ch11: ik weet niet of ze gaan inleiden, mijn dokter zegt altijd probeer te voorkomen dat de vlos je vroeger wil inleiden. nu is dat natuurlijk in elke situatie weer anders. ik zou er niet direct van uit gaan dat ze je inleiden, tenminste als de baby het goed doet. (neem voor de zekerheid je koffertje mee) florabella: hoera een meisjes baby in het topic!!!
We zullen zien, de baby moet het natuurlijk niet benauwd hebben. Maar ja, moet daarnaast ook nog maar 5 dagen tot de uitgerekende datum! Neem me koffertje mee inderdaad.. ( voor de zekerheid )
Ch11; De baby gaat t je later vast niet kwalijk nemen Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen... Flora; welkom! Weet iemand hoe groot zo'n slijmprop hoort te zijn..? Ben nl nogal benieuwd of dit m helemaal was of maar een klein stukje.. Las ergens 1,5 a 2 cm, maar is dat dan een doorsnede of een uitgerekt stuk of...???
haha hoop het niet .. Hij merkt er zelf weinig van denk ik, hij is het eerder vergeten dan ik denk ik haha! Ja ben ook heel benieuwd!! uuh.. ik heb geen idee. Volgens mij ben ik hem ook al kwijt.. geloof dat een slijmprop kan verschillen. Ik had iets van 2 cm.. Maar weet niet zeker als dat hem was.. Was wel lichtroze in ieder geval haha! Een slijmprop kun je toch ook in gedeeltes verliezen, of ben ik nu weer helemaal fout??
volgens mij kan je hem inderdaad ook in gedeeltes verliezen, laatst was er hier een topic over de slijmprop met foto, niet zo smakelijk haha. maar wel een joekel geloof ik.... sommige verliezen hem toch ook pas tijdens de bevalling?
ja klopt, je kan het ook tijdens de bevalling verliezen.. Ja op internet heb ik ook wat gezien.. Wel wat vies inderdaad haha!! Die van mij ( als ik hem heb verloren haha ) zag er in ieder geval niet zo uit..
Gezellig flora . Idd laatste loodjes, bella en pix willen gewoon tegelijk . Ch11: ze zeggen dat beeb er geen last van heeft... Lentebloem: altijd spannend toch, zeker als je het niet gewend bent... En.mijn vriendje is.laatst nog 4 weken weggeweest, dat was soms ook nog even minder... Nou ik ben weer een benieuwd hoe we allemaal de nacht doorkomen, hoogstwaarschijk zonder baby....
Ja klopt.. Sommigen merken ook niet dat ze m verliezen.. Maar ch11; 2 cm in t vierkant, of in de lengte of? Had ook al afbeeldingen gezien idd, maar ook daar zit nogal verschil in.. Nah ja, we wachten wel weer af.. Heb toch niks zinnigers te doen..
Hebben jullie alleen maar heren in je buik dan?! Dan heeft Bella ruime keus  Slijmprop kan idd in delen, ik ben hem nog niet verloren. Vandaag wel rekbaar slijm als afscheiding maar ja das geen slijmprop!
@sallie: ben het opzich wel gewend, dan wel niet zoals jou denk ik. wij werken allebij onregelmatig, soms zien we elkaar 4 dagen of nachten niet. maar nu is het toch wat anders haha. maar mocht er wat zijn kan ik denk ik hier wel overleggen of de weeën begonnen zijn he? haha vrouwelijk inzicht genoeg! ik hoop dat er vannacht eens eindelijk iemand de spits afbijt, ik hoop wel niet ik zonder m'n vent haha. ondertussen wil ik jullie wel even vermelden dat het bijna de 10e is , we gaan voor een 11-11-11 baby
Lentebloem: natuurlijk kom je dan hier vragen! Truste meiden, hopen op een rustige of vruchtbare nacht!
@ Florabella, leuk dat je mee komt kletsen! En idd wat leuk dat jij een meisje krijgt!! Uniek hier haha! Nog niks aan het handje hier, op af en toe een harde buik en wat ongi kramp na... Benieuwd hoe vannacht verloopt met het maagzuur, reed net nog langs de Mac, toch maar niet gestopt, vriendlief moet te vroeg op morgenvroeg
goede nacht allemaal! hier harde buiken, en lichte kramp. maar geen teken van weeën denk ik. hopelijk start het voor een van ons. ben benieuwd of je nog wat kan posten hier als het begonnen is.
Goedemorgen! Ben ook weer present, redelijk rustige nacht gehad hier op de inmiddels gebruikelijke krampen na... Hoe is het met jullie?
Heb al sinds half 4 vannacht om de zoveel minuten krampen en verlies nu ook een beetje bloederig slijmachtig iets.. Krampen gingen gewoon door terwijl ik sliep.. Zou het????????
Owww marr spannend!!!! Het zou zo maar kunnen!! Hier eindelijk een keer een goede nacht, alleen ik een uur eruit om te douchen. Krijg net als cadeautje al wel weer vier pijnlijke harde buiken binnen 25 minuten jippie!! Ik Duim dat het begonnen is marr!!!