hier niks , vandaag 40 weken ppffff do weer naar de vk en ma of di een afspraak bij de gyn ..... we wachten af hoop dat t niet meer nodig is ..
Vanaf morgen loop je over dus, bah! Ik ben met 39+4 ingeleid.. maar wel met de reden dat ik de baby zelf niet meer voelde ( maar met de baby ging alles goed ) Zijn er verder al baby's geboren, van Sallie? of de rest? Zie dat die al een paar dagen niet meer op dit forum zitten.. Maar, je loopt morgen dus over.. als je zelf niet meer wilt. Kun je vragen als ze je kunnen strippen. Bij mij heeft dat niet geholpen, misschien een halve cm of dat het ietsie weker was.. maar verder niet. Maar kan bij iedereen verschillend zijn.
haha geeft niet.. Ik lees sommige berichten ook niet allemaal en kom er dan ook achter dat het al gevraagd is haha! Ooh beterschap voor je dochtertje, ik hoorde al dat het in de ronde ging. Mist en vocht he! Ik kreeg er zelf ook al last van, ik zit aan de prednison tabletten.. lekkkeeerr dan!! haha..
Dames hoe gaat het met jullie? Komen jullie nog wel een op zwangerschapspagina.. Ik ging vandaag voor het eerst weer een kijkje nemen.. Hoe gaat het met alle kleintjes?? Hebben jullie ook leuke foto van de kleine??
Ik kom hier eigenlijk nog maar zelden... Puur omdat ik het nu ook echt te druk heb met de kleine man hihi! Hij is inmiddels bijna 7 weken, de tijd vliegt gewoon! Hier 2 leuke foto's van onze kleine man! De kerstfoto hebben we trouwens gebruikt voor de kerstkaarten afgelopen jaar De andere foto laat ik de voegen van de tegels weg fotoshoppen en dan afdrukken op canvas!
Ik ben er ook nooit meer.. gister ff weer gespiekt haha. Jaa lekker genieten indd.. onze prachtige zoon was gister alweer 8 weken, gaat echt snel!! Zit nu op de telefoon, straks op de laptop ga ik even foto's Bekijken en show ik er ook een paar. Liefs
Heb de fotos al gezien, mooi kereltje!! Leuk idee zo'n kerstkaart. Wij hebben ook al een grote canvas van benji en van ons 3. De foto stuur ik via laptop zie je straks verschijnen!
haii, Hier de foto's van onze kereltje.. Hier was die net een paar weekjes. Hij is inmiddels al 8 weken en 2 dagen haha!
Moet de 12e naar het cb voor zijn eerste spuitjes Kan ik meteen vragen waarom hij blijft spugen ( na iedere fles een klein beetje... ). De Plus had hier de goedkoopste voeding niet uit het assortiment moeten halen, die was geweldig, nooit bij gespuugd... Toen friso geprobeerd in combinatie met nutriton omdat ze dat bij het cb nodig vonden, nu op de gewone nutrilon omdat hij bij de friso en nutriton echt ging overgeven... Was zo zielig om te zien... Maar ja, ben benieuwd! Misschien krijg ik wel de gouden tip, slaapt ie misschien ook door haha!
Wij moeten de 12 ook voor eerste spuitjes.. dan is die 2 mnd geweest. Gaat echt snel. Wij begonnen met nutrilon en hebben nu kruitvat merk. Hij spuugt zelden.. als hij ong 60 cc overheeft in de fles dan even onhoog houden voor boertje.. tijdens het voeden de kleine plat, met de arm op je been leunen zeg maar. Misschien heb je daar wat aan? Kan me voorstellen dat het er zielig uit ziet voor de kleine. Je wil toch het beste voor je wondertje..