Kunstgebit

Discussion in 'De lounge' started by jumphola, Jan 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

Jan 11, 2013
    474
    0
    0
    Spannend.. Heel veel succes..

Hier is hij weer opgevuld en zit weer heerlijk :D

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Wauw. Wat vlot !! Succes !!

Ik had ook eindelijk de "kracht" om de knoop door te hakken.... En toen bleek ik zwanger van de vierde ;) dus nog een jaartje wachten dan maar :p

Heel veel succes ! Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben, laat je nog even weten hoe het ging ?

3. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

Nov 24, 2013
    963
    0
    16
    6 jaar geleden ging ik naar de tandarts met het idee dat ik aan een kunstgebit kon gaan beginnen, maar de tandarts was er tegen. Alles wat rot was is toen getrokken en mijn tanden bijgewerkt waar kon.
    Op dit moment is de staat weer net zo slecht, misschien wel slechter dan toen. Ik zoek de moed om de tandarts te bellen voor een afspraak. Ik gok dat hij nogsteeds mijn gebit wil redden.
    Ik ben nu 33 en weet zelf nog niet echt wat ik wil. Dat het zo niet langer kan dat is het enige dat ik wel weet. Ik moet er wat aan gaan doen.

Jij heel veel succes de 10e.

4. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

Oct 7, 2013
    1,472
    113
    63
    Almere
    Ik ben 29 en heb al 2 jaar boven een kunst gebit .. Om alles eruit te trekken was een ware hel .. Te weinig verdoving .. Vervolgens gaat je kunstgebit op de open wond auwww .. Ik was zwanger dus kon geen zware pijnstillers slikken ging echt door een hel 3 weken lang .. Maar het is een stuk mooier nu .. Mijn tanden waren echt super slecht ...
    Je krijgt echt wel een tandarts zo ver als het echt erg is ... En mijn oude tanden mis ik echt niet hoor 😊

5. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

Oct 7, 2013
    1,472
    113
    63
    Almere
    Mijn gebit koste me 140,- valt mee toch 😊 snap niet dat er zo'n taboe is op een kunst gebit als je jong bent .. Zit niet echt een leeftijd aan vast denk ik ..

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female

Doen ze het als je zwanger bent ?? Hier wouden/willen ze er niet aan beginnen tijdens mijn zwangerschap

7. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Geen ervaring mee wel dat ik jaren niet naar de tandarts geweest ben was nooit bang maar kon toen een keer niet voor 1 gaatje en van uitstel komt afstel dus er is 1 kies getrokken en wat gaatjes gevuld maar was wel 1003 euro echt veel gelukkig 750 euro vergoed .. Was steeds bang een kunstgebit te moeten al is dat onzin heb best mooie tanden ik persoonlijk wil er niet aan denken maar ik snap je wel.. Ben me wel gaan beseffen dat een goed gebit ook ECHT belangrijk is heb jaren in vlagen met enorme pijn in me kies gelopen.. Eigen schuld dikke bult .. Dat was echt hel dus ik snap echt wel hoeveel pijn je zou hebben en dat even vele male erger als ik al met een kies zo een pijn had dan mag ik niet klagen zoals sommige hier omschrijven qua pijn.. Was wel goed bevriend met een meisje en die kreeg op haar 23e een kunstgebit onder en boven en die is er reuze blij mee en het ziet er meteen weer fris uit!

Heel veel succes!! :)

8. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland

Gefeliciteerd!!!! :D. Hele goede reden om te wachten haha

Ja heel snel , ik laat zeker even een update achter als mijn tandjes der in zitten :D

9. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland
    Mijn tandarts wilde het ook eerst niet. Maar tanden waten echt problematisch. Uiteindelijk heb ik hem toch kunnen overtuigen dat ik dit beter vind.

Succes ik weet hoe vervelend een slecht gebit kan zijn

10. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland

Hahah goed om te horen. Hoop dat mijn gebitje ook lekker zal zitten :D

11. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland

Wow heftig! Ik word echt helemaal plat gespoten en krijg lachgas :D

Hoop wel dat het wat betreft pijn mee gaat vallen. Maar ach als het eindresultaat maar goed is.

12. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland

Dankjewel!

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland

Heb ik ook overwogen, maar gebit wat ik nu krijg heeft toch mijn voorkeur. Dankjewel voor het meedenken !

14. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn vriend heeft al 3 jaar een kunstgebit boven. Bij een privekliniek laten trekken. Eigen tandarts wou dit niet doen. Die zag hem liever elke maand in zijn stoel zitten denk ik.

Hij is er heel tevreden mee. Kosten waren wel wat duurder dan bij de tandarts maar goed was elke cent waard. Hij kan weer lachen en normaal eten.

15. ikkke

ikkke Bekend lid

Mar 29, 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn moeder heeft laatst haar gebit vervangen en heeft last van angst voor de tandarts. Hier zit echt een super man bij de gebitstechnicus. Hij stelt je op je gemak ,denkt mee en maakt je gebit precies zo zoals jij het wilt. Alles werd ook gewoon vergoed. Is geen reclame dat ik maak want ik ken die man niet maar ik had gewild dat mijn moeder daar veel eerder heen gegaan was want hij leverd prachtig werk. Ik zie dat we ongeveer uit de zelfde omgeving komen dus dacht zet het even neer misschien heb je er wat aan. Ik wil je in ieder geval veel succes wensen!

16. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland

Goed om te lezen! Je maakt me wel nieuwsgierig bij wie ze is geweest haha :D

17. ikkke

ikkke Bekend lid

Mar 29, 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Bouman Tandtechniek - home

Dit is de website ervan het zit zeg maar bij metro centrum Spijkenisse.
    Er word echt de tijd voor je genomen.
    Mijn moeder wilde geen gehemelteplaat ivm met kokhals neigingen en niemand wild dit maken.
    Hij gelukkig wel en mijn moeder heeft nu weer mooie tanden zonder dat het mensen te veel op viel.
    Het ziet er gewoon heel natuurlijk uit.
    Ik hoop dat je er iets aan heb.

18. susy26

susy26 Niet meer actief

Veel succes

19. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    Ik heb ook sinds mn 27e een bovengemiddeld.
    Ik had iedere keer alleen maar ontstekingen en dan waren ze verholpen kwamen ze weer terug.werd er helemaal gek van de enige optie was alles eruit.
    Heb het bij de tandarts laten doen was wel even heftig meerdere prikken alles eruit en gelijk je gebit 48 uur echt inhouden op de open wond. Maar na 2 dagen had ik eigelijk geen pijn meer .
    Heb wel moeten wennen aan t eten en me smaak was ook een tijdje minder.
    Maar nu 3 jaar later ben ik er zo aan gewend en zo blij mee niet meer die pijnen te hebben.
    Heel veel succes

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Geen ervaring mee wel wil ik je sterkte en succes wensen, hopelijk is de ellende straks voorbij en kun je van een goed gebit genieten.

Share This Page