zooo, was ik ook nog eventjes. Ch11: klinkt als een heerlijk middagje voor je zo! Lekker hoor. en inderdaad, huisje aan kant is zeker een lekker gevoel, heb nog wel veel was maar dat is denk ik weer voor morgen, moet niet overdrijven . Marrr: lekker hoor! Ben jaloers. Als ik alleen zou eten had ik het ook gedaan denk ik. Nu ga ik voor aardappeltjes met rozemarijn en zeezout uit de oven. Daarbij salade of sperziebonen, daar ben ik nog niet helemaal uit....
Nee, ook jij rustig aan doen haha! Ik heb ook nog een hele hoop was wat ik moet vouwen, doe ik ook morgen! Moet er nu echt niet meer aan denken.. Lekker kacheltje aan en als je dan naar buiten kijkt ziet het er zo kil uit.. lekker hoor!! Klinkt lekker trouwens je avondeten Sallie; Ik heb gewoon weer zooooo zin in een italiaanse bol met roomkaas, sla en zalm.. ooo heerlijk.. maar nog even volhouden haha! Ik probeer toch vanavond het spelletje met m'n partner haha! De vk heeft gezegd tegen mij dat die krampen hoe ik dat uitlegde wel kwam door de baby die probeert z'n hoofdje door te drukken, maar alleen mijn lichaam nog niet door wil zetten.. NOU wie weet, is mijn lichaam er wel helemaal klaar voor nu! ( zo voelt het voor mij 3 weken al.. maar ja haha! )
Haha, goedzo, we gaan morgen gewoon weer verder aan het werk . Klint lekker die italiaanse bol, ik heb dat met carpaccio, mjammm... Veel plezier met je spelletje haha. Ik laat vriendje hier niet opdrogen ofzo, maar het echte werk heb ik echt geen trek in. Past er ook helemaal niet meer bij, zo laag ligt kindje al. En om nou een kuiltje in zijn hoofd.te maken whaha. Nou op naar de supermarkt! Heb er weinig zin in, maar dan kan ik wel mijn eten maken hihi
Jullie baby zit veilig ingepakt hoor.. haha! Snap het wel het gevoel.. Mijn partner gaat uit z'n werk even langs de supermarkt, neemt die ook even een fles bitter lemon mee. Ik heb dat allemaal nog niet geprobeerd.. Werkt niet, maar je weet maar nooit.. haha!
Hij zit ook wel veilig ingepakt weet ik . Maar het past letterlijk niet! Ik denk dat hij ongeveer 6 cm diep zit ofzo. Nou wil ik niet opscheppen over vriendje haha, maar daar komt ie toch wel overheen . Snapje wat ik bedoel?! Ben benieuwd naar de bitter lemon, geloof dat je 3 flessen moet leeglurken voor het effect. Maar, misschien in combi met een gezellig aafje . Ik heb nog wel een tip. Was net even naar de supermarkt op de fiets. Fiets aldoor nog wel, alleen niet meer zo ver. Nou dat weet ik nu hoor! Heb nog niet eerder zo'n pijnlijke krampen gehad. Zou bijna zeggen is dit het?! Durf het bijna niet meer, maar dit is wel heel erg! Dus als je wil, ga een rondje crossen met je opoe fiets .
zo ik ben er helemaal klaar voor. vandaag als een gek het hele huis schoongemaakt. boodschappen gedaan. lege flessen ingeleverd. was opgeruimd. poezenbrokken wezen halen. Pfff haha is dit de laatste drang? ik heb nog steeds dat zware gevoel van anderen ja, jij ook marrrr? zouden we dan echt tot de 10e moeten wachten, heb het al vaker gedacht. morgen ochtend op controle, ben.benieuwd of.er vordering in de zaak zit. mijn vriend verdenkt mij van liegen over de macD haha.
