In shock :o

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stampvamp, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Ik had wat klachten, zal beginnen bij het begin..
    na mijn galblaas verwijdering heb ik een buikwand breuk gekregen..
    Hier steekt dus altijd een flinke harde bal (zoals het voelt en eruit ziet) uit mijn buik boven navel..
    Eigenlijk nooit echt last van, maar afgelopen week 3 dagen niet naar wc gekund.. heel irritant, dacht ook ik moet naar de dokter want dit is niet goed zo, zoveel last van mijn buik maar niet naar wc kunnen.. de bal is ook duidelijk groter en meer aanwezig..

Na 3 dagen kon ik weer dus naast me neergelegd ;) Toen heb ik deze week 2 sol gesprekken gehad en bij 1 was ik sowieso aangenomen de andere hoor ik volgende week of k daar ook kan starten...
    de dag daarna was ik zo moe, ik was al even op en viel zo elke keer terug in slaap op de bank , ok ik ben wel vaker moe maar de laatste keer dat ik op de bank overdag heb liggen slapen kon ik me niet eens herinneren :) ik zei nog volgens mij komt het omdat ik nu relaxt ben dat ik werk heb valt een last van mijn schouders...

dag erna zelfde verhaal maar toen smiddags, vanmorgen weer hetzelfde verhaal .. en mn borsten doen ook al een paar dagen wat zeer, niet zo vreselijk maar het is wel aanwezig ;) ook wat steken onderin bij mijn schaambot waarvan ik op dat moment even dacht ok ?? zou het iets zijn? vanmiddag stond ik op en kreeg ik precies dezelfde steek als bij mijn dochter, ergens wat hoger, toen bij haar stapte ik uit de auto en schoot ik echt wit weg van de pijn.. toen testte ik en was ik zwanger..
    vandaag dacht ik weet je wat ik haal gewoon een test om het uit te sluiten dan hoef ik me niet druk te maken of het zo is, dan weet ik het en is het klaar :)

tot mijn grote verbazing kreeg ik het volgende (zie bijlage geen idee of dat hier zichtbaar is of een link :p nooit eerder geupload hier :p)

Ik was echt totaal verbaasd, want eerst zag ik alleen de controle streep, en aan e linkerkant die rose streepjes horizontaal van het doorlopen van de urine, en ineens na 30 sec ofzo dacht ik huh ziei k nu onderin tussen die streepjes wat verschijnen? en toen wat hoger ook, en ineens stond er en streep :eek:

ik ben echt een beetje in shock, had dat niet verwacht...

2. Cilnia

Cilnia Lid

7 dec 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Mooie streep :D

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja he het is toch geen tuurtest he?
    ik ben altijd heel zeker van andermans testen maar de mijne oef.. die onzekerheid slaat nu al toe haha

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Is geen tuurstreep hoor! Vin hem goed positief. Gefeliciteerd.
    Wat leuk, een hele verrassing dus begrijp ik.

5. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    gefeliciteerd!!!:D

6. Maia

Maia Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Stampvanp@ Blijf niet kijken hoor :D, hij is duidelijk meis je ben zwanger .
    Is mannetje al thuis en uit gerust?

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Dank u dames.. zal jullie niet meer lastigvallen met tests haha... nee hij is nog niet thuis... ben zenuwachtig haha

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina