Rare vent net aan m'n deur..

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris89, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Moet het ff kwijt hoor:

Lag net lekker op de bank een filmpje te kijken terwijl m'n dochtertje in mn armen lag te slapen, heeerlijk!

Ging de bel opeens, kort belletje..
    Ik balen als een stekker en weer in mezelf vloeken op de postbodes dat ze waarschijnlijk weeeer een pakketje voor de buren hadden. (ondanks m'n briefje aan de deur...)

Ik kijk door m'n "peephole", zie ik een rare beetje oude grijze vent voor m'n deur staan. (ik woon in een 2 etage flat,ik zit op de eerste)

Ik doe open, vraag wat er is. Zegt hij:

"Eh..Ja er was een melding dat de deurbel het niet zou doen. Aan de buitenkant"

Ik: "...Daar weet ik niks van af?"

Hij: "Ja er was een melding doorgekomen... Ik zal dan even kijken of hij het doet"

Dus hij loopt naar beneden en drukt op m'n bel.

Ik roepen: "Nou hij doet het hoor!" en deed de deur dicht.

Ik vond het zo raar!! Dus ik dacht ik bel de woningbouw even om na te vragen of er een melding was dat mijn bel het niet zou doen. Nou daar wisten ze helemaal niets vanaf. Ze zeiden ook dat ALS het echt iemand zou zijn van de woningbouw, hij zich zou moeten kunnen identificeren, een bepaald jasje aan zou hebben met de naam van het ***** bedrijf.

Had hij dus niet...

Kreeg toen ik ophing echt een beetje rillingen... Brrr...

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik zou even de politie bellen en een melding hiervan maken...

ik had vorig jaar ook zoiets.. komt een man aan de deur met de vraag of ik de 1e week van juli het boekje hart voor dieren wil ontvangen..

maar hij had gewoon een 3 kwart broek aan, simpel shirtje, kapotte schoenen.. geen papieren bij zich waar ik me zou kunnen aanmelden, geen pasje.. echt niets..

dus ik dacht.. nou die zijn aant kijken wanneer mensen op vakantie zijn in juli... en had ik de politie op gebeld, en de politie was erg blij dat ik dit doorgaf..

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, sowieso bellen en een melding maken.
    Je hebt het wel gezien met die zoenende wielrenner!

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Bah wat eng zeg, zal dr idd een melding van maken wie weet is het wel vaker gebeurd en kunnen ze er wat mee.

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Wat vreemd .. Ik zou ook melding maken je weet het maar nooit.

6. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Die fieters die naast vrouwen fietst en ze dan zoent ofzo?

Wat heeft dat er nou weer meer te maken?! hahaha :p

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou....je lacht nu wel:
    Heel veel vrouwen hadden geen aangifte gedaan, daarvoor leek het ze niet erg genoeg.
    Blijkt nu, dat die man dit al sinds 2009 doet!
    Dan lijkt zo'n telefoontje ineens niet meer zo zinloos.

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Mogelijk was meneer aan het checken of je thuis was. Misschien toch handig als je dit even doorbelt aan de politie en helemaal als je een goed signalement kan doorgeven. Het kan zo zijn dat hij wel zijn slag heeft geslagen bij de buren die toevallig niet thuis waren vandaag en die zullen je er vast dankbaar voor zijn;)

9. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Ohh op die manier bedoelde je het..... Sorry hoor. :)

Maarre, ja ik denk dat ik er ook een melding van ga maken.
    Zo stom alleen dat je na zoiets je nog nauwelijks kunt herinneren hoe hij er uit zag... :( Maargoed ik weet het nog ongeveer...

Vind het heel raar inderdaad! Dat van die bel lijkt me echt 1 groot slap verhaal. Heb zoiets nog nooit meegemaakt!! Ik doe niet altijd open als ik niks heb afgesproken, vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ik niet had open gedaan... Zou er misschien ineens een rare vent in m'n hal staan. :$

10. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Het is inderdaad erg raar, en eng ook bah.. Hou zowiezo niet van vreemde mensen aan de deur, en doe als het niet hoeft liever ook niet open dan haha( ben nogal een schijtluis).
    Zou er idd een melding van maken, Je weet helaas nooit wat voor rare gedachtes/plannen iemand kan hebben.

Deel Deze Pagina