ben ook heel benieuwd naar hoe het gegaan is met je ch11, natuurlijk heb je het druk de eerste dag met je kleine (waarschijnlijk vanaf dan elke dag ) maar een kort verslagje zou fijn zijn voor de "nog veel te zwangere" dames hier. ben echt benieuwd! vandaag 1,5 uur op het strand gesjokt... heeft nog niks geholpen. moet wel al 2 dagen enorm naar de wc, nou dan is die zorg dat ik straks tijdens de weeën of bevalling moet ook weg haha. ik zeg proost op de bitter lemon!
Nou Lentebloem, dat van naar de wc heb ik ook al een aantal dagen... Moest er zelfs een keer 's nacht voor eruit! Normaal gaat dat niet zo soepel bij mij ivm spastische darm en inmiddels nu ook aambeien ( lekker smakelijk zo rond etenstijd ook... Sorry!! ). Ben vanmiddag maar weer eens naar de apotheek geweest voor een middeltje, benieuwd of dit wel helpt...
Ik heb t gevoel dat mn buik uit elkaar scheurt geen weeen, maar een trekkerige pijn helemaal onderin mn buik. Als ik zit heb ik er niet zo'n last van, maar rechtop staan lukt haast niet, moet ik echt mn buik vasthouden... Benieuwd wat dat nou weer is... Zucht... Lentebloem; was t nog een beetje vol te houden, zo'n wandeling? Mss heeft t een later effect.. Darmen zijn bij mij ook actiever.. Mss doen die wel zo zeer? Waar zitten die nu?
Ik heb de laatste paar dagen (hmmm lekkere praat! Smakelijk eten) juist dunne ontlasting, dus dat is helemaal niet erg haha
Marr; duwt uk misschien te diep in je bekken, dat idee heb ik soms en dan krijg ik een hele scherpe pijn onderin
marrr: dat gevoel ken ik, dat heb ik ook wel eens gehad, wat het is geen idee? ik hou het er maar op dat de baby met zijn kopje heel laag zit. heb ook erg veel last van dunne ontlasting, normaal moet ik echt moeite doen! de combinatie van rosevicee laxo, kiwis en ontbijtkoek met boter te samen eten kan hier wel eens wonderen doen afgelopen dagen. maar ik denk dat dat zelfs met jouw darmen niet helpt MIW. de wandeling was in het begin wel zwaar, moesten de berg op natuurlijk. haha van de zomer liep ik de berg nog (fluitend) op in mijn zwangerschaps bikini, nu met winterjas en sjaal (hijgend). vreselijke steken in het begin, leek wel de mild. maar het zat links aan mijn zijkant van de buik. zou de mild daar dan nu tijdelijk zitten? even de pas vertraagd, dat ging prima! kon daarna de auto haast niet in door de zeer in mijn schaambot haha, maar doel is bereikt. hond slaapt lekker, huis vol met zand en ik heb een frisse neus gehaald ipv mijn dagelijkse uitje naar ah. toch eens wat anders... kennen jullie de drang dat elke onderbroek, langebroek, shirt of wat er dan ook in de wasmand ligt gewassen MOET worden?
ik denk/gok dat de darmen achter de baby liggen? boven de baby ligt duidelijk de maag en ribben zoals we vast allemaal dagelijks voelen
Hmmmmzz.. Ga zo even eten en dan lekker op bed.. Krampt nog heerlijk door hier.. Ben benieuwd wat de nacht brengt...
dames, Ik ga zo lekker naar bed.. morgen kwart voor 7 eruit, douchen en op naar het ziekenhuis!! Ik lees jullie, zodra het weer kan!! Liefs van hier, en jullie ook succes!!!
Morgen!!! Al baby's???? Hier nog steeds niet, maar wederom de hele nacht krampen gehad (en nu nog).. Iets minder vaak, maar lijken wel pijnlijker... Straks naar de vk.. Benieuwd wat zij zegt.. Flora; yaaaay! 37 wkn! Je mag!
Ik ben Bella al aan Het roepen haha!! Maar ze zet nog steeds niet door, tante Tee! Ben benieuwd wat de vlos zegt Marr!
Hihi.. BELLAAAAA!! Kom je buiten spelen?????? Ben ook benieuwd wat ze zegt.. Heb een drukke dag voor de boeg, ben benieuwd of ik die door kan zetten..
goedemorgen allemaal, hier nog steeds zwanger. we gaan er weer voor vandaag! wakker geworden met menstruatie krampen net zoals de meesten hier. het is zo ver vanavond... wie zal het zeggen. is redhead nog van de partij hier of lees ik met nog veel te slaperige ogen...