Goedemorgen, Ook hier veel voorweeen gehad vannacht, maar geen baby. We gaan allemaal voor de maan vanavond . Flora: lekker hoor meid dat het nu 37 is, vast een hele geruststelling! Lentebloem en Marr: balen he die krampen (op niksaf?) dan heb je net zo lief dat het doorzet. Ch11: ben ook benieuwd hoe het gaat hoor, spannend. En Redhead eigenlijk al paar dagen niet gezien....
Ik kom even spieken... Had twee hele beroerde dagen. Al die voorweeën en krampjes, ik zag het niet zo meer zitten. Gisteren naar de vk geweest en even m'n verhaal gedaan. Dat hielp al! Eigenlijk vind ik dat ik helemaal niet mag klagen, omdat ik een zwangerschap heb om door een ringetje te halen en ik nu pas op 40 + 1 zit. Gelukkig nam de vk me erg serieus en heeft me rustig het nut van alle afscheiding en krampen uitgelegd. Veel wist ik al, maar ik vond het even fijn dat er iemand met me wilde praten . Als meneer er dinsdag nog niet is, word ik gestript. Nu even bijlezen!
Hoi Redhead! Je bent er dus nog, kan me goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee was. Gelukkig snapte de vk je! Als je ons dan ook het nut van krampen en afscheiding uit wil leggen, voelen wij ons vast ook prettiger . Haha....
Jeetje ch11, wat een verhaal weer... Ik vind wel dat ze aardig snel de beslissing nemen om in te gaan leiden! Waarom is dat eigenlijk? Het gaat toch goed met de baby? Wel super dat jullie nu waarschijnlijk vandaag al papa en mama zijn! Heeeeeel veel geluk (en succes) toegewenst! Lentebloem, wat naar dat je alleen bent, zou ik ook niet prettig vinden. Wanneer komt ie weer terug? Florabella, je hebt het pas echt zwaar... Nu al meerdere weken voorweeën. Ik snap dat ze het sneu voor je vinden bij de vlos. Zie je, nou vind ik toch dat ik niet mag klagen! MIW, ik hoop dat het snel beter is met de bloeddruk! Sallie, wat fijn dat alles niet voor niets is geweest. En goed dat je nog een keer een afspraak hebt gemaakt. Nu vast een beter gevoel erover! Mar, vond ik het toch even spannend om door te lezen hier. Jammer dat het niet doorgezet heeft .
Haha, ok, best wat onsmakelijk... Ik heb sinds de krampen sterker worden veel meer last van afscheiding. Toen ik dat vertelde dacht ze dat ik waterige afscheiding bedoelde, maar het is juist wat klodderig (sorry ). De krampen komen doordat het mannetje al helemaal klaar ligt en tegen die baarmoedermond aanduwt als hij beweegt. En daarnaast natuurlijk de harde buiken en het "oefenen" en voorbereiden van de baarmoeder. De afscheiding zorgt ervoor dat er een soort glijbaan gecreëerd wordt. Had ik zelf kunnen bedenken, maar dat het nu veel meer wordt, is dus ook niet voor niets. Heb vannacht een stuk ontspannender geslapen. Minder harde buiken en dus sliep ik vaster. Het gaf echt wat rust. Vannacht volle maan en morgen 11-11-2011. Mijn moeder is dan jarig én de enige vk die ik wat minder leuk vindt heeft dienst, dus alles wijst voor mij op morgen .
Meld me ook weer! Wakker geworden met krampen, inmiddels helemaal weg getrokken... Ook slecht geslapen vannacht... Kan niet wennen aan dat hoge bed, met name omdat het een boxspring is en deze nu los van elkaar staat, je zal er maar tussen donderen als je je omdraait! Ben zo nieuwsgierig naar CH11!!
ha redhead, we maakten ons al zorgen! mijn partner komt straks al thuis! gelukkig! ik ga ook voor vannacht, hopelijk mag het zo zijn..... wel speciaal dat je moeder dan ook jarig is. die afscheiding ken ik hier ook....niet zo fris haha.
ik zie net dat de huid op mijn buik zo droog is dat het gaat vervellen ??? hoe is dat mogelijk met al die crème? het blijft hier wat zeuren, maar het zet niet door. even douchen en een stukje fietsen
Haha lekkere praat weer hier! Afscheiding en klonters . Hier is het wisselend, dat witte wat jullie zeggen maar bijv vanmorgen was het zo waterig dat ik even twijfelde of het wel afscheiding was....
Net nadat ik postte over de afscheiding heb ik op de wc ( een deel van) de slijmprop verloren... Hebben jullie dat al gehad?! Schijnt dat het niet zoveel zegt, maar tis toch weer een stapje...
Lekker hè . Zure melk met klonten, nou wordt ie mooi! Waterige afscheiding is ook normaal, Sallie. Vertelde ze er ook mooi bij. De krampen trekken hier nog niet weg... Wie weet zet het vandaag door.
Nee, ik denk het niet... Regelmatig slijmpropjes (klontjes) maar niet met die bloederige zooi erin. Vast niet dus.
Yummie die klonters! Hier alleen maar slijm.. Lol! Net bij vk geweest.. Ze heeft gevoeld en de krampen hebben wel effect gehad! Had al 2cm ontsluiting. Toen heeft ze me ook maar even gestript en maakte ze er moeiteloos 3cm van.. Vliezen staan op knappen en ze gaf ze strippoging een goede kans... We wachter weer af...
Marr: whaaa spannend meid! Duimen maar . Mijn vk zeiden dat ze strippen vaak pas doen als je overtijd bent, dus mazzel . Redhead: ach, straks poep jij hem zo uit . Hier: heb wat opgezocht over slijmproppen en hoe snel daarna evt de bevalling begint, maar das echt gissen. Soms meteen en soms nog 3 weken, dus geen pijl op te trekken...
ja hoor, heb alle tijd haha. wat een datum zou dat zijn. zullen we hem dan voor de grap allemaal elf noemen haha. trouwens in onze omgeving zijn er afgelopen 2 maanden 2 kindjes met dezelfde naam geboren die wij vanaf het begin hadden gekozen. gelukkig kennen we ze allemaal niet persoonlijk. zo hoor je de naam nooit en ineens wel. nou ik verander het nu echt niet meer.