Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lentebloem: heb het in mijn agenda gezet hoor, dan hou ik vanavond vrij ;). Ja wij hebben geen tweede naam, dus doe ik gewoon ... Elf achternaam haha. Hebben jullie een of meerdere namen?!

Hier geen geboortes met ' onze ' naam, maar wel een nieuw kindje onverwacht in mijn klas dat zo heet, baalde ik ook wel van, er zat er juist geen met die naam op school.. ben wel benieuwd naar jullie naam, issie erg popie?! Je mag me.pmen ;).

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ennn dat was de rest van de slijmprop, vond die van vanmorgen al flink,.maar dit was duidelijk.. jekkie!

3. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben meerdere namen. beide namen van vaders komen erbij. dus in totaal 3.
    hebben we zelf ook... natuurlijk maar 1 roepnaam.
    opzich is het een populaire naam, maar in onze omgeving had ik het nog niet gehoord.

ik verklap hem niet haha.... het is een korte naam.
    voordat ik zwanger was hadden we al zoiets van als we ooit een jongen krijgen heet hij zo, en als we ooit een meisje krijgen heet ze zo.

balen he dat iemand "jouw" naam ook heeft

4. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Sallie; mijn strippoging was ook een speciaaltje hoor.. Mn vader is ernstig ziek en net terug uit zkh, maar wordt wrs over 2 wkn weer opgenomen.. Vandaar..
    Ik geloof dat ik al voor 36 personen slijmprop ben verloren.. ;)

Namen; onze meisjesnaam heb ik eerlijk gejat van iemand.. ;) onze jongensnaam heb ik nog niet eerder gehoord.. :)

Hier; AUWWW!!

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Maaar: auwww, klinkt goed, lekker ook van die lijmprop. Ik auww lichtelijk met je mee, weet niet wat ik moet denken...

Ga nu even op bezoek, vriendje rijdt, en we zien hoe het verder gaat... Succes marr als het echt doorzet! De eerste 3.cm heb je al hihi

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Spannend marr!!! Al 2 cm ik ben jaloers!! Sterkte met je vader, lijkt me moeilijk om beide nu te handelen. Mijn pap is van de zomer erg ziek geweest maar het lijkt nu gelukkig beter.

Jippie sallie weer een stapje!! Hier strippen ze gelukkig eerder bij mij als het kan al met 37.4!

Lentebloem, waar kan ik me inschrijven voor morgen 

Namen; hier een hele popi klassieke meidennaam, de 2e naam ook mijn 2e naam en de 3e is mijn overleden lievelingsoma!

Net 5 uurtjes afgekickt op mijn werk haha ik verveelde me thuis echt teveel! Bij de Hema even een nieuwe huis broek en 2 sjiekte, aangezien ik in mijn Eva kostuum slaap moet ik toch iets hebben voor mijn kraamtijd 

Nu op de bank en daar komen de krampjes weer, kan beter blijven rennen haha!

7. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ineens veel hoofdpijn, ben echt even aan het liggen. heb normaal echt nooit hoofdpijn, respect voor mensen die dit dagelijks hebben!

8. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    ik lees als vanaf het begin met jullie mee hahahaha ik ben zelf nog niet aan de eburd om te bevallen hoor maar ik speik wel een paar keer per dag ff hier om te kijken of er al een van jullie bevallen is hahahahah

9. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Ow Marr dat gaat ineens hard bij jou zeg!! Ben benieuwd!

Zwangervd2e, leuk dat je spiekt ;) Doe ik ook bij bepaalde onderwerpen waar ik eigenlijk nooit reageer hihi!

Wij hebben een jongensnaam waar ik nooit eerder van had gehoord maar zag deze tussen de geboorte kaartjes bij de vk hangen ( fijn dat we bij de duitse grens wonen ook, die zal nooit bij die van mij op school komen ;) ) en na een beetje zoeken zijn er in 2010 maar 100 jongetjes geboren die zo heten en van te voren amper.
    Maar ik, geen verstand van voetbal ook, wist niet dat er een voetballer was die zo heette, PapaInWording heeft me daar toch even op attent gemaakt omdat ik anti voetbal ben. Maar vond um van te voren al leuk, dus dat word um gewoon! Hij krijgt ook maar 1 naam, ben zelf niet zo van de dubbele namen..

Heb PapaInWording ook maar even blij gemaakt, heb hem Call of Duty: Modern Warfare 3 gekocht, op 1 voorwaarde, dat ie niet met de kleine uk op schoot gaat spelen haha!

10. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Wat is het hier ineens verdacht stil??
    Iedereen al aan het bevallen?? ;)

11. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nog niet aan het bevallen hoor, maar de onderkant doet behoorlijk zeer haha.

12. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ikke ook niet. 't Zou zomaar kunnen vannacht. Veel harde buiken de hele dag door.

Vannacht volle maan, meiden!
    En morgen 1-11'11, St. Maarten, m'n moeder jarig en de vk die ik niet zo mag heeft dienst. Das een goede cocktail voor een onverwachte bevalling ;).

13. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil ook zo graag vannacht beginnen... maar we kunnen de boel niet manipuleren he haha. hier ook harde buiken... maar tot nu toe geen begin. ze zeggen dat je naar de maan moet kijken toch? haha.

14. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Voor de meiden die graag willen dat het begint, succes, morgen is idd wel een hele aparte datum!

Lig inmiddels in bed, hoop dat ik beter slaap dan vannacht..
    Welterusten allemaal!

15. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    krijg net toch een enorme pijnscheut in buik en onder rug tegelijk. duurde iets langer dan een minuut.... nu zeurt het weer verder. was dit een wee?

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zou best kunnen!! Ik hoop het voor je!!

Wel te rusten meiden!!

17. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    nr 2 is ook al voorbij, nr 3 is in aantocht. hopelijk zet dit door.

18. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Oeh lentebloem! Spannend!! Ik ga hard voor je duimen! Hou je de tijd al bij? Succes meid!

19. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb even gedouched, het is iets zachter nu, maar blijft zeuren in mijn rug. hopelijk zet het zo door. ben maar lekker in bed gaan liggen. als dit echte begin weeën waren, dan weet ik niet hoe ze moeten voelen bij bv.9cm

we zullen zien

iedereen een goede nacht, en hoop dat iemand begint. hoe zou het met ch11 gaan?

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend lentebloem! Zit hier al een uur op wee per 10 min, maar echt heftiger wordt et niet...

Ben benieuwd naar marr en ch11!

Deel Deze Pagina