Hoi meiden! Hier nog alles rustig lees ik... Hier ook een jongetje trouwens . Had de klein heel weinig gevoeld gisteravond, en vannacht en vanmorgen helemaal niet, kon er geen beweging in krijgen. Dus maakte me zorgen en VK gebeld. Moest meteen naar het ziekenhuis voor een CTG en echo bij gyn. Ze pakten het in ieder geval serieus op. Gelukkig was alles goed! Had wel om de 4 minuten harde buiken (zij noemde het voorweeen). Weet niet of dat iets zegt... Gyn zegt iig dat alles goed was.
Kijk allemaal jongens hier dus,, gezellug!! Ooh dat is even schrikken dan denk ik, ik moet zeggen dat ik de kleine ook amper heb gevoelt nu je er zo over begint. Maar voel hem in iedergeval wel iets! Dus dat is al een goed teken toch..? Dus gelijk aan CTG apparaat en alles was goed.. wat een opluchting! Wie weet zetten de harde buiken door, Stilte voor de storm in je buik??
Had ik ook Sallie! Ik durfde gisteren ook niet meer te bellen, omdat ze dan vast ook aan de scan hadden gezet. En eigenlijk wist ik ergens wel dat er niets mis was. Hij is hier nog steeds een beetje stil, maar volgens mij heeft ie gewoon geen ruimte meer . Hier ook nog rustig ch11. Af en toe wat krampjes, maar daar ben ik nou wel heel erg aan gewend. Het komt hier echt vooral 's avonds en 's nachts . Het lijkt ook wel steeds pijnlijker te worden.
Redhead: en nu gaat het dus weer wel goed?! Ik durf dat risico niet te nemen hoor eigenlijk, zou het mezelf niet vergeven als er wel iets is, dat kan natuurlijk dat ze het moeilijk hebben op deze termijn.... Ga nu even lekker met een tijdschrift op bed liggen, moet zeggen dat het best pittig is de spanning, achteraf dan...
Ch11: haha zei ik ook al, stilte voor de storm. Maar dat zou wel erg vroeg zijn, kan ik maar beter niet vanuit gaan . Als je hem een beetje voelt is het toch prima! Bij mij was het echt een soort zoutzak zegmaar. ik kon alles voelen maar het leek net helemaal slap ofzo, vandaar dat ik toch belde.... Nog iets timebaars bij je vandaag?
@ sallie: gelukkig was alles goed met de baby! zie je allemaal jongens, zou het toevallig zijn? of zou de chinese geboortekalender kloppen, nouja dat zegt ook niks want ik denk dat niet iedereen hier even oud is. heb gestofzuigd, keuken opgeruimd en schoongemaakt, badkamer in orde gemaakt dat wil zeggen doekje overal overheen gehaald, was opgeruimd en nu nog even met de hond een stukje lopen. daarna RUST. oja eerst nog het bed terug opmaken. zie net dat de wij jonge ouders op de mat valt, dus die ga ik eens doorspitten zo ondertussen sta ik volledig open voor harde buiken e.d., laat maar komen die hap
Haha Lentebloem, hier ook de WIJ, neem hem lekker even mee naar bed om te lezen . Jij bent fanatiek met schoonmaken zeg! Ik heb net de vaatwasser gedaan en de vuilnisbak geleegd, gooi er zo een wasje in en dan is het wel weer even goed voor nu. Tot straks als ik weer wakker ben
Wow, Lentebloem, jij bent fanatiek geweest! Sallie, nu weer ok inderdaad. Hij begint weer steeds meer te bewegen. Voelde hem gisteren ook wel heel af en toe schuiven, dus niet zo'n "zoutzak" (klinkt zo onaardig als ik dat over je kindje zeg ) als bij jou. Goed dat je gegaan bent, hoor! Hier ook de Wij . Maar ik moet van mezelf toch echt nog even de was opruimen, nieuwe was erin doen, doekje door de badkamer halen en zelf douchen...
