Ja snap idd niet goed waarom ze dan bij jou alleen de bloeddruk komen meten?? Dat slaat idd alles!! Dacht dat ze met een goede optie zouden komen omdat het niet langer zo ging?? Ach ja, heb ik vanavond wel weer de kans om ff ergens op bezoek te gaan hihi, muren komen hier op me af, dus zorg ik dat ik bijna elke avond ergens naartoe ga! *zucht* Hond kan me niet missen... Haha!
MIW; Snoezig, je stoere hond! Mijne is sowieso een kroel, dus merk weinig verschil nu.. Sallie; Balen zeg! En idd blijf dan lekker thuis als je toch niks zinnigs komt doen... Zucht... Afwachten maar weer dan.. Hier; Zojuist een deel van mn slijmprop verloren.. Ik moet bekennen dat ik wel eens charmantere dingen in mn leven heb gezien.. Whahaha! Ben benieuwd of t wat uithaald... (Duimduim)
Hallo allemaal! Ik dacht eens even kijken of hier al wat veranderd is, zal zometeen even de boel bijlezen. Ik heb behoorlijk last van voorweeen momenteel! Gisteren avond is het begonnen en het is op en af... dus heb ook behoorlijk slecht geslapen. Ik ben rond 12u in slaap gevallen en om half 4 was ik weer klaar wakker, daarna weer even geslapen tot 6uur.. en om 11u weer in slaap gevallen tot half 3 Ik had de nacht er voor ook al ontzettend slecht geslapen, dus hoop dat ik vanavond een normale nacht slaap zal hebben! Zo, nu ga ik even de boel bijlezen!
Was ik eindelijk weer eens goed aan het lezen wat hier allemaal gebeurt, krijg ik onverwachts visite! Niks te klagen, dat was gezellig . Niet echt een bevredigende afspraak zie ik Sallie . Waarom heb je er niets van gezegd? MamaInWording, wat een stoere hond! Mijn kat is ook zo aanhankelijk de laatste dagen. Gekke beesten! Hier worden de voorweeën en harde buiken 's nachts steeds pijnlijker. Slaap er niet zo goed van. Ook overdag komt het steeds vaker terug. Het wordt nu ook wel echt tijd! Merk ook dat ik weer steeds vaker angstiger wordt voor de bevalling.
hay dames! Ik heb vandaag aan het CTG in het ziekenhuis gelegen.. Kon vanochtend niet uit bed komen, was helemaal verslapt.. hoofdpijn, nog wat dizzy.. Bloeddruk was goed en heb geen zwangerschapsvergiftiging. Maar voel de baby zelf nu 2 dagen weinig, dus moest door naar het ziekenhuis.. Met de baby ging alles goed.. GELUKKIG, niks geen rare fratsen. Morgenvroeg moet ik weer aan het CTG voor de zekerheid.. De baby beweegt wel, maar ik voel het zelf niet.. dus willen ze dat ( als dat morgen nog zo is ) verder gaan controleren misschien.. Want misschien voelt die zich wel niet meer op z'n gemak! Je kon op CTG ook zien, dat ik al wel aardig wat harde buiken had.. voelde ik soms ook niet eens haha! Tot nu toe is alles dus rustig!!
Zo, even een paar pagina's bijgelezen! @Mar, Het niet meer kunnen bukken, daar heb ik nu ook behoorlijk last van! Vanmiddag kreeg ik mn sokken niet eens meer aan, heb even een potje gehuild van woede, dat ik het ZAT ben! En dan ben ik nog niet eens zo ver als jullie Ik vroeg me dat inderdaad ook al af, of je tijdens de weeen nog wel kunt poepen! Ik ben namelijk erg "bang" dat ik dit tijdens de bevalling zal doen. @Ch11 Hebben de vette hamburgers en bitterlemon zijn werk inmiddels al gedaan? Hoe is het met je bloeddruk? Mijn bloeddruk is al de hele zwangerschap te hoog, voornamelijk de bovendruk en zit ook aan de medicatie hier voor. Nu moet ik zeggen dat mijn bloeddruk momenteel weer iets te hoog is, ondanks de medicatie, maar gyn gaf aan dat dit vaker voorkomt zodra je de 30 weken voorbij bent, maar toch... even in de gaten houden he! @MamainWording Hebben jullie allemaal al last van lektieten? Ik heb dit namelijk helemaal niet?! Het gedrag van jou hond, dat herken ik wel bij onze kat, die heeft sinds een paar dagen de zinnen op mij gezet. Hij moet persee naast mijn buik kunnen liggen! Hij gaat er niet op liggen, maar netjes ernaast @Lentebloem Heeft de bitterlemon en het masseren nog geholpen? @Sallie Wat vervelend van die controle zeg! Dit is ook voor mij een reden dat ik niet wil dat stagiaires onderzoeken uitvoeren! Ze mogen best aanwezig zijn en kijken, maar het echte werk wordt gedaan door een echte arts of deskundige. Tijdens mijn controles voelt een stagiaire ook altijd even aan mijn buik, maar de gyn controleert het altijd na, omdat ze vaak verkeerd voelen. Een tijdje terug ging een stagiaire het hartje beluisteren van de kleine..."Ja, zegt die stagiaire, daar is hij! zegt mijn man: Uhm... dat is de hartslag van mijn vrouw en niet van mijn zoon! Klopt, zegt de gyn, daar heeft meneer gelijk in! Staigaire had een behoorlijk rood hoofd
Het is voor jou ook de eerste toch? Ik probeer echt zo nuchter mogelijk te blijven, en als ik mezelf een beetje ken, dan vermoed ik, dat ik tijdens de bevalling helemaal inmezelf zal keren.
