hallo, ik heb woensdag mijn 10 weken echo. Ik vind het zoooo spannend. En natuurlijk hoop ik dat alles goed is!! Verloskundige zei dat deze echo uitwendig kon??? Iemand die nog meer een echo heeft gehad op 10 weken en kon je het al een beetje goed zien? en het hartje horen? groetjes!
Bij mij bij tien weken hoorden we het hartje nog niet, we zagen het weel heel duidelijk. Ik had idd ook gewoon een uitwendige echo...Zorg dat je blaas ene beetje vol is, dan zien ze meer en komt je baarmoeder iets beter in beeld TIP! Maar je ziet genoeg om meteen heel blij van te worden hoor Veel plezier! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Jawel hartje zie je en ligt aan het apparaat of je het ook kunt horen. Verder ga je al een klein vruchtje zien met kleine stompjes dat armen en benen zijn... Heel mooi!! Zie mijn echo met 10wk en 4dg. http://i.imgur.com/cEvyi.jpg Veel plezier!
dank jullie voor de reacties! Wat een ontzettende mooie echo melanie!! ben in ieder geval blij dat hij uitwendig is. Inwendig lijkt me iets minder prettig. Op naar woensdag dan maar!