Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

lentebloem klinkt alsof het echt begonnen is he meid !!!! veeeel succes en ik duim dat het echt door blijft gaan en jullie straks jullie kleintje mogen verwelkomen !!!!!! SUCCES

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Succes meid!

3. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Net terug van mijn pa, kan blijkbaar ook niet zonder dit topic, is het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam, pc aan en kijken of er al wat gebeurt is!
    En jawel hoor, rommelt hier aardig!!!
    Sallie, ik hoop dat het nog door gaat zetten bij jou!
    Lentebloem, klinkt inderdaad hoopvol nu! Ik ga voor je duimen en mocht het zo zijn, veel succes meid!!

Hier nergens last van, zelfs Mac gehad vanavond haha, ( meer omdat ik daar zin in had ) alleen pijn aan mijn kont van het zitten op een iets te harde stoel, maar ja, zo naar bedje, komt goed!
    Trusten en tot strakjes!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww ben benieuwd hoe het met lentebloem is!!

MANNEN ik kan ook nog wel ff spuien; gisteravond twee meer alles eruitgekotst kom ik terug in de slaapkamer blijft meneer beide keren strak naar zijn telefoon kijken en vraagt alleen of ik ee glaasje water wil.....hallooooooo het is ook jouw kind dat dit veroorzaakt!!! Beetje meer medeleven zou wel lekker zijn.

Lag helemaal niet lekker in mijn bed dus heb op de bank bij mijn hondjes geslapen, lekker kacheltje aan en de knorrende kat op mijn voeten.

Buik is iets rustiger maar niet weg, owww al dit geen ontsluiting heeft opgeleverd dan wordt ik echt gek denk ik......

5. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ben ik... nog steeds zwanger. heerlijk geslapen, was er aan toe. krampen namen af. nu weer vol op aan de gang. het zullen dan toch echt voor weeën zijn, hopelijk gaan.ze vandaag over in het echte werk.

hoe is het met sallie en redhead?

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Flora: aaargh!

Hier: geslapen als een roosje...

Lb: lekker dat je wel hebt geslapen, vermoeiend he ?!....

Miw: hoest vandaag?

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het is hier verdacht rustig zeg!

8. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Laat thuis, laat wakker, of ja laat... Kon nog wel wat slaap gebruiken, maar daar had de hond een stokje voor gestoken haha!

Oh Lentebloem, dacht echt dit is het begin!!
    Flora, ja af en toe kun je die mannen wat he, ik ken het... Gister nog in de intratuin, schat loop niet zo hard, gaat niet meer sneller... Zegt ie heel fijn: Ja maar ik heb geen zin om hier uren rond te lopen... Denk hallo?!
    Ach ja, het went haha!
    Toch wel behoorlijk gelachen daar, wil witte kerstballen ( yup ieder jaar ander kleurtje terwijl op zolder 26 kleuren liggen... ) Maar wilde plastic ivm de hond, die kan niet normaal langs de kerstboom lopen. Had ik de witte gevonden, leg ik een bal iets te hard terug, kling, kapot... Denk oeps! Lopen we iets verder vind vriendlief ook witte ballen, hij kijken of dat die van plastic is.. Tikt ertegen, ja is plastic, tikt met de bal tegen een vaas, bleek toch geen plastic te zijn ;) Kreeg ik daar toch de slappe lach haha!

Hier nergens last van, net ff ongi pijn gehad, maar is al weer weg getrokken. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat! Of er iemand der beebje in der armen mag sluiten!

9. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook verdacht rustig... zelfs de baby???

grr sallie, wat gaan we er eens aan doen?

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Bitterlemon, sex, ananashart, trampolinespringen whahaha over een hobbelige weg op te trekker

11. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha.... annanas vind ik gruwelijk aan mijn tanden. sex...partner is weg, en kan dat nog als de slijm prop er uit is?

ben net door ah gesjokt, nu sint kijken haha.

trouwens vanmorgen kwam er een enorme prop uit, wat een vies ding! en vies gevoel.

dacht dat sallie bedoelde dat het in de buik stil was, maar ze bedoeld op het topic

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Flora: alle tips zelf al geprobeerd?! ;).