Lentebloem: goed bezig geweest meid! Fanatiek hoor. Dat moet haast wel drang zijn, kan toch niet natuurlijk zo fanatiek . Haha. Zegt mijn vriend ook wel eens over dat liegen, ik zeg altijd maar dat ik er niet over lieg, zou hem er juist lekker mee maken haha.... Pijn blijft hier toch wel met vlagen terugkomen nu... Snel de aardappeltjes voordat ik daar helemaal niet meer aan begin .
Sallie; hij staat wel in t lijstje van weeenopwekkers; de fiets... Jammer dat je niet met de fiets door de macdrive mag en dat de mac iets te ver weg is daarvoor.. Mss een zandweggetje met de auto proberen? Hoop dat t doorzet nu bij je! Ch11; Heb hier een koelkast vol met tonic.. Raad es wat ik drink vanavond.. GATVERRR! Lig ik net relaxed even plat op bed, komt er een stroom maagzuur naar boven wat ik zo inadem... Heb me net even blauw staan hoesten boven de wc... Bleghhh!!!
Lentebloem; dat zou mijn man ook zeggen.. Haha.. Daarom vertel ik m maar niks.. Moet vanavond toevallig toch alleen eten
raad eens wat ik vanavond ga doen? bitterlemon drinken, tenen laten maseren en als ik er dan nog puf voor heb maar eens de natuurlijke manier proberen. haha. smakelijk allemaal...
Hier in de buurt kun je nog lopend door de McDrive haha! Die willen alleen maar verkopen Vanmiddag is PapaInWording de klossen voor onder het bed gaan ophalen, had de mw aan de balie toch een gouden tip! Heb nu ook zo'n ding voor in bed om tegen aan te kunnen zitten, een soort rugsteun. Na vanmorgen was ik daar toch wel heel erg blij mee! Vanmiddag even proefgedraaid in bed met steun, geweldig! Even geen brandend maagzuur! Ben evengoed benieuwd hoe het vannacht gaat, maar goed, heb weer hoop! Heb inmiddels ook zo'n zwaar gevoel onder in mijn buik, geen idee wat het betekend. Voel me wel al een stuk beter. Wat jullie hebben met de belegde italiaanse bol, heb ik met een broodje filet american... Ow wat mis ik dat!! Dat is echt het eerste wat ik zou willen eten als ik bevallen ben, incl. een halve liter red bull haha!
Ch11: is je hoofdpijn weggebleven..? Hier is de pijn overgegaan in kramp die gewoon vervelend is, dus zal wel niet doorzeten...
Jammer Sallie.. Ga je nog een rondje fietsen.. Heb de McDonalds binnen.. Frietje, big mac, fristi en een cheeseburger voor de zekerheid.. ben nu wel poepjevol.. Laat maar komen die weeen!
haha, nee snap wat je bedoeld over de seks haha! Ja me hoofdpijn is weggebleven, af en toe nog een heel klein beetje.. maar het erge wat ik had is weg gelukkig.. Nou ben aan de bitter lemon begonnen, WAT GOOR zeg!! Zometeen gaan me partner en ik even stukje wandelen.. Nou dat van die fiets kan ik ook nog wel eens gaan doen dan, we hebben hier aardig last van bobbel wegen haha!! Heb je er nog last van??
Oja, extra groot rondje met de hond heb ik net ook gedaan en zodra mn ranja op is komt de tonic op tafel.. Ch11; Enjoy!
Word je er al flauw van Lentebloem? Ach, het moet een keer doorzetten.. Duimen draaien weer Ik ben net even in bad geweest, maar was geen succes.. Volgens mn moeder zou dat kunnen helpen en moeders hebben altijd gelijk, dus gelijk maar even geprobeerd. Maar ik kreeg 3/4 van mn lichaam niet onderwater, met als gevolg dat ik het meer koud vond dan ontspannen... Kreeg niet eens mn navel onder, hoe ik ook lag Dus dat is voor mij straks tijdens de weeen iig geen optie..