Help! Ik zoek ervaringsdeskundigen. Ik heb net zo'n hele mooie (vind ik zelf) Philips Living Colors lamp aangeschaft. Wil ik dat ding gaan aansluiten, krijg ik die @#$@!* afstandsbediening met geen mogelijkheid open! En zonder ab kun je dus niets met die hele lamp... Uit de gebruiksaanwijzing word je niets wijzer (ja schuifje omlaag en dan openmaken, maar dat laatste is nou juist het probleem). Met wat googlen kom ik wel iets tegen over een plastic lipje dat je eerst moet verwijderen. Nou ik heb dat ding van alle kanten bekeken en er zit geen plastic lipje aan! Probleem is dat ik het ding via Marktplaats heb gekocht bij een particulier (wel nieuw in doos). Kan er dus ook niet echt mee terug als er echt wat mee mis is. Heeft iemand de gouden tip hoe ik dat kreng open krijg? Ik hoop het zo want ik wil hem zo graag gebruiken! (en las laatst in het besparingstopic dat het ook zo enorm op je gas- en lichtrekening scheelt). Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen!
ik heb hem ook. idd mooie lamp. Er zit op de achterkant een schuifje, dit schuif je naar onder toe. Dan moet er aan de andere kant, net boven het 0 I teken een doorzichtig plastic lipje zitten, met dit lipje kun je dan de afstandsbediening als het ware uit elkaar halen, je trekt het omhoog. Als er geen lipje aanzit krijg je hem denk ik ook niet open. Heel veel succes. Zijn er nog vragen laat maar weten.
Dankjewel! Inmiddels is het gelukkig toch nog gelukt hem open te krijgen; zo frustrerend als je die lamp hebt, maar er niets mee kunt! Maar een plastic lipje heb ik dus echt niet kunnen ontdekken. Het is mij uiteindelijk met (licht) grof geweld gelukt hem open te krijgen, erg lastig, dat wel! Beetje zoals met sommige Nokia telefoons, die zijn soms ook niet open te krijgen. Maar goed, het is gelukt en hij staat hier nu te pronken in de woonkamer! Lijkt me zo leuk staan als het straks donker is! Nogmaals bedankt voor je reactie! (topic mag wat mij betreft dicht hoor..)