Haha isolde, dat kan ik me voorstellen, ben echt benieuwd!!! Maar dat shoppen hier was handig, kon de auto bijna tot bij de prenatal voor de deur zetten, is ook de enige winkel waar ik ben geweest ( nadat ik bij de kassa was geweest bleeft het echt alleen bij die winkel haha! ). Ja via internet shoppen is idd handig, heb daar de versiering besteld voor onze babyboy, krijg je ook net iets andere dingen dan in de winkel.
Hier helaas nog niks. Gisteravond wel echt pijn gehad dus dacht dat het ging gebeuren maar helaas. Nu weer krampjes en slijmverlies. Wachten duurt lang
Hoi dames, Ik ben al bijna 1 week overtijd,maar nog steeds geen baby helaas.Ze hebben mij tot nu toe 2 keer gestript.Mijn baarmoedermond was al zacht en week en de opening was al 3 cm.Ik heb wel af en toe krampen,maar het wordt niet erger ofzo.Als het tot volgende week woensdag niet geboren is gaan ze mij in de ochtend inleiden...
hay dames, Lastig om jullie nu bij te houden! Hoe gaat het hier? Onze Benji is morgen alweer een week en zit de kraamtijd er alweer op.. Het gaat hier goed! Liefs.
Hier alleen maar vals alarm nog steeds. Me zoontje is vanmorgen met zijn mond op de stoeprand gevallen. Enorm bloeden en heel veel pijn, het arme ventje
ach ach arm mannetje!:x op je andere vraag, ik weet niet of er al wat gaande is daar beneden, gyn heeft nog niet gevoeld.....
dames , lees ff mijn topic ooohhh mijn goed wat is dit ....... hier zeggen ze dat t niks is die krampen
Met de kleine man is alles in orde, alleen moeders onderdruk was 96 bij de vk gisteravond en in het zh 90 dus mocht gelukkig naar huis vannacht.. Helaas amper geslapen omdat ik om 8.45 weer naar het zh mag voor het zelfde riedeltje... Ctg, urine controleren, bloeddruk in de gaten houden, bloeddruk prikken... Ben benieuwd, misschien heb ik mijn beeb eerder in mijn armen dan ik denk, al zie ik nu wel erg tegen de bevalling op omdat het allemaal zo snel gaat... Hou jullie op de hoogte!!
Succes maw!! Hier alleen nog maar vals arm dat zorgt voor bijna 2 cm....slappil van de gyn gekregen omdat ik door de (voor)weeën al 40 uur wakker was dus vannacht even iets bij kunnen tanken gelukkig!
Sterkte mamainwording!!! Ben benieuwd of je inmiddels al een kleine in je armen hebt Hier verder nog niets aan de hand Vannacht wel wat buikkrampen gehad en dacht weliswaar de eerste wee te voelen, maar daarna helemaal niets meer, dus denk dat ik het me verbeeld heb en/of te graag wilde Ga zo even lekker shoppen bij de Intratuin, lekker kerstinkopen doen
s6 mama !!!! hopen dat t maar snel begint dan ben je er vanaf ik he sterk t gevoel dat t bij mij vandaag of vanacht of zo ook gaat gebeuren waarom weet ik niet
Pff... wegens te hoge bloeddruk moet ik in het zh blijven... Echt balen!! Kreeg nog een inwendig onderzoek, nu verlies ik dus bloed wat ik voorheen niet had Maaaar! Ik had toen dus ruim 2cm ontsluiting en de baarmoedermond was al verweekt. Ik word morgen ingeleid, maar heb zelf zo'n vaag idee dat ik dat niet red. Heb nu namelijk al 'de golvende krampen' Al moet ik zeggen, het valt nu nog mee, ben ook benieuwd hoe erg ze nog gaan worden Mijn pa is zo lief geweest om de laptop mee te nemen, heb ik tenminste wat te doen! PapaInWording is even naar huis voor 1 uurtje slaap en om te douchen, die zou afgelopen nacht eigenlijk nachtdienst hebben gehad, dus die heeft me nu een ritme haha! Gelukkig dat hij binnen 5 a 10 minuten hier kan zijn Nou dat was ff een update, meer volgt...
s6 mama!!! Ben net in het ziekenhuis geweest en had 2 cm ontsluiting en helemaal verweekt. Ben ook gelijk gestript. Mocht ze dit weekend niet komen word ik maandagochtend om half 7 ingeleid.