"kunstenaar" laat hond verhongeren

Discussie in 'De lounge' gestart door Nessa, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Dit mag gewoon niet gebeuren vind ik, ze moeten die man idd zelf aan een touwtje binden met eten aan de muur tot dat die er dood bij neer valt. Honden hebben ook gevoel, maar dat was die man vergeten denk ik.

Ik heb gelijk getekent :D mischien dat het uiteindelijk toch helpt ;)

xxx

2. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    Ik hoop alvast vanuit het diepste van mijn hart dat de petitie ervoor zal zorgen dat hij gestraft wordt. Inderdaad, hij verdient hetzelfde lot te moeten ondergaan als die hond :evil:

Toen ik gisteren tekende zat ik op de 5820ste plaats, nu zitten we bijna aan 10.000 handtekeningen van over de hele wereld! Gelukkig lopen er nog mensen op de aardbol die een hart voor dieren hebben!

3. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Ooh, ik moet er gewoon bijna van huilen, wat ontzettend zielig.

Ik probeer te tekenen, maar er komt de hele tijd een melding dat er een fout is opgetreden. Wat moet je nu precies invullen? Je naam, emailadres en verder?

4. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik heb getekend, ik was nr 9150 geloof ik

5. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    Name: (required) - Je naam dus

Email Address: (required) - je e-mail adres

Ciudad / Localidad: (required) - Stad/gemeente

País: (required) - land

Ik merk trouwens op dat héél veel mensen uit Nederland tekenen - ik heb jullie altijd al hoog ingeschat en jullie stijgen nog maar eens in mijn achting! :thumup:

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik heb ook getekend de foto's heb ik wel gezien zoo boos kan ik erom worden niet normaal gewoon wat een idioot

groetjes nathalie

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Afschuwelijk, geen woorden voor. ik hoop dat de man echt jaren mag vast gaan zitten.

Ik heb gelijk getekend en doorgestuurd naar vrienden/familie.

8. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik durf niet te kijken naar de foto's, zijn ze heel erg schokkend?

Heb ze net toch bekeken, arme arme hond. En inderdaad er staan nog mensen te kijken ook.

Wat willen ze met deze petitie bereiken?

9. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    @ Evaatje: je ziet een uitgeput en uitgemergeld beestje die alle hoop verloren heeft... ik heb gisteren, toen ik de foto's voor het eerst zag, gehuild dus als je liever niet wil kijken, zou ik het niet doen hoor (je kan trouwens de petitie tekenen zonder naar de foto's te moeten kijken)...

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb getekend maar heb de foto`s niet durven bekijken...
    Ben bang dat ik in tranen uitbarst...
    Wat een ontzettende eikel!

11. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    we hebben net getekend, ik geloof dat wij nr 9248 waren, dus op naar de 10.000.
    misselijkmakend is dit, die kerel mogen ze van mij ook vastbinden en lekker laten verhongeren. ik zal vooraan staan om hem uittelachen!

ik hoop ook echt dat er snel wetten komen die ervoor zorgen dat dit niet mogelijk is. zelfs in nederland is het niet strafbaar om bv sex met een dier te hebben, is toch niet normaal! maar de regering is daar wel mee bezig, hhmm met die wetten dan he! ;)
    ben ook blij dat de partij voor de dieren 2 zeteltjes heeft. is niet veel maar dat hoeft ook niet, maar zo zijn de diertjes toch nog een beetje vertegenwoordigd!

zo dat was ff offtopic, maar moest het kwijt!

liefs joyce

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    AMEN....helemaal mee eens ;)

Ik heb dus wel de fotos gezien, en ken ze dus ook niet meer ui me hoofd krijgen :S Ik ben zo tegen dieren mishandeling en sex met dieren. Dieren hebben net zo veel gevoel als ons hoor. Ik steun dus ook dieren fondsen :D die gaan bij mij (mischien helaas) voor op andere fondsen(zoasl astma, vaatziekte, kanker) ALs ik geld over houd einde van de maand gaat daar altijd de helfd na zo fonds. Gewoon zo goed gevoel krijg ik dan.
    Maar dit, dit is gewoon misselijkmakend , ziekkelijk. Hoe krijg die man het in zijn hoofd? Omdat het al een straat hond is moet je het maar nog meer uithongeren? Vriendin van mij heeft 3 straathonden uit spanje geadopteerd en groot gebracht in nederland. Dat had die man ook moeten doen. je gaat een hond toch niet vastbinden en uithongeren :S.

xxx

13. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Dit is echt ziek :confused:
    Ik heb de foto's ook niet bekeken, maar ik heb wel meteen getekend!

14. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Dit is echt ziek!
    Ik heb getekend!

15. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ik heb dit bericht ff bij onse topic neer gezet, daar komen veel meiden. En zo te zien is er al 1 van onse meiden :D Monique :D:D:D Nu hopen dat de rest ook ff volgt ;)
    Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer toch ;)

xxx

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik heb ook getekend,9264e was ik,hoop op nog VEEL meer!
    Dit is echt ronduit ziekelijk,wat een kunst zeg,pfff.
    En dan die mensen die ernaar kijken zijn net zo erg,BAH!

17. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    super! Ik ben ook al jaren actief op een hondenforum, daar kreeg ik van een wijsneus op mijn kop omdat het toch een zieke hond was en de hond toch zou sterven...

:evil: :evil: :evil: alsof je daarmee kan goedpraten dat het beestje, ook al zou hij dan vanzelf ook gestorven zijn, daar op een koude vloer moet sterven, de laatste uren van zijn leven doorbrengen aan een ketting? :evil: :evil: :evil:

18. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Kheb ook gelijk me vriend laten tekenen die was troweusn al nummer:9563 ;)

xxx

19. Milla

Milla Niet meer actief

Het is echt vreselijk inderdaad, ik heb dan ook de petitie getekend!
    Laten we niet vergeten dat er veel meer dieren leed in de wereld is dan enkel deze ene hond. Ook daar zouden we meer naar om kunnen kijken.

20. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    Inderdaad Milla :thumup:
    Mensen zeggen me vaak dat ik mij het lot van de dieren en mensen allemaal niet zo hard zou mogen aantrekken maar ik ben nu eenmaal zo. Ik kan er niet aan doen dat ik mijn steentje wil bijdragen en dat ik op mijn bescheiden manier iets wil meehelpen. Ik besef dat ik het dierenleed en mensenleed niet uit de wereld kan helpen maar ik geloof er sterk in dat als iedereen zich wat inzet, de wereld er toch een stukje mooier uit zou zien.

Onlangs hoorde ik nog op de radio dat er eigenlijk voldoende voedsel geproduceerd (en vooral weggegooid) wordt om de ganse wereld te voeden. Dan is het toch betreurenswaardig dat er zoveel mensen honger lijden?

Deel Deze Pagina