voelt wel anders nu op eoa manier.. Beebje is ook gedraaid, mss komt t daar ook wel door.. En ik heb eigenlijk mn hele zws geen harde buiken gehad.. Dat is dus ook pas sinds gister zo.. Dus hou nog een beetje hoop ;)

13. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Van de week de Mc Deluxe gehad ( favo burger van een aantal jaren geleden ) en het enige waar ik last van had was behoorlijk brandend maagzuur 's nachts... Wist niet dat dat ook hielp trouwens??

14. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Heb wel eens gehoord dat de bevalling op gang kwam door een big mac haha! Maar zou inderdaad dan wel komen door het gerommel van de darmen.

Is misselijkheid ook een aanwijzing tot bevalling? Ben echt vreselijk misselijk, en ben ik de hele zwangerschap nog niet geweest..
    Ik voel me gewoon echt anders dan anders, gevoelige ogen.. moe.. misselijk.. constant buikpijn.

haha..

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nou, als Macvoer zou helpen, was ik al een paar keer bevallen :p!

Ik herken het wel een beetje ch11, heb het ook sinds een weekje. Vaker moe en snel geirriteerd, echt van die zware ogen, alsof je de hele nacht wakker hebt gelegen. Ook kan ik minder eten en ben steeds vaker misselijk. Geen idee of dat wat met de bevalling te maken heeft.

Het blijft toch een beetje aanhouden... Misschien zet het vannacht wel door! Duimen maar :D.

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ook dat heb ik weleens gehoord.. Maar geloof dat dat meer misselijkheid tijdens de weeen zelf was... Wie weet... Hier nog steeds buikpijn, maar denk dat t nog steeds mn darmen zijn.. Heb alleen geen idee meer waar die zitten tegenwoordig.. Haha..

17. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haha, nee vreselijk die darmen.. die laten je 's nachts ook naar de wc lopen terwijl je helemaal niet hoeft!
    Ik weet soms ook echt niet meer, wat ik nou precies voel.. de buik/darmen/de baby haha!

Nou dames, ik hoop echt dat het aankomende week doorzet, zodat we in ieder geval niet over lopen met z'n allen, want zul je zien.. dat we met z'n alles over lopen!
    Ik hoop het echt niet..

Ik ga straks even op visite bij me ouders, ( tenminste denk ik.. ) als ik me zo misselijk blijf voelen, dan blijf ik lekker op de bank.
    Maar ik ben soms die bank ook zat haha!!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik lees jullie nog steeds hoor! Ik zie dat het overal nog rustig is en dat de trucjes goed worden doorgenomen. Hier ook weinig verandering eigenlijk, superraar na al dat wilde voorwerk.

Gister en vannacht helemaal niks en vandaag heel erg met vlagen. Wel vanmorgen bijna flauwgevallen en daarna spontaan mijn hele darmen leeggegooid, maar of dat wat zegt....

We wachten het weer "rustig af"....... ;)

19. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hay Sallie,

rare vraag; maar dairree??
    Ja klinkt raar, maar dat is wel een bekent voorteken van een bevalling.

Ik heb het hier ook erg met vlagen, hele tijd wel gevoelig in de buik.
    Ik heb geen idee wat het hier gaat doen vandaag..

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    CH11: haha, hoooi ;).

Euhm nee dat niet, maar wel echt alles leeg zegmaar. Niet keihard ook, maar echt het gevoel dat het eruit moest.

Maargoed, nu op wat steken en harde buiken na weer niks hoor, dus zal wel gewoon "normaal" zijn geweest...

Pfft... Heb mijn banner maar veranderd. Door de moeizame start stond er nog boven "Blijf je zitten?!". Dacht das natuurlijk de goden verzoeken ;)

Deel Deze Pagina