Kunstgrasmat of iets anders?

Discussion in 'De lounge' started by Pixie83, May 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Ik wil graag iets buiten op de tegels in de tuin leggen, een soort mat, maar ik weet niet zo goed wat en welke....

Ik zat te denken aan een kunstgrasmat, maar kun je dat wel laten liggen op de tegels als het regent bijvoorbeeld, wordt het niet warm aan de blote voeten of hebben jullie een ander soort (speel)mat in gedachte die niet al te duur is?

Ik zag bij de action een kunstgrasmat liggen, maar ook een soort groen tapijt achtig ding, heb alleen geen idee of dat lang nat blijft als het regent.

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik heb voor mijn dochtertje gewoon tapijt bij leen bakker gekocht €25 dacht ik. Leg fijn buiten neer en savobds rol ik m op en gaat dus de schuur weer in ideaal.

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    kunstgrasmat moet je echt ingraven op een bedje van zand en aarde..ik denk vanwege het vocht wat weg moet kunnen lopen na een regenbui...
    waarvoor wil je een mat? voor je dochter om te spelen? wij doen vaak het picknickkleed en soms de strandtent opzetten (zo 1 die aan 1 kant open is) dikke pret! wat kussens erin , dekentjes en je kan lekker zitten/liggen...!

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Ze heeft een speelhuisje en daar wil ik eigenlijk wat onder leggen zodat ze niet zo op de tegels gaat zitten/liggen. Maar dat speelhuisje is natuurlijk open aan alle kanten dus vandaar dat ik iets zoek wat nat mag worden maar niet te lang nat blijft en wat gewoon kan blijven liggen;)

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Dan zou ik zo'n mat halen bij Action of bij Leenbakker/Kwantum een stuk op maat. Niet dat 'hoogpolige' maar gewoon een soort groen tapijt. Die heb ik ook liggen onder de glijbaan en het zwembad.
    Regen gaat er gewoon doorheen en een beetje zon en dat ding is weer droog.

6. Veera

Veera Niet meer actief

Ik heb zo'n groen tapijt, spuuglelijk maar echt heel handig daarvoor!
    Wij hebben namelijk ook een speelhuis. Eigenlijk is t bedoeld als kunstgras geloof k

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Nou heb vanmiddag inderdaad maar zo`n groen tapijt van de action gekocht, past precies onder het speelhuisje. Ben benieuwd!;)

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier ook! Vanmorgen gehaald bij leenbakker : 1.79 per m2. Bijna gehele terras bedekt zodat de kids lekker overal veilig kunnen kruipen :) savonds rollen we het weer op en zetten we t in de schuur.

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Waarom rol je het 's-avonds weer op en zet je het in de schuur?

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Anders wordt ie nat en smerig als t gaat regenen? Het is gewoon tapijt voor binnen ;)

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Maar die grastapijten kunnen gewoon tegen regen en even stofzuigen en het vuil is weg.
    Buurvrouw bij mij achter haalt met het voorjaar de mat naar buiten en ruimt 'm weer op als herfst begint. En na 3 jaar ziet de mat er nog top uit.
    Of heb je gewoon tapijt gekocht?

12. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Ik heb nu dat groene kunstgras tapijt gekocht bij de action. :)

Share This Page