Ik had nog een privé berichtje gedaan haha! Ik heb al even gewandeld.. heb nog wel krampjes af en toe maar het zet nog niet echt door. Ik had een vraag; hoe jou schoonzus ( je ) dat had.. had zij gelijk na het wandelen de weeën.. Of duurde dat ook wel even??
Ik heb precies hetzelfde . Vanaf gistermiddag heb ik krampjes en veel harde buiken. De hele nacht heb ik er last van gehad. Elke keer als ik me omdraaide kreeg ik weer een harde buik. Gelukkig frustreerde het niet en heb ik goed geslapen. Lekker lang blijven liggen vanmorgen! Voel je de kleine nog wel bewegen?
Oh kijk, ben niet de enige haha! Jawel voel de kleine nog wel bewegen, jij ook wel?? Merk wel als ik nu weer ga lopen, dat er weer wat druk op komt haha! Wie weet.. zet het nog door! Hoe is het nu bij jou dan? Rustig?
Zeker niet de enige . Was erg blij je berichtje te lezen! Ik heb de verloskundige maar niet gebeld, ik maak me ook eigenlijk geen zorgen. Het is vooral het voorwerk denk ik. Dinsdag was ik nog op controle en was mijn ventje volledig ingedaald. Voel hem gelukkig tussendoor nog wel bewegen. Ik ga elke avond even een stukje wandelen met m'n man. Niet om het op te wekken, maar om even buiten te zijn. Mis de buitenlucht zo erg! Als ik opsta voel ik nu inderdaad echt de druk op m'n bekken. Afwachten maar, best een beetje spannend! Toch heb ik ook het gevoel dat het zo nog twee, drie weken kan duren...
Domdom, ik antwoord niet eens op je vraag! Nu is het rustiger dan gisteren, af en toe wat steekjes en heb nog wel wat harde buiken. Wel een stuk minder dan gisteren.
Okee.. Onze kleine is ook helemaal ingedaald.. Vorige week maandag heb ik al hele erge last gehad van voor weeën.. waardoor ik blijkbaar 1 cm ontsluiting ben opgelopen. Had af en toe daarna nog wel eens wat krampen.. maar meestal alleen 's avonds en dan 1 of 2. Nu had ik gister ineens menstruatie krampjes, maar heel erg onregelmatig en was eigenlijk aan het eind van de middag weg. Ben gister gaan wandelen met mijn partner en kreeg ik onder het wandelen wel erge krampen.. en die werden wel minder. Maar de hele nacht wel wat gevoeld en nu nog. Ik wil ook wel in de buitenlucht hoor, ik voel me soms zo opgesloten haha!! Moet zeggen dat trap lopen ook wel wat doet hoor.. Doe het ook niet om op te wekken, maar omdat ik vorige week al erge voor weeën had.. en dit kende ik ook nog niet. & voor weeën gaan meestal wel weer weg. Maar omdat er nog steeds is.. tja, is het wel spannend inderdaad!
het klinkt wel het zelfde inderdaad, ik had het op een andere site ook al voorgelegd aan wat forum vrienden. & er waren er aardig veel die zeiden dat het wel begonnen kon zijn. Of dat er mensen tussen zaten bij wie de bevalling zo begon.. en het dan 's nachts of 's ochtends de echte weeën het over namen. Maar dat je ook weer niet te lang moet gaan wachten met bellen, want er zitten er ook weer paar tussen die door die krampen al zover waren dat ze al op bed mochten gaan liggen. Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar bellen doe ik maar niet. Wacht wel tot het heftiger wordt en er meer regelmaat in komt. Prima doe dat maar, ik zal vanavond.. en morgenvroeg er wel weer neerzetten hoe ik me voel! Of het helemaal weg is, of??
Brrrrr, toch ben ik er een beetje bang voor! Als het bij die andere begonnen was op deze manier, brak het 's nachts door toch? Das bij mij niet gebeurd vannacht, dus ik hou het maar weer op voorwerk. Heb me wel voorgenomen dat als het morgen nog steeds zo is, ik de vk even ga bellen. Voel me wel weer lekker eigenlijk. Gewoon vrolijk en heb ook gewoon trek gelukkig. Ben helemaal blij met je topic .
