vraagje aan iedereen hoe groot wordt jullie ei eigenlijk? ik zit nu in mijn iui traject en had op dinsdag een ei van 1.4 mm en donderdag was hij al gesprongen is dat niet een beetje snel? ik vroeg me dus af hoe dat bij jullie zit? liefs puck
hi puck! ten eerste wat klote van je mk, ik weet nog dat je zwanger werd en dit verdrietige nieuws had ik nog niet gezien.. maar idd, je KAN zwanger worden, en dat moet je dan maar weer snel worden! wat shit dat je ei al voor de IUI gesprongen is.. van 14mm naar springen in 2 dagen vind ik inderdaad snel. een ei groeit gemiddeld 1a2mm per dag, en gemiddeld springt een ei rond de 20mm. maar- mijn eieren worden wel vaak 22, 24. ik heb 5x IUI gehad, maar pas richting de 20 werd er dan ook gesproken over wanneer de IUI zou plaatsvinden. zou het eens bespreken met je gyn. en ik raad je aan ovulatietesten te doen, die geven precies aan dat je LH piek er is en je ei vanaf die piek na 24, maar voor voor 48 uur springt. succes!
klingel de eitjes waren op dinsdag 14 mm en mijn mannetje was tot donderdag op zakenreis dus toen ik op donderdag terug ging was de ei net die ochtend gesprongen denk ik dat zou dan z,n 17 a 18 mm zijn de iui ging dus toch niet door omdat mijn mannetje in het buitenland zat (die kwam pas donderdag s,avonds thuis) zelf vindt ik dit ook erg snel ik zal er volgende week eens over beginnen in het ziekenhuis.
Hai Puck, Alleen als ik hormonen spuit springt mijn ei relatief snel, bij 17/18 mm heb ik de LH-piek (elke keer al voordat ik de Pregnyl kan spuiten), dus dan bij 20 mm ongeveer springt 'ie. Normaal bij ca. 24 mm. Maar een ei is vanaf 18 mm vaak rijp en als je eitje een beetje redelijk groeit (en bv. 3 mm per dag kan heel goed, hoor), dan lijkt me dat er niets mis is met je ei. Ik hoop het in elk geval voor je. Groetjes, B.