Hoe vaak doen jullie je baby in bad? Ze raden het af om het iedere dag te doen, maar ons mannetje vind het zo heerlijk om te badderen net voor het slapen gaan.
In het begin deden we M.aaike om de dag in bad. En nu gaan we vaak om de dag met haar douchen . Iedere dag vind M.aaike niet fijn, dus komt dit wel goed uit voor ons.
Ik doe mijn dochter om de dag in bad. De ene keer echt in haar badje en was ik haar helemaal, en de andere dag (dus 2 dagen later) doe ik haar in de tummytub met wat badolie en laat ik haar meer "relaxen" en was ik alleen haar onderkantje snel.
Jinte gaat in principe elke dag even in bad of mee onder de douche. Ik weet dat het niet nodig is, maar het hoort een beetje bij het bedritueel bij ons En Jinte geniet ervan!
Niet meer dan 2 keer per week. Of anders tussendoor even een washandje er over. Onze kleine heeft erg last van eczeem gehad en hoe meer hij in bad ging, hoe erger het werd. Neutral badspul hielp niet, verschillende crèmes naderhand hielp niet. Vandaar dat wij het zo doen. Als hij zichzelf helemaal heeft ondergespuugd of heel soms heeft ondergeplast gaat hij wel in bad uiteraard, maar dit gebeurd gelukkig niet zo vaak Als de eczeem wegblijft, gaan we weer proberen het vaker te doen. Hij vind in badje gaan ook niet zo leuk op het moment, dus hij is allang blij zo
Hier haast elke dag. Beetje ons bedritueel geworden. Ze gaat dan vaak met een van ons mee onder de douche.
Eerst om de dag, toen we een enorm vette badolie hadden gevonden voor haar droge huid, iedere dag. Ik was alleen haar haartjes en billen met zeep, verder niet. Scheut badolie erbij en smeren is naderhand dan niet meer nodig. Ze geniet zo van dat badje, fijn dat dat nu iedere dag kan!
Hier gaat ze om de dag in bad. Ze vind dit ook heerlijk! De andere dag was ik haar met een washandje.
Om de dag, maar we willen als ze iets ouder is haar iedere dag in bad doen en hier een avond ritueel van maken.
hier 2 of 3 keer in de week in bad. hij geniet er ook super van maar iedere dag vind ik niet zo nodig...
Hier vanaf de geboorte al, gewoon iedere dag in bad. Wij douchen ook iedere dag, dus de kleine iedere dag in bad. Het is een onderdeel van het bedritueel, maar sowieso vindt ik het frisser om haar iedere dag in bad te doen.