Van Flowerfairy - 2 uur geleden Verwijder spannend hoor ! toch een begin dan! haha als ik pas mocht bellen als ze om de 3 minuten kwamen en een tijd aan hielden dan zou de vk te laat zijn geweest! Succes meid ! Van lady-r - 5 uur geleden Verwijder had ik ook zo alleen dan begon het smorgens vroeg. rond 1 uur smiddags had ik 5 cm ontsluiting maar voelde daar weinig van behalve dan soms die lichte weeen. ben toen naar ziekenhuis gegaan en bleef beetje zo door gaan de weeen waren nog niet heftig. voelde om de 5/10 minuten lichte wee. totdat ze om 5 uur mn vliezen doorprikte toen begonb gelijk het echte werk. om half 9 savonds was ze er Van LOVEforL - 6 uur geleden Verwijder klinkt wel als het begin Van poptjie - 6 uur geleden Verwijder En niet te laat bellen naar de vk! Weetniet of je thuis wilt bevallen? Maar ik was bijna te laat om naar het ziekenhuis te gaan omdat ik dacht dat het nog steeds voorweeen waren Van poptjie - 6 uur geleden Verwijder Ik had de dag voor ik bevallen ben voorweeen die soms om de 3 minuten kwamen en soms ook om de 15 minuten kwamen. dat was prima te doen. In de avond werd het steeds heviger en toen in 6 uur tijd had ik 10 cm. Succes Van mama van 3 wondertjes - 6 uur geleden Verwijder ja zo begon bij mij ook,lekker wandelen vandaag en warme douche nemen Van mama-van-luuk - 6 uur geleden Verwijder Ik had bij de 2e de nacht voor het begon krampen, menstruatie-achtig. En de volgende nacht begonnen de echte weeen. En die kwamen gelijk elke 5 minuten en duurden bijne een minuut. Duidelijk een verschil met de nacht ervoor. Succes!!! Dit waren de reacties op de andere site.. Het is natuurlijk bij iedereen weer anders! Maar ik hou er wel een klein beetje rekening mee.. Ik heb ook nog wel trek haha,zit nog lekker in de kit kats te eten haha! Voel me verder ook niet ziek ofz, heb alleen wat last van krampjes soms.. maar daar kan ik wel om door. We zullen zien!
Ach, we zien het wel . Ik ben nu in elk geval helemaal trots dat ik toch de stofzuiger heb gepakt en de bovenverdieping gezogen heb . Zo nog even de boodschapjes doen en dan zien hoe het met de krampjes is.
ja precies, ik ga ook gewoon lekker door.. Heb het huis nog gesopt en boven de wasmand helemaal leeg.. We zien het vanzelf wel!
Boodschapjes gedaan en net nog een rondje buiten gelopen. Dat ging prima vandaag . Wel wat harde buiken onderweg, maar nu weer relaxed op de bank. De krampen zijn bij mij eigenlijk zo goed als verdwenen... Af en toe nog een verdwaald steekje en vooral een zwaar gevoel in m'n bekken. En dat is het! Ben benieuwd of het er nu bij blijft. Hoe is het bij jou?
Oh kijk aan, nog steeds rustig?? Gisteravond viel het me reuze mee moet ik zeggen.. af en toe nog wel een wat buikkrampjes maar twas goed te doen. Moet zeggen dat de krampen vandaag iets gevoeliger zijn dan gisteren. Ik ga zo even lekker stukje wandelen en dan lekker onder de douche.. en kijken wat het dan doet! Afzakken of doorzetten! haha, van dat gewacht word je een beetje moedeloos.. haha.
waarom zegt mijn gevoel dat deze topic nog zeker 3 weken gaat duren succes he meiden, ik hoop dat het doorzet voor jullie!