Dat is even schrikken Ch11!! Jeetje, hou je je wel een beetje rustig! En mocht de baby nou niet zo bewegelijk zijn, dan moet je morgen dus terug... maar gaan ze je dan inleiden?
Ik moet morgen sowieso terug voor een CTG.. De baby beweegt zich wel, ( kon je wel zien op het hartfilmpje ) alleen ik voel dat dus niet. Het is totaal niet krachtig.. Ik moet het nu dus in de gaten houden vanavond, als ik het wel voel... & dat gaan ze morgen dan rapporteren.. Ik heb echt geen idee wat ze anders gaan doen??
Pff... ik zou echt totaal gefixeerd raken op een beweging van de kleine! Ik hoop voor je dat morgen alles in orde is en wellicht zullen ze je toch gaan inleiden. Reageerd de kleine ook niet, als je rustig op je rug gaat liggen en je handen er op legt?
Nou, de baby beweegt wel.. Alleen ik voel dat dus niet meer. Lijkt wel minder krachtig ofz.. Want op de hartslag is wel te zien dat die beweegt. ZOuden ze dan inleiden?
Ch11; bah das schrikken! Heb vandaag ook een half uur moeten pushen voor ik een schopje kreeg.. Hou t maar op stilte voor de storm G89; dat niet kunnen bukken is idd frusti.. Doet me ook gewoon echt zeer nu.. Hoop hier dat t iets uithaald dat mn slijmprop loskomt
oke, ja heb echt geen idee.. Want op hartfilmpje was wel te zien dat die bewoog... Maar ik voel dat dan niet, waar kan die het dan moeilijk mee hebben?? Vind het gewoon zielig voor de baby haha,.
Ch11: spannend meid! Bij twijfel gaan ze hem inderdaad halen.. je had toh al een cm?! Wie weet strippen ze morgen... G89: bij jou dus ook nog steeds spannend! Vergeet de rest een beetje, heb jullie wel gelezen hoor! Beetje afwezig. Hang.op de bank maar weer erg veel kramp....
k had al 1 cm inderdaad.. Ooh, maar vind de baby dat niet erg haha! VInd het gewoon zielig voor de baby..
dag dames, ik meld me ook weer even. wat een toestanden ch11!! je bent in ieder geval wel in goede handen, en ze houden het goed in de gaten! heb zelf op week 30 ongeveer ook een flauwte gehad, ook aan de monitor omdat ik de baby niet meer voelde. bleek op de moitor dat de baby wel bewoog, maar dat ik dat zelf niet altijd voel. mijn placenta ligt ook aan de voorkant. meestal voel ik de baby bij mijn ribben of in mijn re zijkant. ben nu een paar nachten alleen, vind het dood eng! moet dan steeds aan sallie denken, en dan denk ik maar dan valt 2 nachten nog reuze mee. tsja "schat bel maar als je ook maar iets voelt, dan kom ik direct naar huis" lekker gezegd als je niet weet hoe alles voelt haha. maar goed dit komt ook wel weer goed... dus ik ben even in bitter lemon staking, ze zijn gelukkig ook niet meer in de bonus
Mijn placenta ligt aan de achterkant, voelde hem ook al vrij vroeg.. week 16 ongeveer. Ja hier beweegt die ook gewoon, alleen voel het vaak zelf niet. Dus is dat ook een reden dat ze je zouden gaan inleiden denk je?
Hi meiden, Kom me hier ook melden.....al een hele tijd voorweeën, vorige week in het zh gelegen omdat iedereen dacht dat het begon....duidelijke pieken om de 6 min op de ctg maar geen ontsluiting...dus weer naar huis! Nog 2 nachtjes en dan heb ik in ieder geval de 37 weken gehaald! Maandag weer naar de vlos, dan inwendig onderzoek en plan van aanpak bespreken omdat ze me een beetje zielig vinden haha