Ik heb getekend ik vind namelijk dat dit soort dingen te walgelijk en te erg voor woorden zijn. Zeker als je als gast gaat kijken en je steekt geen poot uit omdat het kunst moet zijn? Bah ophangen die lui!
Dit is gewoon te walglijk voor woorden! Dat niemand er wat aan gedaan heeft zeg! Belachelijk! Ik heb getekend. Nr 10005
verschrikkelijk wat sommige mensen over hun hart krijgen echt walgelijk. en dan vind ik het nog erger dat er niemand het beestje gered heeft wat een wereld.
Wat een KL**TZ*k zeg. Bah verschrikkelijk weer zoiets. wou dat ik daar had gelopen, had ik het arme beestje mooi meegnomen en hem nog heel veel liefde gegeven. dat die mensen daar ook niks deden, onbegrijpelijk! heb natuurlijk getekend, was nummer elfduizend nog wat! Gaat de goede kant op!
Ik heb de foto's wel bekeken, hoe kan je zoiets doen? Wat een lief mooi beestje was het... Al die mensen moesten ze voor de muur zetten en afschieten. Als ik zoiets zou zien ik sloeg die kunstenaar 'op zijn bakkes' zoals ze hier in Belgie zeggen!
ik heb direct getekend en het gelijk op wat andere forums gezet. Te erg voor woorden dit, walgelijk gewoon!
nr 11973 ik heb hier echt geen woorden voor. Voor de "kunstenaar" niet maar ook zeker niet voor de bezoekers....
Ongelovelijk. Van mij mogen ze hetzelfde met de 'kunstenaar' (lees moordenaar en sadist) doen. Kan hier zo kwaad om worden.........
ik weet altijd hele creatieve (of met een f ?) oplossingen voor deze mensen.....ik zal me dit keer inhouden ! L.sybje