dat is ook niet elke dag hoor haha... meestal doe ik elke dag wat, maar soms voel ik me zo goed dan doe ik eigenlijk te veel. terwijl ik beter kan rusten. ondertussen ben ik met een grandioos plan gekomen; er ligt hier nog een htc toestel wat niet gebruikt word, deze zal ik eens instaleren. als ik er weg mee kan hoef ik niet elke keer naar de pc te lopen ik ben een frisse neus gaan halen (vervelend dat ik nu even een gewone broek aan moet ipv mijn heerlijke pyama broek)
@ redhead; hier is het ook meestal 's avonds. Maar merk af en toe overdag ook wel dat het even wat harder is dan anders.. maar het stelt weinig voor. 's avonds word het meestal wat pijnlijker.. Ze zeggen dat als je pijnlijke buiken heb en je rustig bent ( weeën ) het meestal weer overgaat. Maar als je dus een pijnlijke buik hebt en juist dan even gaat traplopen of zo iets dergelijks het misschien wel doorzet. @ Sallie; Hopelijk blijft die nog even lekker rustig zitten inderdaad.. Dan heeft die vandaag gewoon een relax dagje haha!! @ lentebloem; Flink aan de schoonmaak, NESTELDRANG.. is ook een voorteken van het echte werk haha.. pas maar op!!
dus bij harde buiken moeten we flink trap lopen e.d.? deze poetsdrang is niet te houden hoor, echt schandalig! normaal ben ik echt niet zoals ik nu ben. heb zelfs een lijstje gemaakt waar ik dingen van moet afstrepen ben nu helemaal rond, net de dagelijkse dingen doe ik elke dag. vanmorgen nog even bij de huisarts op controle geweest, de rode vlekjes waren vanmorgen al stukken minder. even aanzien. baby lag nog het zelfde, en hij zei ook dat ik wat voorliep op schema. dus spannend! verder bij iedereen nog rustig? de avond komt weer langzaam.... wie zal nu eindelijk eens de eerste zijn waar het echt doorzet?
Ja, dan flink gaan lopen en trap lopen.. daar worden de harde buiken ( erger of niet minder ) van! haha.. zo erg heb ik het nog niet gehad, 4 dagen terug heb ik wel even gehad dat ik MOEST schoonmaken overal doekje overheen. Maar nu doe ik gewoon was je op een dag, afwassen, was op vouwen haha. Me partner is zo lief om zelf aan te bieden om te gaan stofzuigen en dweilen.. heerlijk! haha.. De bultjes werden al weer minder gelukkig, niet overgegaan in witte blaasjes?? Dat had ik toen, toen ging het jeuken en daarna zakte het af.. This ff vervelend!! Ja het is hier rustig, voel af en toe wel een heeeeel licht krampje. Maar this bijna dat je het niet voelt haha. Maaaar de avond komt er weer aan.. ja ik ben ook heeeel benieuwd bij wie het nou het eerst door zou zetten haha!!
Wat denken jullie?; Als je al vanaf 36 wkn 1 cm ontsluiting hebt en tot nu toe telkens wel krampen.. dat de ontsluiting zich wel kan ontwikkelen, of gewoon bij 1 cm blijft?? Tword alweer bijna donker, gatsiedarrie!! Heb telkens het gevoel als ik me beweeg dat elk moment de vliezen kunnen breken, zeker heel dom. Het voelt gewoon vreselijk zwaar van onder haha! Straks lekker een hete douche nemen en dan lekker filmpje koekeloeren.. Leuk hoor, dat je man gewoon een hele week avonddienst heeft van 4 tot 1 snachts.. haha!
