Marrr! Jaaaa . Gister nog.discussie met vk wanneer het dan wel.echt was begonnen, als er bloedverlies bij de krampen kwam zei hij! Zet em op ( en kom hier nog even kletsen zolang je zin.hebt )
wat spannend marrr!!! ik heb nog niets geen krampjes, dus ik lees gewoon nog mee! wel veel wit slijm verlies, van de week beetje bloed ik dacht jaaa daar gaan we! maar helaas is het mijn aambei ((
Ik had eerst best flink voorweeen, maar die kwamen zo onregelmatig en waren niet echt heel pijnlijk, gewoon lastig. Mijn weeen begonnen midden in de nacht. Werd er wakker van en ze kwamen vrij snel om de 5 minuten. Trouwens pas in het ziekenhuis een beetje bruin bloedverlies, dus dat het pas echt begonnen is als er bloed bijkomt gaat ook niet alltijd op. Suc6!!
goeiemorgen dames!! Daar waren we weer... Jaa marrrrr!! Zet um op, kan maar zo is.. Ik moet met een uurtje weer in het ziekenhuis zijn, voor CTG.. Heb hem nog niet echt krachtig gevoeld, maar heb ook telkens wel pijnlijke krampen, misschien dat ik hem daardoor niet voel?? Pff ik weet het niet meer. Ben benieuwd!!
spannend marrr! zou het eindelijk zo ver zijn ? hier goed geslapen, word wakker met krampen in mijn buik en onder rug, alsof je heel erg ongesteld móet worden. zal eens lekker douchen, misschien gaat het over.
Ch11 succes met de ctg, hopelijk stelt het je gerust! Marr en en en???? Hier blijven de krampjes hetzelfde, rug doet ook lekker mee. Eerst nu de klossen halen, vanaf vannacht mag het thuis!!!
Wordt alleen nog niet echt heftiger Maar gaat ook niet over.. Zo maar es de hond uitlaten met stevige passen.. Mss helpt dat.. En ontbijten met tonic mss? Nu zal een klein zetje toch genoeg moeten zijn... Anders wordt t een langggggge dag..
Marr Succes!! Hoop dat het doorzet!! CH11, ben benieuwd naar de uitslag van de ctg! Succes! Hier rustige nacht gehad, geen maagzuur ( heerlijk! ).
Nou, heel verhaal gemaakt, valt mijn internet weg. Dus nog maar even . Marr: spannend hoor, hoe is het nu?! Ik hoop voor je dat het heeft doorgezet, als het nu nog hetzelfd is dan denk ik dat het weervan dat rottige voorwerk is . Ch11: heel veel succes meid! Ik hoop dat alles goed is met het kindje en dat je mag wachten tot het zich vanzelf aandient. Dat lijkt me nu altijd nog fijner dan inleiden. Of dat ze je strippen natuurlijk, dat zou helemaal mooi zijn! Lentebloem: geen twijfels gehad vannacht over vriendje, of je hem al moest bellen of niet?! . Flora: had alweer een verhaal tegen jou opgehangen int Gekken topic . Ga hier even aankleden, omaatje komt zo op bezoek...
spannend allemaal... er móet toch echt eens wat gebeuren zo langzamerhand. sallie: nee hoor nog geen twijfel gehad, heb heerlijk geslapen. de maan is bijna rond en dan is hij thuis. straks lekker met de hond naar het bos of strand. onze kat doet heel vreemd, hij mocht vannacht mee naar boven maar was zo onrustig. nu zit hij steeds voor de kamerdeur heel hard te klagen?? wat gaan we vanavond eten? ik ga broodjes hamburger maken.
haii!.. Met de baby is alles goed.. Ik ben gestript.. Morgen om 8 uur moet ik er weer heen, en word er een veter ingebracht dat moet 12 uur blijven zitten.. Dat is ook een inleiding systeem.. Heb ik dan 2 cm ontsluiting dan worden me vliezen gebroken.. Wil het allemaal niet lukken, word ik eind deze week ingeleid via infuus..
wat spannend ch11, gelukkig was met de baby alles goed. kan het ook zijn dat je na deze strip poging van zelf op gang komt? heb nog nooit van een veter gehoord, spannend. het zit er nu echt aan te komen!
Ik had 1 cm ontsluiting.. het kan zijn dat het nu binnen 6uur op gang komt.. anders moet ik gewoon morgen vroeg 8 uur komen!
Spannend hoor!! Ik hoop dat ik maandag ook 1 cm heb, momenteel weer zoveel kramp en harde buiken ben er wel klaar mee!