Kunnen weeen beginnen met menstruatiekrampjes??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik denk dat ik het aanrecht niet eens red... Ben niet zo groot, maar m'n aanrecht wel :D.

2. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    met een kussen slapen is echt fijn hoor! en dan flink onder je bovenbeen.

ondertussen is de boerenkool aan het koken. ik ga dus nu even mijn benen op het aanrecht leggen. 1 voor 1 neem ik aan? :p

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haha zou wel 1 voor 1 doen inderdaad..
    ben benieuwd haha!!

4. MamaInWording85

MamaInWording85 Actief lid

30 dec 2010
    223
    0
    0
    Limburg
    Poeh zeg, jullie kletsen wel door als ik een paar uurtjes weg ben haha! Weer 3 pagina's bijlezen!
    Vanmiddag even, samen met PapInWording ( die een onverwacht dagje vrij had ) bij een vriendin op bezoek geweest, had nog wat bed-spulletjes voor me. En even bij haar in de buurt geshopt voor maatje 50 aangezien ik daar dus echt te weinig van had... Heb in elk geval nu wel een eerste pakje waar hij in past haha!
    De pijn die omschreven word, daar beneden, daar loop ik al mee sinds 30 weken omdat de kleine man al zover ingedaald was dat hij zich ook niet meer zou draaien. Verder ligt meneer ook nog eens op een zenuw, heb afwisselende pijn in mijn linker en rechter heup ( leuk als je ergens stil staat en weer begint te lopen met een flinke pijn scheut, ziet voor anderen geloof ik wel een beetje vreemd uit haha ).
    Ach ja, ben er wel al achter dat je van shoppen flink moe kan worden haha! Had me toch een mega inzinking in de auto!!
    Wel leuk dat niet iedereen die nesteldrang heeft, heb zelf nog wel flink mazzel, woon bij mijn schoonouders ;) Dus ja, veel word er gedaan, alleen wat de kleine betreft doe ik alles graag zelf!
    Zo weer een hele meuk getypt, hebben jullie ook wat te lezen haha!
    En dan komt er visite binnen gelopen, dus ik lees/typ vanavond weer verder ;)

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Haha ja gaat vlot he met dat getyp hier..
    Oh dat is wel handig, word er lekker voor je schoongemaakt haha!!
    Ja snap ik dat je met de kleine alles zelf wil doen, ik moet eerlijk zijn dat als ik straks allemaal mensen op bezoek krijg en die dat wil doen en die dat.. dat ik dat ook allemaal het liefste zelf doe! Maarja..

Heb ook even voor de gein me benen op aanrecht gegooid haha! Moet wel zeggen dat ik een harde buik voelde..
    Ach, ga nu lekker douchen.. dus die zakken zo weer af!!
    Werkt het bij jou lentebloem?? hahahah!!

6. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het 4 x gedaan... met als enige resultaat dat de baby de hik kreeg haha. wel goed voor de lenigheid :). zo maar weer eens naar bevallingverhalen kijken, wie weet steek ik er nog wat van op.

7. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Haha, het heeft natuurlijk niet gelijk resultaat.. het moet net als al doe andere op wekkers zijn werk doen natuurlijk haha!
    Ik denk alsnog dat Seks het beste resultaat zou leveren, maar dan ook alleen als je al wat rommelt..
    Ik ga straks weer lekker op bed met de laptop, ben echt kapot!!
    Vannacht slechte nacht gehad.. en dan komt 1 uur mijn partner weer thuis. EINDELIJK haha!
    Deze avonden duren altijd zo lang!

Bevallingsverhalen heb ik ook heel erg gevolgd.. alleen zijn ze in dat land heel erg overdreven maar altijd wel even leuk om te zien inderdaad!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoooi meiden!

Jullie kletsen wel erg veel hoor, even slapen en envelopjes voor de kaartjes schrijven en dan zijn er weer twee blz bijgekomen!

