ja fussili koken en af laten koelen, dan veldsla wassen en de steeltjes eraf. Een komkommer in blokjes en tomaten in stukjes. 2 lenteuitjes in ringetjes. Als de pasta afgekoeld is kun je alles bij elkaar doen. Dan nog de dressing: 4 eetlepels olijolie en 2 eetlepels witte wijn azijn. Een halve theelepel suiker en een theelepel mosterd. Dan nog italiaanse kruiden en goed door elkaar roeren. Eet smakelijk!!
Dit deels sluit ik me bij aan.. maar verder: Wat donkere olijfjes Gewoon wat olijfolie er doorheen bovenop van die griekse witte kaas verkruimelen (of blokjes feta).
Penne koken en af laten koelen. Cherry tomaatjes door het midden snijden wat pijnboom pitjes bakken en komkommer snijden. Dan de Penne in een schaal doen met wat balsamico azijn en olijf olie cherry tomaatjes pijnboom pitjes komkommer n een blikje tonijn er bij flinke lepel pesto en klaar is kees!
Penne pasta koken en dan mengen met groene pesto, mozarella kaas in stukjes, pijnboompitjes, zongedroogde tomaatjes en/of halve cherrytomaatjes en wat zout. Heerlijk en makkelijk!
Was een tijdje geleden nog een topic over, (Tulip: had jij die niet gestart?). Dus als je ff zoekt, ga je een heel rijtje heerlijke recepten krijgen
Ik kook de pasta en pleur hierbij: augurk, kipblokjes, mais, tomaat, komkommer en ananas 2 eetlepels mayo erdoor (of fritesaus of mayolijn weet ik het) En bij voorkeur ook nog wat parmezaanse kaas. Stokbroodje met smeersel en mij hoor je niet meer haha.
fussili met komkommer, tomaar, sla, zwarte olijven, rode ui en blokjes oude kaas of witte kaas. Als dressing saladekruiden, mayo en olijfolie en klaar is kees.
Fusili koken, dan gelijk een bakje boursin kookspul knoflook erdoor mengen. Af laten koelen en dan vervolgens erbij doen: komkommer, cherrytomaatjes, pijnboompitten, rode ui en een blikje tonijn. Heerlijk! Ga het vanavond ook maken.
Mijn pastasalades zijn een kwestie van... wat kom ik tegen... Gisteren was het alsvolgt: Alle restjes pasta die ik tegen kwam... ik had dus penne, macaroni en fussili door elkaar... Vervolgens: Augurk komkommer mais gekookte ham gebakken spekjes (kant en klaar) paprika wortelschaafsel croutons Dat allemaal klein snijden en door de pasta. Vervolgens had ik van die zakjes sladressing die ik aangemaakt heb met olie en water (zoals het hoort) en wat mayo en extra water! Nou we hebben zitten smikkelen hoor!!! Wat ook erg lekker is, is de zomerse pasta salade van de site van de ah... Even uit mijn hoofd: pasta perzikken cashew noten wortelschaafsel selleriesalade gerookte kip lente uitjes Is ook erg lekker!
Penne, komkommer, rode ui in hele dunne ringen, cherry tomaatjes, pijnboompitten, feta kaas en rucola sla. Dressing beetje balsamicoazijn en meestal doe ik nog een beetje zonnebloemolie peper en zout. Dan alles door elkaar hussen
Deze heb ik van de week gemaakt, heerlijk! Paar verschillen: - kaastortellini ipv ham - hardgekookt en grofgehakt ei erdoor - 1 krop sla ipv 2 - sperziebonen langer gekookt (ik hou niet van squeeky beans) - light mayo
Hmmm, ik nu ook zin... Mijn winnende recept (doet het altijd goed!): Fussili koken Toscaanse salami (Stegeman) in blokjes en lekker goed bakken <-- dat doet het hem, volgens mij! Pijnboompitjes roosteren Bekertje apetina fetablokjes 1 zak rucola sla (niet de melange, maar alleen rucola) Cherry tomaatjes Zwarte olijven Komkommer in halve partjes 1 gele en 1 rode paprika Als dressing: - Balsamico azijn + olijfolie (extra verge) OF - Crema di balsamico + olijfolie (extra verge) Which reminds me, mijn Crema di balsamico is op... even nieuwe halen