Bah... Mag de afdeling niet meer af vanwege de bloeddruk, maar er is er ook nog niet 1 geweest die hem bij mij nog eens is komen meten! Grommm...
Klopt, had ik ook elke keer. Verplicht bedrust. Hier rommelt het steeds erger. Net ook wat bloedverlies. Zal niet lang meer duren denk ik
Dit is ook nog zo'n ouderwets ziekenhuis, niet eens een eigen wc of douche... echt te erg, maar ja... Anders had ik 20km verder gezeten, was ook niet alles... Vriendlief is alweer terug, en had me een lekker broodje kroket meegenomen ( geweldig voor je bloeddruk haha ) Die smaakte! Hier inmiddels geen krampen meer, bloedverlies is ook gestopt. Maar ja, kan ik vannacht misschien wat meer dan 2 uur slapen
Nou sinds een uur weet ik dus ook waarom ik niet naar beneden zou mogen, heb dus nu verplichte bedrust :S En dat hadden ze me vanmorgen bij de opname niet even kunnen vertellen??? My god! Ja, ik rook nog en ben nu behoorlijk sjaggie en emo ervan, wat zal ik die hormonen toch niet gaan missen zeg!! Maar ja, lief vriendje die me opvrolijkt helpt goed Naja, dadelijk komt nog wat bezoek en dan gaan PapaInWording ook naar huis en ga ik eindelijk eens proberen te slapen... Zal nog wat worden met dat in en uit geloop hier...
Hoe is het met iedereen? Wij gisteravond naar het ziekenhuis. Had serieus weeen alleen de ontsluiting heeft niet doorgezet. Mocht zelf kiezen of ik naar huis ging of daar bleef maar ben toch lekker naar huis gegaan. Me zoontje is sinds zijn val heel erg ziek dus aan de ene kant hoop ik dat het nog niet doorzet.
wat vervelend zeg . maar aan de andere kant miss beter ook , miss komt t later op de dag ..... hier alles nog steeds t zelfde denk dat ik de vk vanmiddag ff bel om te vragen of ze kan kijken of de ontsluitig zich bevorderd heeft en miss nog een keer wil strippen , maar kan ik dat eigenlijk wel vragen ? zouden ze dat doen ?? heb na vandaag al 3 dagen last dadelijk ben ik uitgeput als t echte werk begint
ik vannacht ook in het ziekenhuis geweest met weeen! ik heb 0cm ( heb nog steeds weeen, voor weeen noemen ze het, leuk al 30 uur! 0cm vreselijk gewoon!
hallo dames, ik meld me even. heb nog niet alles bij gelezen. zijn er nog baby's geboren? ik zit nu aan het einde van de kraamweek. wat een mooie week! zo bijzonder allemaal.... voor de dames die nog moeten bevallen: zet hem op, in eens dienen de ontsluitingsweeën aan en dan is het zo ver, heel spannend vond ik het. de bevalling is even op je tanden bijten, maar het is waar wat ze zeggen dat je er zo iets moois voor terug krijg. ik zeg nu al dat ik hoop dat ik dit nog eens mee mag maken. voor de dames die al bevallen zijn : hopelijk hebben jullie net zo'n mooie week als ik gehad, wat is het toch genieten.
hallo dames, ben gisteren met 40 weken en 6 dagen bevallen van mijn dochtertje...we maken het allebei goed...groetjes