Lig ook wel in een deuk om jullie hier hoor, de een aan het poetsen, de ander met de benen op het aanrecht ;).

Ennuh, Ch11 ik denk niet dat de vriend van Lentebloem benen op het aanrecht in gedachten had :p. Haha....

Hier blijven de harde buiken elkaar opvolgen, maargoed, ik hou me maar aan de woorden van de gyn dat ze niks zeggen.... Al heb ik zelf een ander gevoel, dat is toch raar, als het om de 4 minuten is, de hele dag en dan zou het niks zeggen?!

9. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

hahah! Leuk heh.. we zijn heel lenig bezig geweest hier haha!

Je moet wel oppassen hoor, want niet ieder mens is het zelfde in hun praktijk natuurlijk en kan het bij jou natuurlijk wel wat te betekenen hebben.
    Mij werd altijd gezegd een harde buik mag geen zeer doen, als je nog te vroeg bent zeg maar.
    Een hele dag om de 4 minuten harde buiken, zal ik toch ook wel denken dat er wat gaande is..
    Misschien toch even in de gaten houden :( Lastig is dat soms he..
    Ik had ook harde buiken met 36 weken en dan had ik ze maar 2 uur om de 3 minuten.. Maar dacht toch na die 2 uur samen met mijn partner dat we toch maar eens moesten gaan bellen, ook al was het al 10 uur ;s avonds. Ze wou toch even langs komen en heeft even gekeken en ik had toch al 1 cm ontsluiting. Het zakte gelukkig af, anders moest ik nog naar ziekenhuis ook als de ontsluiting door ging zetten.. Nou daar denk je dan niet gauw aan als je nog maar 36 weken bent..
    Maar t is allemaal afgezakt.. ;)

De kleine hier begint weer lekker druk te worden.. heerlijk!!
    & ik ga zo lekker rust nemen boven, haha het is net alsof die dat weet of voelt.. :p
    Maar neem laptopje mee hoor.. om lekker te blijven kletsen! Tja wat moeten we anders doen haha!

10. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    MamaInWording, lekker geshopt dus! Na zo'n drukke dag is zo'n inzinking dan ook helemaal niet raar, die herkennen we vast allemaal :). Wel lastig dat je al zo'n tijd last hebt van die pijn, zeg!

Lentebloem, jij geeft "stamppot" wel een heel andere betekenis zo met je voeten op het aanrecht ;).

Sallie, wel vreemd inderdaad dat ze zeggen dat het niets is. Maar je houdt het zelf vast goed in de gaten!

ch11, m'n benen niet op het aanrecht gegooid, maar toen ik stond te koken wel twee felle pijnscheuten. Moest echt even op het aanrecht leunen. Ik schrok wel eventjes... Ook een paar goede harde buiken erachteraan. Had meteen niet zoveel honger meer. Nu is het weer wat rustiger. Maar even zitten :).

11. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Oh, dat schrik je even heh van die pijnscheuten.. Had ik gisteravond dus ook ineens.
    Nu weer alles rustig?? Het aanrecht kwam bij jou dus ook wel even goed uit..:)

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Lig je lekker CH11?!

Redhead: hmm pijnscheuten er ook bij. Zal het nog zakken zijn of kan hij niet verder zakken?!

Ik vind het inderdaad ook raar hoor van het ziekenhuis. Het stopt niet. Zit nu al vanaf 6 uur rustig op de bank, doe verder echt niks. Ze komen iets minder vaak maar duren langer en er zitten steken tussen sinds een halfuur. Heb even getimed, dit heb ik tot nu toe:

20.38 duur 53 sec
    20.48 duur 57 sec
    20.57 duur gemist ;)
    20.05 duur 1.03

Dus het is niet vaak maar wel gevoeliger. Grrrr, vriendje vaart voor zijn werk en zit midden op zee. Kan hem bij nood bereiken en dan zullen ze er alles aan doen om hem thuis te krijgen, maar het voelt niet fijn zegmaar....

