Hallo, nu is er een actie met Maya de bij waarvoor wij aan het sparen waren bij de AH. Ik dacht gelezen te hebben: 2 volle spaarkaarten is 1 knuffel gratis.. Dus ivm we ook het niet breed hebben dacht ik dat is erg leuk voor mn dochter maar nu heb ik er net 2 vol en zie ik dat het om de muntjes gaat !? pfff snap het niet zo meer dus eigenlijk kan ik ze alleen maar kopen? heb namelijk vandaag pas 1 muntje gehad en ja anders zijn ze dus compleet waardeloos.. eerste en laatste keer voor mij dat ik aan zoiets meedoe in iedere geval
Je krijgt die muntjes bij aankoop van bepaalde producten. Bij 1 volle spaarkaart en 14 muntjes is de knuffel gratis. Het is hier trouwens een actie bij Jumbo.
Hier is de actie bij de Jumbo en je krijgt 1 muntje bij elke 5,- boodschappen. 1 muntje is 0,50 korting op een knuffel en 14 muntjes is een gratis knuffel.
Bij de intertoys liggen die knuffels ook gewoon voor 6,95 zelfde als waar je ze bij de jumbo kunt kopen als je 2 kaartje vol hebt.
het hoort niet helemaal in het topic maar heb een vraag over die knuffels (die ik hier helemaal niet kan sparen, helaas) Mijn zusje heeft 2 knuffels gespaard voor mijn kinderen: mijn zoontje heeft Maya gekregen en mijn dochtertje een lieveheersbeestje. Nu wil ze al 2 weken weten wat de naam is van het lieveheersbeest. Iemand een idee, toevallig?
Dat dacht ik dus ook. Kon 6.95 bijbetalen. de muntjes krijg je bij bepaalde producten daarmee krijg je meer korting. ik heb uiteindelijk 1 knuffel gehaald.
Oh fijn!!! Dank je wel! zal het haar morgen vertellen, denk dat ze blij verrast is dat we het nu weten