Kunstig haarvlechten

Discussie in 'De lounge' gestart door lucie, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Op het schoolplein zie ik vaak meisjes met allemaal kunstig gevlochten haar.
    Niet alleen het normale invlechten, maar ook ondersteboven invlechten, kunstige knotjes, allemaal kleine invlechtjes, zigzagscheiding etc.
    Ik kom bij mijn dochter niet verder dan gewone vlechtjes en (als ik geluk heb dat ze stil wil zitten) een rommelige invlecht-vlecht :rolleyes: .
    Hoe kan ik leren (in)vlechten, zigzaggen en knotjes maken... zijn daar sites of boeken voor, of moet ik het echt life van iemand leren en me vervolgens sufoefenen? :(
    Graag jullie reacties!
     
  2. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik mag al blij zijn dat mijn dochter (ruim 2 jaar) 3 seconden haar staartjes inlaat! :)
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Op internet kan je veel vinden over hoe het moet volgens mij.
    Ik kan het ook maar Lieve heeft nog niet lang genoeg haar haha
    Vindt dat ook altijd leuk om te zien bij kindjes!
     
  4. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik wil het ook zo graag leren!
    Mijn dochter heeft heel dik en veel haar, misschien dat het daaraan ligt dat het niet goed lukt. Of ik ben gewoon niet zo handig......wie zal het zeggen.
    Gina
     
  5. Carmen11

    Carmen11 Niet meer actief

    misschien kan je oefenen op een pop, dat ga ik in iedergeval wel doen! ( (die zit tenmiste stil :)) vind het ook altijd leuk staan die meisjes met ingevlochten haar!
     
  6. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    knotjes zijn simpel: ik maak een staartje, dan rol ik het staartje rond tot een knotachtig bolletje, dan doe ik er nog een elastiek om zodat het op een propje blijft zitten, en dan doe ik er zon dik sier elastiek om, zodat je de andere elastiekjes niet ziet, en het nog net even wat steviger zit. korter haar is makkelijker dan lang haar trouwens.

    en de rest van die kunstige dingen kan ik niet, ik wil niet dat mijn kind een half uur doodstil blijft zitten terwijl ik aan haar haar trek, want ze wil gewoon geen gedoe, en liever spelen. dus dan maar simpel, en vaak niet eens een rechte scheiding.
    misschien over een paar jaar, ik vind het wel heel leuk om te zien...

    groetjes, lidwina
     

Deel Deze Pagina