okee haha! Ik zit ook meer op de wc dan anders, maar dan ook geen dairree.. Vanavond een heerlijke vette hamburger speciaal eten, misschien trekt dat alles wat samen hahaha!! Ja, jullie hebben allemaal wel leuke banners.. ik heb deze van de site, waar heb je nog meer leuke dan??
Whahah Sallie, ik zat precies net te kijken naar dat zinnetje en dacht al 'lekker handig' haha.. Druk op vernieuwen en er staat ineens wat anders.. Maar wat jij beschrijft heb ik dus ook... Geen diarree maar lijkt wel of alles wat ik eet direct weer omgezet wordt.. Vandaag ook geheel geen honger.. Precies net mn eerste broodje naar binnen gewerkt en dat puur omdat ik moest van mezelf.. Ch11; zullen we vandaag maar een massabevalling doen? Kan trouwens niet meer bukken.. Doet zeer en wordt mn buik direct hard... Zul je zien dat t zo nog 3 wk doorgaat en we daarna ingeleid worden.. Zucht... Niks voor mij dat zwanger zijn.. Ik ben veel te impulsief, wil alles direct en kan nooit wachten en kan er slecht tegen als ik niet de regie in handen heb... Goede levensles zullen we maar zeggen..
Marr: ja ik dacht, zo wordt het natuurlijk nooit wat . Lekker he die darmpraat, maar het heeft dus wel allemaal duidelijk met elkaar te maken. Misschien wordt het wel massabevaldag, heb nu toch wel regelmatig pijn... als het zo blijft eens klokken. Durf er bijna niet meer vanuit te gaan... Ch11: laat je me weten of het heeft geholpen?! Dan hoef ik niet meer te bedenken wat ik morgen moet eten ...
Whaha, morgen massaal big macs eten.. Yummie! Weet je wat ik alleen niet snap nu.. Ik heb een bijna constante buikpijn.. Niet onverdraagzaam ofzo, maar zeker aanwezig.. Verder veel harde buiken, maar t lijkt ook wel of mn buik een beetje gespannen blijft.. Denk nog steeds ergens dat t mn darmen zijn, maar die zitten niet aan de voorkant van mn bm neem ik aan... Weet echt niet wat ik hiervan denken moet.. Af en toe wordt de pijn een beetje rger en soms een beetje minder, maar helemaal weg gaat ie eigenlijk niet??
Marr: wat jij nu beschrijft heb ik ook een nacht en eendag gehad, vond het gevoel of je constante ongi kramp had die niet erger werd. Helaas bij mij was het niks... Zit ik hier net tegen jullie te verkondigen dat ik geen diaree heb haha, nou net wel dus. Hoop echt dat het misschien vanaaf begint... Jullie ook natuurlijk!
hallo, ik meld me ook weer eens. heb afgelopen dagen ook een abonnement op de wc, maar vandaag niks...vreemd. heb het gevoel dat mijn hele onderkant op mijn knieƫn hangt incl ingewanden. kan ook niks verdragen...bah. de MAC heeft hier nog geen wonderen verricht, maar het is te proberen.
Sallie; het is niet te vergelijken met ongikramp eigenlijk.. Zit ook meer boven in mn buik dan onderin.. Straalt zeg maar over mn hele buik heen.. Nah ja, vaag iig.. We zullen zien.. Zal er maar niet teveel van verwachten.. Lentebloem; ook dat gevoel herken ik af en toe.. Pfff.. Bovendien voelt mn blaas af en toe als een speldenkussen.. (Als beeb aan de wiebel is) Weet je waar dit me aan doet denken.. Op het NOD forum ging t ook constant zo.. Hihi.. Ik voel dit en dit.. Zou het???? En ook toen was t 9 van de 10x niks...
we zullen moeten wachten... ja en als de baby dan eens tegen je blaas draait haha, ach nog heel eventjes! hebben jullie ook zo last van een honger die niet over gaat?
Heb ook vreselijke trek in lekkers telkens.. Maar wat het rare is, ook misselijk af en toe.. maar dan toch zin in lekkers? Zeer vreemd haha!!
Ik zou graag willen dat ik daar last van had! Hier helemaal geen honger meer... Had dit in het begin ook al... Dadelijk toch maar iets naar binnen wurmen, alles voor de baby he!
dat is ook niet alles nee... ze zeggen toch dat misselijkheid met de bevAlling te maken kan hebben? net lekker gegeten, en nu op het bankje rusten. wanneer komt het nou he? ben zo bang dat het net een zooitje is ofzo en dat de kraamzorg dat ziet haha. flauwekul natuurlijk... wat zou er gebeuren als de weeen beginnen, en je moet nog naar de grote wc zeg maar haha....ik neem aan dat je tussen de weeen door gerust kan gaan toch? je leest wel eens dat sommige tijdens het bevallen hun behoefte niet kunnen ophouden, dat wil je natuurlijk proberen voorkomen.
Haha, heb ik het gisteren nog op een verjaardag over gehad, als je die behoefte hebt, ben je meestal op het einde met persen, net voordat je kindje geboren word. Zo hoorde ik van mijn tante dat haar dochter bijna op de wc geboren is daardoor! Maar, dat tijdens het persen wel eens wat mee kan komen is vrij normaal ( was ik ook erg bang voor haha! )
ik zal daar even op antwoorden ... ja je kan tijdens je weeen nog naar de wc ... ik zelf heb zelfs eerst een lavement gekregen (belgie is dit standaard ) veeel succes ik lees steeds mee in het topci maar mag niet echt meebabbelen he
Pfff.. Ik heb idd ook standaard honger, alleen vandaag niet gek genoeg.. Buik was weer heel even rustig aan t eind vd middag, maar nu is ie weer volop aan de gang.. Nu wel meer met vlagen zeg maar.. Poepen tijdens bevalling blijkt idd heel normaal.. Heb maar besloten dat ik me daar niet druk om maak, aangezien dat soort dingen mij toch altijd overkomen.. Haha..
ok, dat lucht op haha. met een vol gevoel er aan beginnen is ook niks. haha wat een onderwerp. veel harde buiken vanavond!
Haha gaat hier weer lekker! Hier ook flink kramperig maar wordt niet erger.. Al iemand die echt twijfelt of het nu aant doorzetten is?!
nog steeds niet geloof ik. wie weet vannacht. heb nog.steeds het gevoel alsof alles op mijn knieƫn hangt haha... de kampen moeten toch eens doorzetten he? tsja ik blijf erbij...de 10e gaat het gebeuren. nog 4 dagen