Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is weer verder gegaan. weet niet waar ik het zoeken moet van de pijn in mijn rug. lag net lekker te slapen. zouden het dan echt rug weeen zijn? zal eens klokken.

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat moet wel hoor meid! Vind ze wel heftig klinken voor een start, misschien komen ze al sneller dan ke denkt.

Als ik jouw zo lees zet dat mij ook wedr met beide benen op de grond, bij mij is lang niet heftig genoeg...

Je bent niet meer alleen toch he?!

3. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee mijn.vriend is thuis. ze komen om de 15min. duren 4min. en tijdens.de.rust zeurt het door. de gyn zei dat als ze om de 5 min komen ik moet gaan.

4. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Jeetje meid, ik denk dat je gewoon echt begonnen bent nu!

Ik met warme melk op de bank. Harde buik nummer 500000. Grrrr. Slapen lukt niet zo goed. Zo maar weer even lezen en dan weer naar bed.

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier ook zeurderige harde buiken, durf al lang niet meer te denken dat het begonnen is haha ondanks dat het nu iets anders voelt qua "pijn"

Ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!!

6. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook heel de nacht zeurende pijn....

7. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dames, alles nog aan het rommelen?
    hier tot 3uur vannacht weeën gehad. daarna rust tot nu. nu wakker met harde buiken alsof het zo weer kan beginnen.

8. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi dames!
    Wilde jullie even snel meedelen dat wij gisteravond om 20.28 ubertrotse ouders zijn geworden van het perfecte dametje N.o.m.y. M.i.c.h.e.l.l.e.. :D Ze is 53 cm en 3600 gram en zoooooo mooi...

Rest volgt nog, maar ga nu even genieten! :D

9. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat geweldig! gefeliciteerd! geniet er van

10. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Gefeliciteerd!

11. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    gefeliciteerd:D hopelijk volgen er snel foto's:)

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gefeliciteerd marr!! Geniet ervan met elkaar!!!

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd marr! Super!

14. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Oh Marr en MarrMan gefeliciteerd!!!
    Wat leuk, de eerste is geboren, nu wachten op de rest waarbij het blijft rommelen!!
    Leuk nieuws om mee wakker te worden :d

Hier rustige nacht geweest.

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Marr, wat super :D. Gefeliciteerd! Weten we weer even waarvoor we het doen!

Lentebloem, is het inmiddels al doorgezet?

Hier nog steeds harde buiken en kramp. Even een licht ontbijtje en straks een warme douche. Als het dan nog steeds zo is ga ik de vk bellen.

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zo, hier ook even uitgebreid vanaf mijn laptop, telefoon wilde vanmorgen niet echt ;).

Echt leuk hoor Marr, en inderdaad het startschot is gegeven ;).

Lentebloem: hoe is het nu bij jou?

Redhead: lastig hoor! Hoop voor je dat het wat ontsluiting oplevert als het doorgaat!

Hier een heel onrustige nacht gehad, om de 10 minuten een wee, goed te doen maar niet doorheen te slapen. Droomde ervan dat ik er een had en dan was het ook echt zo en was ik weer wakker, dus best gebroken. Net even lekker gedouched en dat hielp wel, maar nu alweer flinke harde buiken.... Wanneeeeeer zal het door gaan zetten ;).

Ik denk dat, na CH11 dan natuurlijk (hoop dat het goed gaat met haar!) Redhead de eerste is!

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Redhead heb je al gebeld?!

18. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Ja ben idd ook benieuwd naar CH11, zou ze der kleintje al in der armen hebben?

Bah even gal spugen: Was op de site van Prenatal, daar hadden ze het dekentje wat ik oh zo graag wilde hebben op de aanbieding! van 20,- naar 13,-! Denk geweldig! Heb wel al dekentjes, maar deze was zilver kleur met witte sterren ( heb wat met sterren ;) ). Ben nog fanatiek op zoek gegaan in de winkel een tijdje geleden maar vond um nergens meer. En nu issie op de aanbieding!!! Uitverkocht... Winkel gebeld, want de winkel ligt hier 10 min rijden vandaan, Ja mevrouw, omdat het zo'n lage prijs is, is deze hier ook uitverkocht, U kunt de grotere warenhuizen beter bellen. Nou zeg.. als ik daar naartoe moet rijden ( 45 min hier vandaan ) heb ik er niks aan dat die afgeprijsd was :( Dus mijn mening: Koop wat meer in, je weet dat die hard gaan als ze zo goedkoop zijn!!

Zo.. Moest ff :(

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    MIW: hoe voel jij je verder?!

Ik heb precies hetzelfde gehad bij Prenatal met een boxkleed. Ze hebben tijdens dat soort aanbiedingen maar heel weinig. En wonderbaarlijk maar waar, de eerste maandag dat de aanbieding over was waren ze weer voluit op voorraad. Dus ik gevraagd of ik toch de korting kreeg (20%) maar nee"mevrouw, dat is niet de bedoeling". Kunnen ze hem niet laten overhalen voor je uit een andere vestiging?!

20. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Bij Prenatal kopen ze inderdaad altijd erg weinig in... Beetje flauw!

Niet gebeld, het gaat ook wel weer. Harde buiken komen vooral als ik opsta of langer blijf staan. Lekker gedoucht en zo naar mijn mama. Wie weet zet het vannacht wel door!
    In elk geval niet 11-11-'11 op st. maarten en mijn moeders verjaardag! En vanavond weer lekker op de bank voor the Voice :).

Deel Deze Pagina