MIW: haha, lekker verhaal van de kerstballen, lijkt me helemaal mooi als jullie dan op camera staan. Te geiten en kerstballen stuk te slaan tegen vazen :p.

Lentebloem: ja ik bedoelde het topic rustig, maar beeb en buik ook weer helemaal stil hier, wil dat wel even in de gaten houden! Lekker he die slijmprop, ik had gelezen beter geen sex meer, maar als je vliezen er nog dicht voor zitten...?!

Ananas vind ik lekker, maar het werkt alleen met ananashart, en dat is goooor. Net als bitterlemon. Over hobbelweggetjes gister gedaan, leverde veel kramp en harde buiken op maar verder niks. En sex past niet meer (A). Pix zit veel te laag.....

Wij gaan eventjes boodschapjes doen zo...

13. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nog steeds rustig hier zie ik!
    Lentebloem, je maakt het wel steeds erg spannend!

Hier heeeeerlijk geslapen! Ik hoefde er zowaar maar twee keer uit! Inmiddels weer flink steken. Meneer zet zich af en duikt dan met z'n koppie hard tegen m'n baarmoedermond aan. Auw!

14. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    yep, ik hou de spanning er in haha. vandaag is het dus heel stil, geen krampen of wat dan ook.

zijn er al meer de prop verloren? ben even het overzicht kwijt.

ik vind sex niet zo fijn meer, dat zicht op de buik, het idee. en je weet nooit helemaal zeker of je vliezen nog heel zijn. daarnaast vind mijn partner me prachtig, maar ik voel me net een koe haha. het is heel zonde voor hem haha

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Nee, ik heb de prop nog volgens mij. Ik verlies alleen maar dikke klodders :p.

Logisch hoor, ik heb ook zin meer. Ik weet heus wel dat het geen kwaad kan, maar ik vind mezelf niet zo leuk meer. Mijn trouwens ook niet, die wil zijn eigen vrouw weer terug :). Krijg er ook nog harde buiken van!

16. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    genoeg reden om te staken haha. het is ook zo onhandig!
    ben benieuwd of dat allemaal weer terug gaat naar zoals het was, lichaam en geest zeg maar. ben bang dat mijn partner me wel eens anders kan gaan zien na de bevalling. als het lukt hoef hij zeg maar ook niet te kijken als de baby er uit komt haha.

ik heb een heerlijke luie dag!

17. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Haha, zo denk ik er ook over. Blijf maar lekker bij m'n hoofd staan!

Verder maak ik me niet zo druk. Misschien komt het niet helemaal meer goed, maar als mijn man mij alleen zou hebben voor 'het mooie' had ie mij vast niet gekozen :p. Ik ben niet lelijk, maar er zijn mooiere vrouwen op de wereld. Dan kijkt ie maar niet naar m'n buik, maar naar wat anders :p.

18. MamaInWording85

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Pfff... Weer veel te veel gedaan... Woonkamer alles aan de kant geschoven en de vloer geschrobt... My God, kon wel de voorjaarsschoonmaak zijn hier! Alleen dan in het najaar hihi. Maakte bijna de spagaat ( handig, dwijlen met sloffen aan ;) ) en dat vonden mijn bekken alles behalve prettig! Poeh dat deed pijn... Maar ja, nu alles laten drogen, wachten totdat mijn harde buik weer is weg getrokken, alles op de plek zetten en klaar voor vandaag! Beter ook dat mijn schoonouders mij nu in toom houden haha.

Hier niks bijzonders dames??

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaa miw; wij hebben dezelfde nesteldrang!!!

20. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    die nesteldrang had ik ook heel lang, sinds een paar dagen is het plots verdwenen. kan alleen maar lui zijn.

nu heb ik last van een boodschap in slaan drang. stel je voor haha

hoe zou het met ch11 zijn?

redhead nog geen tekenen? je bent al over tijd

Deel Deze Pagina