Wanneer gaan bij jullie de tuinmeubelem weer naar buiten? Ik zie hier en daar al mensen die de kunsstof tuinsets al buiten hebben staan.. Hier staat het nog opgeslagen in de schuur
Kunststof stoelen staan nu voor de 2de winter gewoon buiten haha, geen ruimte in de schuur, de houten stonden wel binnen , vanaf vandaag weer buiten
Bij ons staan ze ook het hele jaar door buiten. Geen plaats om ze binnen te zetten. Ik heb ze dus bij de eerste zonnestralen al bij de hand
Nou voor kunststof is het niet al te best weet ik, het kan knappen en dan zit je opeens op de grond haha
Wij hebben dan een loungeset maar daar vandaag het zeil vanaf gehaald en bijna de hele dag buiten gezeten
Mijn tuinset staat inmiddels al een jaar of 4 zomer en winter buiten. Ik heb gewoonweg geen plek om het in de winter op te bergen. Ik doe er wel altijd zo'n hoes omheen, maar ja, die gaat ook alleen maar een beetje de ergste neerslag tegen. Ik moet zeggen dat de meubels er nog goed uitzien
Morgen! Gaan dan even het buitenhok zomer klaar maken. Alles eruit, planken aan de zijkant maken en dan alles netjes opruimen. En dan middags heerlijk buiten heerlijk van het zonnetje genieten op de tuinstoelen