Wat zeggen jullie van deze tijden?! Ga zo ff douchen een tijdje, kijken hoe het dan is...

13. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sallie: oh echt? is je vriend dan wel op tijd bij je voor de bevalling eventueel? dat moet vast moeilijk voor je zijn!
    doen de harde buiken ook pijn?

soms draait de baby zijn rug op kont, wat kan dat ook gevoelig zijn he? maar dat zijn geen harde buiken toch?

en inderdaad denk dat mijn vriend iets anders voor ogen had dan de benen op aanrecht haha. tsja...

die pijnscheuten ken ik denk ik niet, wel andere pijn daar beneden.

ben afgelopen dagen echt super moe, ik ga zo lekker douchen en mezelf weer eens in de olie zetten haha, mijn armen jeuken enorm.

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lentebloem: haha, nouja je kan zijn manier proberen ;). Hoorde laatst nog dat dat echt de enige manier is die wetenschappelijk bewezen werkt.

Beeb kan allang niet meer draaien, frustselt alleen nog wat met beentjes nu. En das geen harde buik nee :). Hij kan wel komen, maar wil geen vals alarm slaan, want het wordt dan bijv helikopter werk ;). En das toch wel alleen als het hoognodig is. Ach, wie weet zakt het weer. Ch11 heeft dit toch al een week?!

15. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Poeh, ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, Sallie...
    Gaat het nog steeds op dat tempo door? Dan zou ik toch even de vk bellen.

Hier lekker een rondje buiten gelopen en mijn vent heeft me aan de tonic gezet. Denk dat hij me iets duidelijk wil maken ;).

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zal even mijn statistiekje kopieren/plakken, dit is het nu:

01-11-11

20.38 duur 53 sec
    20.48 duur 57 sec
    20.57 duur gemist
    20.05 duur 1.03
    21.13 duur 1,05
    21.20 duur 1.27
    21.29 duur 1.30
    21.36 duur 1.32

Ga nu dus douchen, ik weet het niet hoor! Pfft Oow weer 1 pfft

21.42 duur 1.31

Nou ik duik onder de douche, kijken wat het doet. Kom zo wel weer even terug!

17. Meriampje

Meriampje Lid

28 mei 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 34 weken zwanger, en heb al 2 weken last van voorweeen. Lijkt mij best vroeg al of niet?

18. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Ik zou ook zijn manier proberen hoor, me partner en ik hebben ook besloten om vnvd te gaan vrijen haha! Heb nu ook telkens een gevoelige buik. & als je geluk hebt dat je baarmoedermond week is, kan het maar zo zijn dat je vannacht wakker word van de echt weeën.. ;)

Oh dat is zeer vervelend Sallie dat je partner zover weg zit, kan me voorstellen dat dat niet zo'n prettig gevoel is.
    Ik zou het wel even blijven klokken, ze komen en gaan we weer.. maar voorweeën horen ook niet zolang te blijven.
    Probeer indd even een douche te nemen, dan hoor voorweeën over te gaan. Echt weeën die blijven dan. & dan zou ik toch even de vk bellen.. ook al is het alleen om je gerust te stellen??

Ik heb ook wel last van krampen enz. maar het is wel zo.. dat ik het niet bij kan houden met klokken, de ander komt en gaat weer heel snel.. de ander blijft weer heel lang.. en dan kan het ook maar zo ineens 2 uur ofz. rustig zijn. Dat zijn echt voor weeën denk ik?
    Maar dat van jou, durf ik niet te zeggen..

BTW; ik lig heerlijk.. :p

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zou je niet even bellen dan?
    En doet het ook pijn of zijn het alleen harde buiken?

20. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Er zit wel regelmaat in, ik zal als het na het douchen niet over is.. wel even bellen, harde buiken horen in jou termijn ook nog niet echt pijn te doen..
    Vinden ze niet erg en ze kan je gerust stellen..

Deel Deze Pagina