Weet niet precies meer hoe het zat met dat douchen, weet wel dat als ik lang onder de warme douche sta ik een harde buik krijg. Dat van die plopjes, niet gehad nog, misschien te veel gedronken? haha
Hoi ik al even antwoorden volg jullie al ff Ja kan zeker! Ze worden dan steeds heftiger en komen vaker op elkaar. Als je warm gaat douchen en ze trekken weg dan zijn het voorweeen als je er daarna nog steeds last van heb, even gaan liggen en kijken of ze dan heftiger worden, zo ja dan is het begonnen
Lentebloem: spannend hoor! Helaas zit ik al bijna twee weken met wat jij beschrijft, maar gelukkig is dat uitzondering! Hier na de slijmprop ook veel kramp gehad maar weer weggezakt dus je weet het niet... X
ja het kan alle kanten op gaan.... we wachten rustig af. ondertussen klok ik ze met de app, ideaal! jij hebt dat inderdaad al lang he sallie. haha je bedoeld dat de baby te veel heeft gedronken? ik denk.dat het een gulzige baby is, zo vaak de hij! denk dat ik eerst maar even een boterham met ei maak. vanmorgen dacht ik nog,pff wat moet ik vandaag weer eens doen,en zonder dat ik het gemerkt heb is het alweer avond. trouwens waarom staan er op het forum altijd puntjes tussen de letters van bv namen? is dat om de zoek machine te omzeilen?
Yep dat is om de zoekmachine te omzeilen en ook voor de privacy van de leden hier ( die willen wss niet dat de hele familie de vragen die die gene heeft gesteld kan lezen, zou ik ook niet zo geweldig vinden haha ).
LB: vind die app ook ideaal, goede tip!. En wie weet is het bij jou wel normaal en komt hij vannacht! Daar duimen we voor! Ik ga even kaarsje aanzetten buiten, vind ik altijd wel gezellig voor de sint maarten kindertjes!
Ha dames, Een spannende tijd hier!!! Ik wil me graag ook even toevoegen op het bevallingslijstje Verder hier alles nog rustig en nergens last van (jammer genoeg ) Uitgerekende datum's: 09-11: Redhead 16-11: Lentebloem 24-11: Sallie 28-11: MamaInWording85 30-11: Loesje86 01-12: Florabella
Uitgerekende datum's: 09-11: Redhead 16-11: Lentebloem 24-11: Sallie 28-11: MamaInWording85 - Disney1986 30-11: Loesje86 01-12: Florabella Bevallen: 10-11: Marr N.o.m.y. M.i.c.h.e.l.l.e. Anders mis ik dat bevallen stukje ( Niet verkeerd bedoeld hoor! Maar wilde dat ook graag bijhouden )
ok wie weet raad: als ik lig komen de krampen om de 8 minuten ongeveer, ze duren 50 sec. als ik zit komen ze eerder om de 5 min en duren ook 50 sec. is dit een reden om mijn vriend te bellen van zijn werk? zo moeilijk he... ik zal nog eens kijken of ze staand ook komen in ritme
Lentebloem, werkt ie de hele avond? Doet het pijn of zijn het de gewone harde buiken? Ik lekker weer thuis. Autorijden met krampjes is best een beetje eng... Vanavond lekker op de bank en maar hopen dat het vanavond wel door wil breken...
Lentebloem: doen ze steeds zeerder?! Ik zou even gaan douchen en dan timen, wel lastig maar toch... Als het dan blijft zou ik vriend bellen! En bij twijfel de vk.voor advies! Redhead: lekker dat je weer thuis.bent, toch weer fijn! Is het verder rustig?! Het is hier echt helemaal.stil, stilte.voor de.storm?! Kindje is ook heel rustig.. hoop het zo! Leuk het lijstje btw!
nou het begint met een harde buik, en gaat dan over in een kramp en ebt dan weg. ik kruip even onder de douche nu, de stukjes slijmprop blijven komen, lekker fris haha.
Lb: je lichaam is iig goed bezig . Lastig he als je het nog nooit hebt meegemaakt. Ik weet ook nooit wat ik nou moet voelen. Hoop voor jou dat als het niet doorzet je wel ontsluitig er van krijgt. Maar denk wel dat als het serieus was het nu heftiger moest zijn....
hier ga ik effe op reageren ! nee dus !! bij mij heeft het zoo uren geduurd maar was dus wel degelijk begonnen geef de moed niet op dames ! HET ZAL ER SNELLER ZIJN DAN JE DENKT !!
lastig inschatten he? het is niet heel ondraaglijk ofzo.... we gaan het zo zien. even douchen en dan liggen en als het dan blijft kan het dus menens zijn als ik het goed begrijp. mocht het zo zijn zal ik de vlos bellen voor advies. maar dan zeggen ze toch dat ik beter even kan komen om te kijken.
Mamava: ik geloof je graag . Na nu 2x vals alarm ben ik misschien een beetje negatief geworden! Maar goe dat je het zegt, dat houdt het hier positief! Lb: komen ze niet bij jou langs?! Dat lijkt me.fijner.. of moet je dan ook naar het ziekenhuis..? Zou het wel doen....
ik lees elk berichtje hier mee vind het echt spannend ! haha ik wacht tot iemand iets post in de stijl van HELP MEN VLIEZEN ZiJN GEBROKEN WAT MOET IK NU DOEN haha ik heb de laatste weken ook contstant liggen opzoeken hoe voelen ween hoe merk ik het enzo
KenmerkValse weeënEchte weeën voor;Onregelmatig, treden niet steeds vaker op echt ;Regelmatig, weeën komen steeds dichter op elkaar voor;Onregelmatig40 tot 60 seconden voor;Neemt niet toe, niet echt pijnlijk echt;Worden steeds pijnlijker voor;bij verandering van positie Weeën gaan weg echt ; bij verandering van positie Geen verschil, of zelfs vaker weeën voor;Onderbuik echt;Bovenbuik of onderug, dit had ik toen gevonden en heeft me wel geholpen
Haha Mama, leuk hoor Lentebloem, ik ben benieuwd wat het betekend hoor!! Bij twijfel vk bellen, beter een keer te veel dan te weinig he! Hoop zo dat het doorzet voor je!
Mamava: handig lijstje! Rust is hier over, trekt nu heel erg mijn onderrug in, best heftig en vrij dicht op elkaar. Even kijken en anders even timen misschien, maar het verbaast niks als het weer afzakt.. Redhead en lb: hoe is het nu?!