Had is ook een leuke naam! Maar misschien ben ik inderdaad bevooroordeeld door de serie haha Vond het een ontzettende leuke (jonge?)man!
De naam Yoah is erbij gekomen ook... 👍 dus ons lijstje wordt wat groter. En 1 naam van de lijstjes van jullie hier. Super gaaf. Bedankt.
Haha ik vond het al zo'n aparte naam Yoah is leuk maar klinkt toch ook heel erg nederlands? joowaa? Zou dan eerder Joah doen dat kan je nog uitspreken als djoowa wat vind je van Zion? of Zayn
Haha zie mijn openings post. Zane staat er al hoor op lijstje Maar snap echt niet wat je nou voor verschil hebt bij yoah (spreekt uit djoa) Yoah Jax Zane Is toch wel de top 3 (niet percee die volgorde) Maar alle wat appartere namen blijven welkom 👍
Bedankt voor t mee denken. Wij vinden moderne namen dus mooi en niet de gale en dustin etc. Maar super dat jullie je ideeën posten. Moderne, korte (max 4 letters) engels klinkende ben zijn nog altijd welkom. Man wil nu toch over Kyan nadenken omdat ik deze zo ongelooflijk mooi vind ... Man is zo slecht nog niet haha
Ik hoorde gister voor het eerst de naam Riff. Apart, je moet ervan houden. Ik vind zelf Finn erg mooi. Wel een hele populaire naam. Ook Foss vind ik erg mooi of Kay.
Hartstikke leuk als je van die hollands klank houd. Wij dus niet Engels klinkende korte namen vinden wij leuk. Kay is ook leuk maar klinkt niet engels en wij wonen in Brabant 'n dan betekent de uitspraak kay ook nog eens iets hier dus beter van niet haha. We hebben nu Jax Kyan Zane Yoah en daar gaan we over nadenken. Al denk ik echt dat ik een meisje krijg haha
Mace vind ik echt een gave jongensnaam! Maar helaas mijn dochter heet Maylinn afgekort May dus klinkt veel te veel als.. Als het nu een jongen is dan wordt het waarschijnlijk Jaxx =) al heb ik er zelf wel moeite mee dat je het steeds vaker gaat horen.. dus is nog even een twijfelgeval. Verder uhmm Jame? Chase? Lenn?
Dit viel me op . Yoah (op z'n engels) spreek je uit als joowaa, met een j en niet met een dj. Je spreekt yes toch ook niet als djes uit? Als je djoowaa wilt horen, zou je het als Joah moeten schrijven.