Die nesteldrang ken ik helemaal niet zo... Wilde wel alles afhebben en wil ook wel dat het huis schoon is, maar ben niet helemaal poetsgek. Als ik de energie heb doe ik wel wat, want dan is het maar gebeurd! Net de badkamer schoongemaakt. En traplopen om het door te laten zetten, haha, ik zie het al voor me. Dan moet ik steeds 's nachts m'n bed uit . Ik had net tijdens het schoonmaken van de badkamer jeuk aan m'n been. Dacht dat er vast iets van een stukje plastic of zoiets in mijn broek zat. Ik schudden, kwam er een kever uit! Een heuse, platte, grote kever . Ben nog steeds in shock. Waar kwam ie vandaan en hoe lang zat ie al in mijn broek? Badkamer schoon, broek in de was en meneer kever is weer buiten. Nu ik nog over de schok heen komen... Dat m'n vliezen niet spontaan gebroken zijn .
Oef, ik zou het niet weten... Ik denk dat het het verweken van de baarmoedermond is. Of je daarmee ook mee ontsluiting kan krijgen weet ik niet. Bij mij is het ook nog niet gecheckt. Moet morgen naar de vk, maar denk dat ze het dan ook niet doen. Ja, weer donker. Vind ik ook wel gezellig hoor! En helemaal niet gek dat je dat denkt. Ik heb het ook wel een beetje. Het voelt zo zwaar daar... Net ook een warme douche gehad en nu toch wel weer wat krampjes.
een goeie hete of warme douche worden de weeën ook erger van zeggen ze.. haha net een lopende google ! GATVER een kever, nou ik zou van ellende ergens op visite gaan tot dat mijn partner weer thuis was hahah! Ik hou helemaal niet van zulke rare beesten haha.. Idd dat je vliezen nog niet zijn gebroken, had maar zo gekund! Nee ik ben ook niet zo van alles moet spik en span zijn voordat de weeën komen. Te chemisch hoeft ook niet van mij haha!
soo, even een serieus dipje...ik zou wel kunnen slapen! maar eerst boerenkool maken. ik ben normaal ook niet zo van het poetsen en zeker niet zo vaak. maar kan er echt niks aan doen! harde buiken en lichte krampen hier, niks spectaculairs. mijn partner is ook van alles aan het bedenken waar de weeën van opgang komen haha, grappig! heeft hij even mazzel hebben jullie dat ook dat als je lekker even ligt op je zij ofzo en je moet recht komen dat je je benen haast niet kunt bewegen omdat het van onderen zo'n zeer doet? bot pijn ofja ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. heb het gevoel alsof alles ineens zakt haha...
ik heb misschien een tip.. ( als je baarmoeder er inderdaad klaar voor is kan dat echt het laatste zetje zijn ) Heb nu al van 3 mensen gehoord waar het bij werkte.. klinkt stom maar doe als volgt haha; Leg 1 voor 1 je been op het aanrecht! Vraag wel van achter even steun van je man.. voor het geval je naar achter valt. Maar de rest moet je wel zelf doen, zo komt er wat kracht op je baarmoeder te staan. Ik heb geen idee, maar misschien werkt het bij jou?? Nou wat ik heb met slapen en dan inderdaad alleen op mijn zij; is dat mijn bovenbeen vreselijk !!!! zeer gaat doen.. het voelt echt vreselijk.. dan moet ik eerst 5 min op me rug liggen en dan kan ik weer op me zij!
Hahaha, benen op het aanrecht. Mooi niet! Denk dat ik toch nog niet wanhopig ben . Met slapen heb ik vooral pijn bovenin mijn vagina. Ook wel hoe jij het omschrijft Lentebloem. En als ik opsta lijkt alles op mijn benen en van onderen te duwen. Ik had ook zo'n last van m'n bovenbenen ch11, maar ik slaap nu met een klein kussentje tussen m'n benen. Nog steeds wel wat pijnlijk, maar het gaat wel beter. Ook als ik omdraai blijft het kussentje vaak tussen m'n benen liggen .
haha, je hoeft het niet te doen.. maar Lentebloem haar partner zoekt allerlei dingen om de weeën op gang te brengen! Oh dat kan ik wel eens gaan doen indd, kussentje tussen mijn benen. Zou wel een opluchting zijn als ik daar van af zou komen.