Sallie proficiat!!! Geniet ervan! Ik ga meteen het topic zoeken Update: Da's wel snel gegaan bij jou zeg! Super dat de bv ook zo goed gaat! Geniet, geniet, geniet!!
Uitgerekende datum's: 09-11: Redhead 16-11: Lentebloem 24-11: Sallie 28-11: MamaInWording85 - Disney1986 - happymama 30-11: Loesje86 01-12: Florabella Bevallen: 10-11: Marr N.o.m.y. M.i.c.h.e.l.l.e. 11-11: CH11 B.enji 13-11: Lentebloem 13-11: Sallie S.am
Goedemorgen dames, Ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, helaas veel in het ziekenhuis gelegen. 28 november is idd echt een populaire datum Alle bevallen dames, gefeliciteerd met jullie wondertje
Heb je er ook even bij gezet Wel grappig hihi! Ben benieuwd wie de eerste is van de 4 Nu weer alles in orde met je xxisoldexx ? Red, hoe is het daar bij jou?? Uitgerekende datum's: 09-11: Redhead 16-11: Lentebloem 24-11: Sallie 28-11: MamaInWording85 - Disney1986 - happymama - xxisoldexx 30-11: Loesje86 01-12: Florabella Bevallen: 10-11: Marr N.o.m.y. M.i.c.h.e.l.l.e. 11-11: CH11 B.enji 13-11: Lentebloem 13-11: Sallie S.am
Ik moet 2 keer per week op controle. Ze zijn telkens bang voor zwangerschapsvergiftiging. Heb de afgelopen 10 weken 5 keer in het ziekenhuis gelegen. Mocht mijn bloeddruk morgen te hoog zijn word ik deze week ingeleid en anders volgende week maandag.
Ow dat is balen zeg!! Hoop dat je bloeddruk normaal is morgen! Had de vorige keer bij de vk ook de bloeddruk niet goed, 114/88, dacht niet dat dat zo verkeerd was, maar kreeg ook meteen folders over zwangerschapsvergiftiging mee en moest opletten of ik niet ook verder symptomen had. Die heb ik gelukkig dan weer niet, denk als ze nog een keer de bloeddruk hadden gemeten dat ie wel goed was geweest. Heb trouwens steekjes in mijn buik... Geen idee of dat wat betekend... Ik zie het wel
Spannend. misschien toch het begin? Ga voor je duimen! Ik zou het ook niet erg vinden als mijn bloeddruk morgen te hoog is. Heb het eerlijk gezegd wel een beetje gehad. Met opnames kan ik 4 keer per week naar het ziekenhuis dus van mij mogen ze inleiden.
Dan kan ik dat inderdaad goed begrijpen. Ben benieuwd naar morgen dan! Hier is het niks geworden, 2 loze steekjes en dat was het... Had ook nog nooit zo'n steekjes gehad, denk dat zal het wel zijn haha! Net de kinderwagen schoon gemaakt, is een 2de handse ( nu dus niet meer eraan te zien! ) dus ja, hygiene he.
Ch11 Lentebloem en Sallie VAN HARTE GEFELICITEERD!! Hopelijk genieten jullie net zo als ik! Hier gaat t super! Ben helemaal in love! heb alleen een beetje moeite met zp bijhouden en me melden hier.. Sorry, maar komt snel weer! Rest van de dames; Kop op! Het kan niet lang meer duren! Ik hou jullie in de gaten!
Red, waar ben je..? Gok dat je met de kleine in je armen ligt? Wilde gok, maar hoop het zo! En ben nieuwsgierig Hier alles rustig, dus dadelijk maar ff shoppen
Hier nog steeds die stomme nutteloze krampjes, heb inmiddels wel 1 cm ontsluiting....nog 9 te gaan zucht haha
heb gister hele erge buikpijn gehad ik had ook een topic geopend van ooohhh mijn god wat is dit !!. deed echt heel veel pijn helaas niet doorgezet . nu ook steeds wat krampjes . schiet niet op dadelijk looop ik nog 4 weken zo rond ....
Ik heb ook van die loze krampen en heb hetzelfde idee haha! Maar ja, als ik het van de huismiddeltjes moest hebben was ik al 20x bevallen Dadelijk maar eens gaan zoeken naar mijn pinpas, vriendlief had die mee tijdens nachtdienst, maar ja, waar die nu is? Geen idee... Wilde toch nog ff naar de prenatal Ff neuzen, en misschien als er toevallig een paar leuke collega's op het werk zijn dat ik daar nog ff langs ga. Maar moet toch eerst zorgen dat ik eens aangekleed kom... Gaat meestal gepaard met flinke buikpijn...
Hee meiden, Even snel. Ik ben gisteren om 13.05 uur bevallen van onze zoon Boas van 4115 gram . Hoewel ik totaal ben uitgescheurd (auw) mocht ik gisteren al naar huis. Zo gauw ik niet meer zo moe ben lees ik de boel weer bij!