Kunstgras

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladybug85, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Er zijn al wat topics geweest en ik heb ze ook doorgelezen maar mijn vraag staat er niet tussen :)

Wij gaan kunstgras laten leggen en we hebben nu een aantal stalen van de hovenier gekregen. Hij raad de duurste (goh :p) aan omdat hij die altijd legt. Die ziet er prima uit maar er zitten ook twee goedkopere tussen die ik ook mooi vindt. Maar ik vind het nu zo lastig om te kiezen.

Waar moet ik nou écht op letten als ik kunstgras uitkies?

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Ik hoorde vandaag iemand vertellen dat het kunstgras loeiheet werd in de zon. Misschien er op letten of dat met die soorten zo is?

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou wij hebben diegene gekozen die het mooiste was haha.
    Het ligt nu 4 jaar en elke keer ben ik nog blij!
    En ja, het wordt wel warm maar niet heet! De hond ( en de kinderen ) vinden het heerlijk om op te liggen.

4. Ladybug85

Haha, ja ik zie ook niet qua dichtheid, dikte, garantie of zo heel veel verschil maar ik vind diegene van ''twee slagen goedkoper'' dus eigenlijk mooier maar krijg dan het idee van ja, maar waarom is hij dan goedkoper en kies ik dan wel goed :D

5. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Hoeveel is die per meter

Wij hebben nu een jaartje 4 meter breed en 8 meter lang waren 800 kwijt

6. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Even een tip je man kan prima zelf leggen scheelt een hoop heeft mijne ook gedaan.

Eerst vijfervolie dan zand en even trillen met een trilplaat en hij kon zo uitrollen hoefde niet te snijden

7. Ladybug85

Mwah, nou nee dat betwijfel ik :D Mijn man kan nog geen bureau in elkaar timmeren. Ik zie hem ook nog niet dat zand en een trilplaat regelen. Wij laten overigens de hele tuin renoveren dus we nemen dit er gewoon in mee...of als het echt zo easy is doe ik het zelf :p

De opties liggen tussen de 20 en 43 euro per m2. Het gaat om ongeveer 40 a 45 m2.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij waren nog geen 150 euro kwijt bij een plaatselijke tuinboer. Waren ook reststukken, en wij hebben maar een kleine tuin.

9. Ladybug85

Mooi Aszz!

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Volgens mij heeft je hond zojuist ergens in een hoek gepoept, aan die schuldige blik te zien... :D

11. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Ik heb die van 29.95 genomen. En vind hem super mooi

Voor voortuin gaan we ook weer een stukje doen

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Waarschijnlijk ja 😬

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    Wij willen ook een stukje kunstgras, waar kan je dit het beste kopen?
    Gewoon bij een tuincentrum?
    Hoeft maar een klein stukje te zijn (hebben een mini tuin) van 2x3 ofzo.

Deel Deze Pagina