heb je al een warme douche genomen ? of een kruik onder op je rug ? wat ik uit ervaring weet is dat ik niet kon liggen of zitten ik moest staan/stappen dan ging het beter !
Ben er juist blij mee dat je meekletst! Het is zo moeilikk als het de eerste keer is.. maar heftiger wordt het wel..mja de tijd weet ik nog niet... Voel het wel hoger in mijn buik dan eerder deze week...
hoog is goed je moet denken hoog dan doet men baarmoeder werk om naar beneden te duwen van hoog naar laag .... ik ben benieuwd denk wel dat het nu echt door gaat zetten (al bezig is)
Ja ik ook! Maar door al dat.voorwerk en ook keer echte weeen is het moeilijk te geloven... Het is ook niet heel snel op elkaar. Maar wel duidelijker... Ik laat hier wel.even weten. Beeb is wel druk, die .zijn toch meestal.rustig ans het zo is?! Hij was overdag wel verdacht stil....
he dames, ben ik weer even. na het douchen was het regelmaat even weg, om de 15 min. nu weer om de 8 zoals het daarvoor was. ff checken op de lijst: KenmerkValse weeënEchte weeën voor;Onregelmatig, treden niet steeds vaker op = tijd ertussen is regelmatig echt ;Regelmatig, weeën komen steeds dichter op elkaar = nog niet dichter op elkaar voor;Onregelmatig40 tot 60 seconden = 50 sec tot 60 sec voor;Neemt niet toe, niet echt pijnlijk = buiten vanmiddag zijn ze pijnlijker echt;Worden steeds pijnlijker = dit is zo voor;bij verandering van positie Weeën gaan weg = klopt, de tijd ertussen verspringt even echt ; bij verandering van positie Geen verschil, of zelfs vaker weeën = bij zitten komen ze vaker achter elkaar voor;Onderbuik = begint bovenaan met harde buik en golf naar beneden echt;Bovenbuik of onderug, begint in bovenbuik en glf naar beneden, zeurend gevoel in onderrug is aanwezig. conclussie: eum tsja van alles wat, het zou beiden kunnen zijn haha. mijn darmen zijn ineens enorm druk, baby ook terwijl die vanmiddag verdacht stil was. de harde buiken blijven constant, de pijnscheuten niet.
bij zitten vaker achter een had ik ook ! heb het gezegd ik kon niet zitten of liggen dan deed het meer pijn had ik ze vaker ! nou dames het is echt een mooi begin hoor !
ja inderdaad, wat is het nou, nu willen we duidelijkheid! stiekem hoop ik wel dat ik nog een paar uur kan slapen vannacht, na zo'n nacht als afgelopen nacht ben ik behoorlijk gesloopt. trouwens de vk komt hier niet aan huis. wij wonen in een grensgebied en kunnen kiezen om naar BE te gaan om te bevallen. verder zijn hier geen praktijken o.d. dus ik heb hiervoor gekozen. maar de zorg is super goed, alleen gaan sommige dingen net wat anders
haha had ik ook en na een tijdje in men bed maar puffen (00u30) men man met zen slaapkop zeg zei nu is stil kwil slapen !!! ik maar naar benden gegaan en wat rondgelopen op de stoel gehangen en op het internet rond gesnuffeld en om 4u45 toch maar even ziekenhuis gebeld en manlief wakker gemaakt
Hier blijft het weer op de 10 minuten hangen... Zal het weer zo gaan als vannacht?! Lentebloem: klinkt hoopvol! Hier trouwens wel veel slijm/vocht... Ga nu met.vriendje buiten een rondje lopen, zit mezelf flink in de weg...
ik ben weer aan het klokken... tot nu toe komen ze om de 6/7 minuten. maar dat kan straks weer anders zijn. stukje wandelen kan helpen!
Nou ik ga slapen.. na wandeling wel wat meer kramp. Net heet gedouched en lig nu in bed, zal wel weer niks worden verder. LB: hoop voor jou dat het doorzet meis!
lig net in bed, de krampen blijven... ook als ik sta. succes allemaal! best wel eng ook waneer je de vk moet bellen of naar het zh moet gaan.