oei oei oei het zijn die spannende dagen weer. voor mij deze keer wat anders, andere pms klachten. ook mijn temp is hoger dan normaal. ik ben heel snel moe en heb een soort licht gevoel van misselijkheid bij me.. ik dacht eerst nog aan een griepje... maareh... ik ging een ovutestertje doen, en het tweede streepje kwam echt duidelijk in beeld. nog niet zo duidelijk als de controle streep maar het komt er wel bij in de buurt.. woensdag verwacht ik de zou het kunnen dat die ovutest nu al reageert?
Je zou zwanger kunnen zijn... Bij mij werd de ovu-test (persona) positief toen ik zwanger was. Alleen was de zwangerschapstest toen ook al positief... Succes!
Bij mij was de ovu-test ook positief toen ik zwanger was. Maar het kan misschien ook dat je een late eisprong hebt?
ik heb mijn eisprong 4 oktober gehad, duidelijke pos. ovu, ei op persona en pijn! ik had wel eens gelezen dat een personatestertje ook reageert op hcg dus vandaar dat ik ermee getest had.. ik had afgelopen maand meer dan 8 testjes nodig dus moest een 2e doosje aanschaffen, waarvan ik er nu 2 gebruikt heb. gisteren en vandaag en het streepje (rechts) wordt steeds donkerder.. maar nog niet even donker als het teststreepje..
Hey Carmpje, Ik heb vorige maand ook een ovutest gedaan voordat ik ongi moest worden. Er was duidelijk een streep te zien maar een paar dagen later werd ik gezoon ongi. Denk dat ik posi testte omdat er toch een ei in mijn lichaam zat en dat LH hormoon aanwezig was. Liefs